Rezultati pretraživanja

Na upit UncontrolledTerms_swish=(Marketing ) pronađeno je 189 rezultata ...

Sortiraj prema: autoru, naslovu, autoru i naslovu, naslovu i autoru

1
Autor:Kovačić, Ivana
Naslov:Tržišna Komunikacija : diplomski rad / Ivana Kovačić ; Voditelj rada Božidar Juri
Impresum:Zagreb : Grafički fakultet , 2003
Materijalni opisi:45 str. : ilustr. ; 30 cm
Napomena:Diplomski rad obranjen na Grafičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 2001. godine. Voditelj rada: Juri Božidar
Dodani naslov:diplomski rad
Tema:marketing
Signatura:jur/2001/kov
ID:850406104
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Grafički fakultet Zagreb, http://www.grf.hr/knjiznica/
2
ISBN:953-157-103-1
Autor:Previšić, Jozo
Naslov:Osnove međunarodnog marketinga / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen
Impresum:Zagreb : Masmedia , 2000
Materijalni opisi:XXII, 416 str. : ilustr. ; 23 cm
Napomena:Bibliografija: str. 397-400
Tema:Marketing
Signatura:18131
ID:811207004
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Brodarski institut Zagreb, http://knjiznice.szi.hr/?libid=56
3
Autor:Bolanča, Zdenka
Naslov:Zaštita okoliša: Ekološki orijentiran marketing / uređuje: Zdenka Bolanča
Materijalni opisi:79-81 str.
Tema:ekologija
ID:841124105
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Grafički fakultet Zagreb, http://www.grf.hr/knjiznica/
4
ISBN:0-471-99682-3
Autor(i):Nystroem, Harry
Naslov:Creativity and innovation / Harry Nystroem
Impresum:Chichester [etc.] : John Wiley , 1979
Materijalni opis:VII, 125 cm ; 22 cm
Jezik:Engleski
Nakladnička cjelina:A Wiley-Interscience publication
Napomena:Prepravljeno izd. prijevoda sa švedskog iz 1974: Foeretagskreativitet och innovationer. - Bibbliografija: str. 113-117. - Kazalo
Ključne riječi:organizacija poduzeća - upravljanje * marketing * upravljanje
Podaci o fondu:KONČAR-INDOK
Signatura:III/7075
Inventarni broj:14068
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:KONČAR - institut za elektrotehniku, INDOK, http://www.koncar-institut.hr/sadrzaj.as...
MFN:1209
5
Autor(i):Chapman, R.W.
Naslov:Martketing today / R.W. Chapman
Impresum:London : Intertext Books , cop.1969
Materijalni opis:VII, 222 str ; 23 cm
Jezik:Engleski
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazalo
Ključne riječi:marketing
Podaci o fondu:KONČAR-INDOK
Signatura:II/776
Inventarni broj:10646
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:KONČAR - institut za elektrotehniku, INDOK, http://www.koncar-institut.hr/sadrzaj.as...
MFN:5172
6
ISSN:0353-4731
Naslov:Tržišne informacije : ČASOpis za marketing
Impresum:Zagreb : ZIT/CEMA , 1982-
Materijalni opisi:24 cm
Napomena:ČEtvrtgodišnje
Tema:tržišne informacije
Signatura:DOM
Lokacija:Stručna knjižnica Željezare Sisak
ID:910701004
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Željezara Sisak, http://szitehnika.cc.fer.hr/
7
ISBN:953-98250-0-8
Autor:Kesić, Tanja
Naslov:Integrirana marketinška komunikacija : oglašavanje, unapređenje prodaje, Internet, odnosi s javnošću, publicitet, osobna prodaja / Tanja Kesić
Impresum:Zagreb : Opinio d.o.o. , 2003.
Materijalni opisi:xxx, 624 str. : ilustr. ; 29 cm
Tema:komunikacije * marketing
Signatura:339.138:658.8
ID:830325001
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Grafički fakultet Zagreb, http://www.grf.hr/knjiznica/
8
ISBN:395-96020-0-9
Autor:Juri, Božidar
Naslov:Tržišne komunikacije / Božidar Juri
Impresum:Zagreb : Grafički fakultet , 2002
Materijalni opisi:343 str. : ilustr. ; 28 cm
Tema:marketing * komunikacije * organizacija
Signatura:659.2
ID:821203001
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Grafički fakultet Zagreb, http://www.grf.hr/knjiznica/
9
ISBN:953-157-103-1
Autor:Previšić, Jozo
Naslov:Osnove međunarodnog marketinga / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen
Izdanje:I. uzdanje
Impresum:Zagreb : Masmedia d.o.o. , 2000
Materijalni opisi:439 str. : ilustr. ; 23 cm
Tema:marketing
Signatura:339.138:658.8
ID:820111001
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Grafički fakultet Zagreb, http://www.grf.hr/knjiznica/
10
ISBN:953-6070-35-9
Autor:Stacey, Ralph D.
Naslov:Strateški menadžment i organizacijska dinamika = Strategija management and organsational dynamics / Ralph D. Stacey ; prevela Martina Dalić
Impresum:Zagreb : MATE , 1997
Materijalni opisi:XXII, 402 str. ; 24 cm
Nakladnička cjelina:Gospodarska misao ; 25 knj.
Napomena:Bibliografija: str. 387-392.
Tema:marketing
Signatura:65
ID:991020002
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Veleučilišna knjižnica u Dubrovniku, http://www.vdu.hr/Knji_nica/knji_nica.ht...
11
ISBN:953-170-075-3
Autor:Kotler, Philip
Naslov:Upravljanje marketingom : Analiza, planitanje, primjena i kontrola / Philip Kotler
Izdanje:2. izdanje
Impresum:Zagreb : Informator , 1999
Materijalni opisi:XXXII, 929 str. : ilustr. ; 25 cm
Tema:marketing * organizacija
Signatura:339.138
ID:810504001
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Grafički fakultet Zagreb, http://www.grf.hr/knjiznica/
12
Autor:Juri, B.
Naslov:Marketing funkcija u organizacijskoj strukturi grafičke firme / B. Juri
Materijalni opisi:graf. prikazi
Napomena:Abstract
Tema:Marketinške funkcije
ID:100106036
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Grafički fakultet Zagreb, http://www.grf.hr/knjiznica/
13
Autor:Vezjak, Danilo
Naslov:Međunarodni marketing / Danilo Vezjak
Impresum:Beograd : Savremena administracija , 1980
Materijalni opisi:384 str. ; 24 cm
Tema:poslovno odlučivanje
Signatura:3.12-116
Lokacija:Bibl.
ID:951205006
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Građevinski fakultet Zagreb, http://winmaster.grad.hr/?cro/zavodi/14
14
ISBN:953-6070-05-7
Autor:Kesić-Praljan, Tanja
Naslov:Marketinška komunikacija / Tanja Kesić-Praljan
Impresum:Zagreb : Mate , 1997
Materijalni opisi:X,354 str. : ilustr. ; 24 cm
Napomena:Bibliografija: str. 347-352 ; uz tekst
Tema:Marketing
Signatura:339
ID:990930003
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Veleučilišna knjižnica u Dubrovniku, http://www.vdu.hr/Knji_nica/knji_nica.ht...
15
Autor:Katavić, Mariza
Naslov:Marketing pristup plasmanu novih proizvoda na osnovi opeke u stambenoj izgradnji / Mariza Katavić
Impresum:Zagreb : "><s.n.> , 1981
Materijalni opisi:236 str. : ilustr. ; 30 cm
Napomena:Doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb, 1981.
Tema:disertacija
Lokacija:GF-160, Katavić
ID:941109007
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Građevinski fakultet Zagreb, http://winmaster.grad.hr/?cro/zavodi/14
16
ISBN:0-471-61159-X
Autor(i):Margath, Allan
Naslov:Market smarts : proven strategies to outfox and outflank your comptition / Allan J. Magrath
Impresum:New York [etc.] : John Wiley & Sons , 1988
Materijalni opis:XIV, 249 str
Jezik:Engleski
Nakladnička cjelina:Wiley series on business strategy
Ključne riječi:marketing
Podaci o fondu:KONČAR-INDOK
Signatura:III/10139 a-b
Inventarni broj:18294-18295
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:KONČAR - institut za elektrotehniku, INDOK, http://www.koncar-institut.hr/sadrzaj.as...
MFN:752
17
ISBN:3-89367-023-8
Naslov:Umweltbewusstes Management : Umwelt-Chelckisten, Umweltqualitatsziele und Riskoanalysen, Organisationsentwicklung, Umwelt-Auditing, Umweltrecht, Umwelthaftung, UVP, Abfallmanagement, Umwelt-Marketing / <hrsg. von Manfred Sietz>
Impresum:Taunusstein : Blottner , 1992
Materijalni opisi:227 str. ; 21 cm
Tema:zdravo stanovanje
Signatura:2.18-128
Lokacija:Bibl.
ID:940907005
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Građevinski fakultet Zagreb, http://winmaster.grad.hr/?cro/zavodi/14
18
Autor:Bazala, Aleksandar
Naslov:Istraživanje tržišta u funkciji udruženog rada / Aleksandar Bazala
Impresum:Zagreb : Progres , 1978
Materijalni opisi:426 str. ; 24 cm
Tema:ekonomija (marketing)
Signatura:3.12-117
Lokacija:Bibl.
ID:931027003
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Građevinski fakultet Zagreb, http://winmaster.grad.hr/?cro/zavodi/14
19
Autor:Morse, Stephen
Naslov:Management skills in marketing / Stephen Morse
Impresum:London : McGraw-Hill Book Publishing Company , 1982
Materijalni opisi:XI, 150 str. ; 24 cm
Tema:organizacija građenja (management)
Lokacija:GF-160, Katavić
ID:930405005
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Građevinski fakultet Zagreb, http://winmaster.grad.hr/?cro/zavodi/14
20
Autor:Posch, Robert J.
Naslov:What every manager needs to know about marketing and the law / Robert J. Posch
Impresum:New York : McGraw-Hill Book Company , 1984
Materijalni opisi:XIV, 328 str. ; 23 cm
Tema:organizacija građenja (management)
Lokacija:GF-160, Katavić
ID:930405004
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Građevinski fakultet Zagreb, http://winmaster.grad.hr/?cro/zavodi/14
21
ISBN:953-6213-52-4
Autor:Šiber, Ivan
Naslov:Politički marketing / Ivan Šiber
Impresum:Zagreb : Politička kultura , 2003
Materijalni opisi:239 str. : ilustr. ; 24 cm.
Napomena:Bibliografija: str,224-229
Tema:Politologija
Signatura:32
Lokacija:6172-6173
ID:850415005
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Veleučilišna knjižnica u Dubrovniku, http://www.vdu.hr/Knji_nica/knji_nica.ht...
22
Autor:Guiltinan, Joseph P.
Naslov:Marketing management : strategies and programs / Joseph P. Guiltinan, Gordon W. Paul
Izdanje:3rd ed.
Impresum:New York : McGraw-Hill Book Company , 1988
Materijalni opisi:XVI, 427 str. ; 21 cm
Nakladnička cjelina:Marketing Series
Tema:organizacija građenja (management)
Lokacija:GF-160, Katavić
ID:930405002
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Građevinski fakultet Zagreb, http://winmaster.grad.hr/?cro/zavodi/14
23
Autor:Vezjak, Danilo
Naslov:Međunarodni marketing / Danilo Vezjak
Izdanje:3. izm. i dop. izd.
Impresum:Beograd : Savremena administracija , 1989
Materijalni opisi:VI, 369 str. ; 24 cm
Tema:poslovno odlučivanje
Lokacija:GF-160, Katavić
ID:930125035
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Građevinski fakultet Zagreb, http://winmaster.grad.hr/?cro/zavodi/14
24
ISBN:953-6070-65-0
Autor:Kotler, Philip
Naslov:Upravljanje marketingom : analiza, planiranje, primjena i kontrola / Philip Kotler
Izdanje:9. izd.
Impresum:Zagreb : Mate , 2001
Materijalni opisi:XXXI, 789, razl. pag. : graf. prikazi ; 26 str.
Nakladnička cjelina:Biblioteka Gospodarska misao
Tema:ekonomija (marketing)
Signatura:1.10-253
Lokacija:Bibl.
ID:830411005
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Građevinski fakultet Zagreb, http://winmaster.grad.hr/?cro/zavodi/14
25
Autor:Wiegand, Bodo
Naslov:Lean administration : how to make business processes tranparent; workbook for managers and employees in industry, administration and the service sector / by Bodo Wiegand and Philip Franck
Izdanje:2nd, revised edit.
Impresum:Aachen : Lean Management Institut , 2006
Dodani naslov:How to make business processes transparent
Tema:Marketing
Lokacija:Zavod za industrijsko inženjerstvo
ID:990412254
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Fakultet strojarstva i brodogradnje Zagreb, http://www.fsb.hr/library/
26
Autor:Kapferer, Clodwig
Naslov:Marktforschung in Europa : methoden einzelner Laender / Clodwig Kapferer
Impresum:Hamburg <etc.> : B. Behr's Verlag GmbH , 1963
Materijalni opisi:258 str. ; 22 cm
Napomena:Bibliografija: str.250-258
Tema:poslovanje poduzeća * marketing
Signatura:NJE 2111
Lokacija:Stručna knjižnica Željezare Sisak
ID:910213001
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Željezara Sisak, http://szitehnika.cc.fer.hr/
27
ISSN:1330-2612
Naslov:Marketing u praksi : časopis za tržišne komunikacije : <marketinške tehnike, gospodarsko oglašavanje, odnosi s javnošću, istraživanje tržišta> / glavni i odgovorni urednik Branko Kosec
Impresum:Zagreb : TREND, stručne publikacije , 1993/1994- .
Materijalni opisi:29 cm
Napomena:Dvomjesečno
Opis prema god. 3, br 7/4(1995)
Tema:Časopis, domaći
ID:970130503
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Fakultet strojarstva i brodogradnje Zagreb, http://www.fsb.hr/library/
28
ISBN:953-170-009-5
Autor:Kotler, Philip
Naslov:Marketing management : analysis, planning, impelentation and control = anliza, planiranje, primjena i kontrola = upravljanje marketingom / Philip Kotler ; prevela Vlasta Andrlić
Impresum:Zagreb : Informator , 1994
Materijalni opisi:XXXII, 929 str. : ilustr. ; 24 cm
Napomena:Nasl. izvornika: Marketing Management. - Bibliografija iza svakog poglavlja
Dodani naslov:Analysis, planning, implementation and control = Analiza, planiranje, primjena i kontrola
Lokacija:Zavod za tehnologiju
ID:961120301
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Fakultet strojarstva i brodogradnje Zagreb, http://www.fsb.hr/library/
29
Autor:Deželak, Bogomir
Naslov:Marketing / Bogomir Deželak
Impresum:Beograd : Novinska ustanova Službeni list SFRJ , 1971
Materijalni opisi:305 str. ; 20 cm
Tema:stručne knjige
Signatura:DOM 6640
Lokacija:Stručna knjižnica Željezare Sisak
ID:930323001
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Željezara Sisak, http://szitehnika.cc.fer.hr/
30
Naslov:McGraw-Hill Series in Marketing
Impresum:New York <etc.> : McGraw-Hill , <19-->- .
Napomena:Nenumerirana nakladnička cjelina
ID:950404204
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Fakultet strojarstva i brodogradnje Zagreb, http://www.fsb.hr/library/