[Koha] vufind

Dorja Mucnjak dmucnjak at ffzg.hr
Wed Mar 19 10:45:05 CET 2008

znam da je kohin opac vrlo dobar, al sam na ovom nabasala na neke stvari
koje nisam uspjela nac na kosi (hihihi):
- tagiranje (tj. mogu li korisnici tagirat iteme),
- citiranje (tj. koha radi sa zoterom, ali jel moguce omoguciti korisnicima
da citiraju pronadene iteme na drugi nacin (tipa "cite this"),
- similar items (to mozda stvarno nije nuzno),
- back to search results (ovo sigurno nema i bilo bi super kad bi to bilo).

ovo sve cu stavit na stranice kohe, ali sam htjela i ovako...

pozdrav, d.