[Koha] posudba i korisnici

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Thu Jan 29 09:47:42 CET 2009

Danas cu preseliti podatke iz produkcijske baze u development, pa cu vas
u nekom trenutku zamoliti da ucinite par rezervacija na development
instalaciji.
ne ovaj cas jer cu pregaziti podatke uskoro, javim kad mozete poceti.

sutra najkasnije moramo poceti razgovarati o radnom procesu cirkulacije.
ja imam neke biljeske i upoznala sam se u detalje s tim sta Koha moze vec
sad, ali i s tim sta se u kojem vremenu moze nadograditi da zadovolji
nas radni proces.

kljucno je osmisliti taj workflow, bez obzira na to sta softver nalaze,
softver se moze promijeniti.

mislila sam malo i o prepisivanju zaduznica,,,,

vidimo se sutra oko toga, molim, vrijeme dogovorimo u hodu, predlazem
oko 10?
iva, bi li ti mogla navratiti u neko doba bar na sat vremena, al nemoj
se opterecivati jer vec i sada nisi na miru zbog ispravljanja signatura,
a ionako sutra necemo smisliti nista konacno.

Pozdrav, Marijana