[Koha] racunala

Dorja Mucnjak dmucnjak at ffzg.hr
Wed Oct 29 09:19:58 CET 2008

jos nisam uspjela uloviti bekera pa cu mu poslati mail za onaj popis
racunala.

samo da ponovim, ja moram pitati knjiznicare imaju li potrebu za racunalima,
sve osim germanistike, anglistike, filozofije i klasicne koje vec dobivaju.

sto se tice padova: po mojoj evidenciji instalirano je 33 pada, od kojih se
mogu preusmjeriti onaj od dr. Mihela, mozda i onaj od povijesti koji je na
onom kompu s vistom. Jedan je u viva-info, a fali jos jedan. marijana, je li
kod tebe? pogledala sam dole, kutije s njim nema. moze biti da sam ga
previdjela jer su sve kutije iste, ali sam skoro sigurna da ga dole nema.
tako da po mojoj procjeni mozemo 3-4 preinstalirati. marjana, koliko bi ti
vremena za to trebalo i isplati li nam se to? mozda iduci tjedan kad sve
konvertiras.

cujem da je ideja da se mi zatvorimo 10.11. ako do tada, a to znaci iduci
tjedan (kada sam ja popodne) uspijemo nesto iscipirati, onda bismo mogli
biti zatvoreni jos i krace - sve ovisi o tempu i lijepljenju naljepnica.

d.