[Koha] signaturne naljepnice

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon Nov 3 10:49:23 CET 2008

Pardon, evo saljem.

Barcode je napravljeno s onim vasim fontom, al taj font nam nije dobar, jer
bi trebao biti minimum duplo vislji
Znaci, prvi zadatak je pronaci odgovarajuci font koji ima potrebnu
visinu. Ona Moravia na koju sam bila poslala lik vjerujem da je samo
jedan od kandidata.

Odnos lijevog i desnog dijela najlepnice je samo okviran, tj. to mozemo
pomocati lijevi desno, ali ne previse, jer na desni dio mora stati oko
13 znakova.

Marijana