[Koha] casopisi i editiranje itema

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon May 19 16:21:59 CEST 2008

On Mon, May 19, 2008 at 02:45:43PM +0200, Ivan Mihel wrote:
> Nisam uspio. Primjetio sam nesto drugo, a to je da se sort mijenja.
> Kad sam "sredio" primjerke slijedeceg naslova onda je on sa drugog mjesta
> otisao na 6. Onda sam uzeo 7 pa sam mu dodao signaturu. Kod pretrazivanja
> je on postao 13 (pretrazivanje na "pedagogija").

da, ovo bi bilo zgodno da se sortira uvijek isto.
to cemo rijesiti s kriterijima za sortiranje... pr.
http://koha.rot13.org:8080/cgi-bin/koha/catalogue/search.pl?q=pedagogija&sort_by=author_az

trenutno je default da se sortira prema "relevance" a to je svaki put
drukcije jer se to sortiranje temelji na nekim algoritmima koji
procjenjuju relevantnost rezultata, pa se svaki put dobiju malo drugciji redosljed.
ne znam na temelju kojeg algoritma Koha radi relevance.

> Liste rezultata pretrazivanja nema.

lista rezultata je ono sta dobijemo kao rezultat pretrazivanja :)