[Koha] Pozdrav iz igraonice

Ivan Mihel imihel at ffzg.hr
Mon Jun 2 11:04:09 CEST 2008

----- Original Message -----
From: "Marijana Glavica" <mglavica at ffzg.hr>
To: <koha at mjesec.ffzg.hr>
Sent: Monday, June 02, 2008 10:39 AM
Subject: Re: [Koha] Pozdrav iz igraonice

On Mon, Jun 02, 2008 at 10:19:45AM +0200, Ivan Mihel wrote:
> Muči me više primjeraka sveščića časopisa koji se koriste kao ispitna
> literatura i koji se posuđuju.
> Povukao sam jedan časopis iz baze NSK koji ima Fonetika jer mi se nije
> dalo katalogizirati.

kako vam je to uspjelo? :))
onaj z39.50 je tamo samo probno stavljen, s krivim podacima.
zapravo ne znam jos uvijek prave podatke koje tamo trebam upisati.
jesu li vam poznati ti podaci?
Nisam koristio Z3950. Zapravo sam spremio njihov zapis na svoj desktop
odakle sam ga povukao u Kohu. Što se tiče Z3950 moramo utvrditi što nam
treba od NSK pa ćemo ih tražiti.

> Napravio sam 4 primjerka:
> 1. jedan zbirni za cijeli fond (korištenje u čitaonici) (tu se javlja
> problem ako je fond veliki podaci ne stanu u polje)

ne cini se dobro - mislim da bi te podatke valjalo popisati u bib dio
zapisa.. al nisam se jos udubila.
Stavio sam i u bib zapis (360 a) U bib zapisu je i sadašnja signatura i
signatura ZS u NKFF.

Item  za cijeli fond sam radio da korisnik ne pomisli da imamo samo onošto
je u itemu J.

> 2. tri primjerka za sveščiće koji su ispitna literatura od kojih dva za
> posudbu i jedan (treći) koji se ne posuđuje.

ovo se cini upotrebljivo.

> 3. Za te sveščiće u više primjeraka lokacija je npr Info pult 4.
> U OPACU imam pripombu not for loan, koju sam u katalogu uspio izbrisati,
> ali se i dalje vidi.

a ovo se cini kao bug. pogledat cu zasto se to desava, pa cemo
popraviti.

Pozdrav, Marijana