[Koha] vufind

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed Mar 19 11:32:01 CET 2008

On Wed, Mar 19, 2008 at 10:45:05AM +0100, Dorja Mucnjak wrote:

> znam da je kohin opac vrlo dobar, al sam na ovom nabasala na neke stvari
> koje nisam uspjela nac na kosi (hihihi):
> - tagiranje (tj. mogu li korisnici tagirat iteme),
> - citiranje (tj. koha radi sa zoterom, ali jel moguce omoguciti korisnicima
> da citiraju pronadene iteme na drugi nacin (tipa "cite this"),
> - similar items (to mozda stvarno nije nuzno),
> - back to search results (ovo sigurno nema i bilo bi super kad bi to bilo).
>
> ovo sve cu stavit na stranice kohe, ali sam htjela i ovako...

stavi stavi..
naime, divota s Kohom, a i cijelim open source pristupom jest u tome da
se jedna komponenta moze zamijeniti drugom, tako da zapravo nismo
zarobljeni u Kohin katalog...

za sve to naravno treba vremena... ako sve bude kako treba, tj. ako cemo
se drzati sistamatizacije, imat cemo u novoj knjiznici ured koji bi se
upravo ovime trebao baviti - trazenjem, smisljanjem i implementacijom
ovakvih i slicnih alata za "resource disoverery", kakvih je, btw. sve
vise slobodno dostupno :))

sad nam je na redu prvo da uredimo podatke, upogonimo posudbu, a sve ovo
s katalogozima i drugim alatima za pronalazenje izvora informacija
kojima raspolaze knjiznica, ce morati jos malo pricekati... :(