[Koha] cipiranje caspisa

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Thu Jan 29 10:00:09 CET 2009

Ovo je primarno za Aleksandru, al ide na Koha listu jer se tice informacijskog
sustava.

Danas bih, Aleksandra, da se vidimo oko 11.

nasla sam par natuknica o tome kako to rade drugi, ali nisam se bas
pretrgla od trazenja, no neke stvari su mi bistrije.
budemo jos malo potrazili po bazama jel ima neki clanak na tu temu...

za sad mi se cini da cemo svakom svescicu zabiljezili jedinstveni
broj, samo bih jos malo vidjela na koji nacin hendlati podatke tako da
kasnije znamo sta je sta.

vrlo vjerojatno ce se moci cipirati bez mreze.

Pozdrav, Marijana