[Koha] casopisi i editiranje itema

Ivan Mihel imihel at ffzg.hr
Mon May 19 14:45:43 CEST 2008

Nisam uspio. Primjetio sam nesto drugo, a to je da se sort mijenja.
Kad sam "sredio" primjerke slijedeceg naslova onda je on sa drugog mjesta
otisao na 6. Onda sam uzeo 7 pa sam mu dodao signaturu. Kod pretrazivanja je
on postao 13 (pretrazivanje na "pedagogija").
Liste rezultata pretrazivanja nema.
Pozdrav
IJ