[Koha] knjiznicni odbor

Iva Melinscak Zlodi imelinsc at ffzg.hr
Wed Oct 29 10:39:52 CET 2008

evo, dorja i ja cavrljamo o tome...

mozda mozemo sada napisati pravilnik u radu knjiznice kojim bi rijesili
neka osnovna pitanja o poslovanju i upravljanju knjiznicom, kao i nacin
formiranja k. odbora, i predloziti ga upravi.
(u buducnosti, k. odbor moze donijeti neki novi, elaboriraniji pravilnik).

Nas prijedlog sastava k. odbora: 7 clanova (voditelj knjiznice, jos
jedan strucni djelatnik knjiznice, voditelj info sluzbe, 4 predstavnika
nastavnog osoblja - jedan drustvenjak, jedan filolog, jedan humanist,
jedan s infoz.). To je puno, ali mozda bi nam dobro doslo u situaciji
kakvoj jesmo (nama koristan input od strane profesora, a i mogucnost da
preko njih utjecemo na mnijenje profesora).

iva