[Koha] knjiznicni odbor

Dorja Mucnjak dmucnjak at ffzg.hr
Wed Oct 29 10:36:23 CET 2008

Clanak 18. statuta ffzg-a

(1) Knjiznica je osnovna jedinica fakultetskog knjiznicnog sustava koja
funkcijski povezuje razlicita podrucja, polja i grane drustvenih i
humanistickih znanosti koje se studiraju na Fakultetu.

(2) Fakultetski knjiznicni sustav sa svojim knjiznicno-informacijskim
uslugama dio je znanstvene, istrazivacke i nastavne djelatnosti Fakulteta.

(3) Ustrojstvo i upravljanje knjiznicnim sustavom Fakulteta, rad knjiznicnih
djelatnika, postupak imenovanja voditelja, zadace i nacin rada knjiznicnog
odbora ureduju se posebnim pravilnikom.

Iva mz i ja smo jucer htjele dogovoriti sastanak s prodekanicom mildner
vezano uz formiranje knjiznicnog odbora koja nas je uputila na tajnicu
fakulteta, gdu. benakovic od koje smo se upravo vratile. Gospoda Benakovic
je rekla da ona u stvari ne zna previse o tome i da mi sami napisemo sto bi
trebalo stajati u pravilniku/dokumentu o odboru...

ideje?

d.