|
301 |
|
ISBN: | 953-6104-18-0 |
Autor: | Muradbegović, Aida |
Naslov: | Tendencije razvoja osnovne škole u funkciji nove uloge ličnosti (učenika i učitelja) |
Matična publikacija: | Kvaliteta u odgoju i obrazovanju : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 19. - 20. veljače 1998. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 367-373 |
Impresum: | Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1998 |
Napomena: | Str. 372: Bibliografija; . - Stručni članak |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 371:371.12:373.3 |
Signatura | PE 37.01 KVA z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6909 |
|
302 |
|
ISBN: | 953-6104-18-0 |
Autor: | Babić, Milan |
Naslov: | Ravnatelj škole - čimbenik kvalitete odgojno-obrazovnog rada |
Matična publikacija: | Kvaliteta u odgoju i obrazovanju : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 19. - 20. veljače 1998. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 347-353 |
Impresum: | Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1998 |
Napomena: | Str. 353: Bibliografija; . - Stručni članak |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 371:371.12 |
Signatura | PE 37.01 KVA z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6907 |
|
303 |
|
|
304 |
|
|
305 |
|
Autor(i): | Jurić, Vladimir |
Naslov: | Metodika rada školskog pedagoga / Vladimir Jurić |
Impresum: | Zagreb : Pedagoško-književni zbor , 1977 |
Materijalni opis: | 312 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Str. 295-308: Dodaci (Lista aktivnosti, sociometrijski indeksi, protokoli, mrežni dijegram). - Str. 285-293: Bibliografija |
Ključne riječi: | školska pedagogija * pedagog * organizacija odgojno-obrazovnog sustava |
Sažetak: | <Što je metodika rada školskog pedagoga>, <Školski pedagog>, <Direktor i pedagog>, <Programiranje i planiranje rada školskog pedagoga>, <Pedagog i odgojno djelovanje škole>, <Vrednovanje>, <Pedagoška dokumentacija>, <Nastavnik>, <Učenik>, <Nastava>, <Pedagog i roditelji>, <Pedagog i profesionalna orijentacija> |
UDK: | 371:371.12-057.4:37.02(075.8) |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 371 JUR m |
Inventarni broj: | 11753, 11757, 11758, 18078 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 695 |
|
306 |
|
|
307 |
|
|
308 |
|
|
309 |
|
|
310 |
|
|
311 |
|
|
312 |
|
ISBN: | 953-6134-33-0 |
Autor(i): | Resman, Metod |
Naslov: | Savjetodavni rad u vrtiću i školi / Metod Resman ; sa slovenskog preveli Stjepan Staničić, Ljiljana Matošević Levak |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski pedagoško - književni zbor , 2000 |
Materijalni opis: | 236 str. ; 20 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Str. 219.225: Bibliografija |
Ključne riječi: | savjetodavni rad * etika savjetodavnog rada * nastavno osoblje * odgajatelji * roditelji * školstvo * dječji vrtić |
Sažetak: | <Savjetodavni rad škola, ravnatelja i učitelja u svjetlu školske organizacije>, <Savjetodavni rad s djecom, mladima, učenicima>, <Filozofija savjetodavnog rada u dječjem vrtiću ili školi i savjetodavne službe>, <pojam i karakteristike školskog savjetovanja>, <Razvojna uloga savjetodavne službe: škola, ravnatelj i savjetodavni djelatnik>, <Savjetovanje usmjerno na razvoj osobnosti u dječjim vrtićima i školama>, <Osobitosti savjetodavnog rada u vrtićima, odnosno ranom djetinjstvu>, <Osobitosti savjetovanja osnovnoškolskih i srednjoškolskih učenika>, <savjetodavni djelatnik - dijete/učenik - roditelj>, <Razredni odjel, učitelj i savjetodavni djelatnik>, <Planiranje, programiranje i vrednovanje školskog savjetodavnog rada>, >Profesionalizacija i supervizija>, >Između zakona i etike savjetodavnog rada> |
UDK: | 37.048:174-371.121:371.12:371:373.2 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.04 RES s |
Inventarni broj: | 16304, 16305 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 876 |
|
313 |
|
ISBN: | 0-309-07036-8 |
Naslov: | How people learn : brain, mind, experience, and school / editors John D. Bransford, Ann L. Brown, Rodney R. Cocking ; Committee on developments in the science of learning ; Committee on learning research and educational practice |
Izdanje: | Expanded ed |
Impresum: | Washington, D. C. : National Academy Press , cop. 2000 |
Materijalni opis: | 374 str. : ilustr. ; 26 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 285-348:Bibliografija. - Str. 363-374: Kazalo |
Ključne riječi: | učenje * podučavanje * obrazovna tehnologija * kurikulum * nastavnici * osobe |
Sažetak: | <Part I: Introduction>, <Part II: Learners and learning>, <Part III: Teachers and teaching>, <Part IV: Future directions for the science of learning> |
UDK: | 371.322.7:159.953:371.2:371.12-05 |
Signatura: | PE 371.3 HOW |
Inventarni broj: | 17505 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 6344 |
|
314 |
|
|
|
<<
1 2 3
|
Upit: UDC_swish=(371.12 ) |