[Koha] serijske

Ivan Mihel imihel at ffzg.hr
Wed Jun 4 13:51:58 CEST 2008

Dorja,
Zapravo ne razumijem zbog cega je ta napomena vazna ako nemamo fond vezan uz
neki prethodni naslov.
Ako imamo fond uz oba naslova onda se koristi 7XX:
      245
     00 |a Library collections, acquisitions, & technical services.

      780
     00 |t Library acquisitions: practice and theory |x 0364-6408 |w (DLC)
77647728 |w (OCoLC)2946513

      245
     00 |a Library acquisitions: practice and theory.

      785
     00 |t Library collections, acquisitions, & technical services |w
(DLC)sn 99031280 |w (OCoLC)40968090

547 kako ga ja razumijem se koristi kad se katalogizira zadnji naslov, a za
predgodne naslov(e) se koristi polje 247.
(Under AACR2, catalog an integrating resource under the latest title, with
former titles noted in field 247 in the same record. Former titles proper
are sometimes also recorded in field 547. Field 547 is most often used when
multiple former titles are described in a single note.

Sjecam se da je svojevremeno Dorica katalogizirala STRANE casopise tako da
je katalogizirala po zadnjem naslovu i "povijest" upisivala u odgovarajuca
UNIMARC polja. Medutim sto kad tekuci naslov postane povijest?

MARC21 s druge strane kaze da 500 sluzi za sve one napomene koje nemaju
definirano neko 5XX polje. Svejedno bi volio znati zasto je to korisniku
vazno. Za bibliografiju ajde, ali za katalog ne.
Izmisljam situaciju. Imamo casopis A koji smo prestali primati 2005 godine.
U 2007. godini on je promijenio naslov u B. Kako uopce dolazimo do tog
podatka? Dajte mi jedan primjer iz naseg fonda kako vi kazete pliz.
Lijep pozdrav
IJM