[Koha] serijske

Dorja Mucnjak dmucnjak at ffzg.hr
Wed Jun 4 12:27:10 CEST 2008

imam gnjavazu sa napomenama o prethodnim i sljedecim naslovima koje se ticu
serijskih! Naime, ne postoji u marcu (barem je ja nisam nasla, da barem
postoji) polje u kojem bismo upisivali napomenu o prethodnom i sljedecem
naslovu. Jedina tri polja koja se cine moguca su:
500, 547, 580. Ali niti jedno nije upravo za to (580 je napomena o
poveznicama - nama je bitna napomena o prethodnom/sljedecem naslovu i ako ne
postoji u fondu.

NSK ima praksu stavljati te napomene u 547 - ali marc kaze da to polje NIJE
za "successice entry cataloging" (a ja to citam kao katalogiziranje svakog
naslova (promjene naslova) posebno.

Lijepo molim da pogledate... i nadete sto trazimo ;)

d.