[Koha] racunala

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed Oct 29 10:13:19 CET 2008

On Wed, Oct 29, 2008 at 09:19:58AM +0100, Dorja Mucnjak wrote:
> jos nisam uspjela uloviti bekera pa cu mu poslati mail za onaj popis
> racunala.
>
> samo da ponovim, ja moram pitati knjiznicare imaju li potrebu za
> racunalima, sve osim germanistike, anglistike, filozofije i klasicne koje
> vec dobivaju.

ma sorry, ja sam malo zapetljala, nisam ti bas jasno objasnila sta
hocemo.

budem ja na listu poslala, pa tako u istom mahu objasnila sebi tebi i
drugima :)
a tebe molim da vodis evidenciju.

dodjem oko 11 u citaonicu, pa cemo procavrljati.

> sto se tice padova: po mojoj evidenciji instalirano je 33 pada, od kojih
> se mogu preusmjeriti onaj od dr. Mihela, mozda i onaj od povijesti koji
> je na onom kompu s vistom. Jedan je u viva-info, a fali jos jedan.
> marijana, je li kod tebe? pogledala sam dole, kutije s njim nema. moze
> biti da sam ga previdjela jer su sve kutije iste, ali sam skoro sigurna
> da ga dole nema. tako da po mojoj procjeni mozemo 3-4 preinstalirati.
> marjana, koliko bi ti vremena za to trebalo i isplati li nam se to? mozda
> iduci tjedan kad sve konvertiras.

- jedan je u viva-info
- dva su kod mene viska
- jedan je kod Mihela

> cujem da je ideja da se mi zatvorimo 10.11. ako do tada, a to znaci iduci
> tjedan (kada sam ja popodne) uspijemo nesto iscipirati, onda bismo mogli
> biti zatvoreni jos i krace - sve ovisi o tempu i lijepljenju naljepnica.

oh, obecala sam Zokiju listu napraviti, pa nisam.
to ce danas dobiti, pa nek on na listi biljezi signature.
Njemu je malo nespretno s njegovim rucicama lijepiti cipove, pa mislim
da je fer da ga se ne forsira da to radi.
ali ako ispise signature na listu, vi cete to za cas napraviti.