[Koha] knjiznicni odbor

Ivan Mihel imihel at ffzg.hr
Wed Oct 29 10:51:16 CET 2008

Nisu ideje vec popis onig sto obicno rade knjiznicni odbori. Pri definiranju
opsega rada KO treba imati na umu da se odbor sastaje 2 najvise 3 puta
godisnje.

- donosi nacrte raznih pravilnika vaznih za rad knjiznice
- financijsku i nabavnu politiku
- predlaze mjere za unapredenje rada knjiznice
- razmatra izvjestaj/plan rada knjiznice
- usvaja listu za otpis grade
postoji cijeli niz gotovih pravilnika o radu KO na raznim fakultetima.

Iva, Dorje mislim da ste se vi prihvatile skiciranja dopisa za zaposlenike i
studente o prijelaznom rezimu rada tijekom preseljenja.

Pozdrav
I.M.