[Koha] plan za sri, cet, pet

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed Oct 29 08:34:25 CET 2008

Evo neki plan, tice se najvise Dorje i mene, a Iva da zna da bude
spremna za signature.

SRIJEDA:

ja danas instaliravam to sta treba na lingvistiti, romanistici i
talijanistici.

Dorja molim da obidjes germaniste i malo gledas sta rade, vidis jel ima
kakvih problema i pitanja, na temelju kojih treba nadopuniti upute.
Takodjer, povijesnicari zabusavaju, pa vidi zasto, jel ima kakvih
problema. A i sredisnja zabusava, pa vidi zasto :)))

na
http://koha.ffzg.hr:8080/cgi-bin/koha/reports/guided_reports.pl?reports=72&phase=Run%20this%20report
je reort koliko je koja knjiznica napravila signatura.

gledaj lijepe li naljepnice na dobru poziciju.

cini mi se da zaboravljaju stisnuti save na kraju - log sa signaturama
ima manje zapisa nego log sa cipovima.

plus, Dorja pliz sto prije posalji onaj mail za racunala.

CETVRTAK:

talijanistika, romanistika, lingvistika bi trebale poceti s radom,
pa te molim Dorja da budes s njima.
treba ostati s njima neko vrijeme, ti napravis jednu, pa onda das njima
da probaju i pomno pratis sta rade, gdje grijese i imaju li pitanja -
pa detalje obavezno zapises u upute.

ja instaliravam to sta treba na komparativnoj, klasicnoj i na
pedagogiji.

PETAK:

Dorja - edukacija za komparativnu, klasicnu i pedagogiju

I drop dead.
prije toga nastojat cu instalirati to sta treba u knjiznicama ovim
redom, pa koliko stignem:
sociologija, etnologija, fonetika, arheologija, hungarologija,
turkologija, povijest umjestnosti.