[Koha] izvjestaji iz baze direkt u Excel, divno

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue Nov 4 08:57:48 CET 2008

opet sinoc bas nisam obradila onoliko baza koliko sam se nadala, no imam
jako dobar izgovor :)))

buduci da sam lagano pocela slagati reporte za razne potrebe - najprije
nam npr. treba nesto za kontrolu novih signatura.

Koha ima reporting tool, ali je exportanje podataka u Excel nije
direktno, vec podatke treba najrpije downloadati, pa onda ucitati u
Excel.

Dobrica je slozio reporting tool koji ispljune podatke odma u xls :)
S vase strane to je jednostavnije jer su podaci odma u Excelu, s moje
strane je vrlo elegantno napisati SQL upit koji trebamo (ne moram se
probijati kroz sucelja i kliktati 100 puta da bi dobila ono sta treba)

dovoljno je otici na
http://koha.ffzg.hr:8080/xls-reports

i, ovisno o kompliciranosti upita, pricekati neko vrijeme (za ovo sto je
sad nutra treba skoro minuta)

dobivamo xls s worsheetima, u svakom worksheetu po jedan report (nad tim
ja imam kontrolu kako se zove pojedini worksheet i sta je u njemu)

Visnja, ovak cemo raditi i inventar. To ce te spasiti svog onog
kliktanja - morat ces samo isformatirati tablicu za printanje i
pretvoriti ju u PDF.