[Koha] Koha korisnici i ovlasti

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon Oct 27 20:33:17 CET 2008

Nasla sam nacin (trivijalno jednostavan) da se username upise u log
iz Kohe, a ne iz windowsa i zamolila Brozovica da ucini tako.

Sto znaci da se nece svako sa svojim accountom morati logirati u
Windowse, vec samo u Kohu.
huh, super, jer ta izrada accounta na windowsima je bolna.

Svejedno je dobro da su knjiznicari poslali imena pomocnika.
Accounte za knjiznicare cu napraviti ja, a Dorju/Ivu molim da otvore
accounte za pomocnike.

Treba ih staviti u kategoriju "Pomoćno osoblje u knjižnici" i dodijeliti
im ove ovlasti:
# (catalogue)  View Catalogue (Librarian Interface)
# (borrow)  Borrow books
# (editcatalogue)  Edit Catalogue (Modify bibliographic/holdings data)
# (reports)  allow to access to the reports module
# (reserveforothers)  Reserve books for patrons

wiki: http://saturn.ffzg.hr/koha/index.cgi?koha_korisnici_i_ovlasti

Vidimo se,