|
1 |
|
ISBN: | 953-7010-00-7 |
Naslov: | Reforma kurikuluma u kontekstu cjeloživotnog obrazovanja : istraživački projekt / [urednica/voditeljica radne skupine istraživačkog projekta Olga Lui] |
Impresum: | Zagreb : Nacionalni opservatorij za strukovno obrazovanje i osposobljavanje , [2002.] |
Materijalni opis: | 73 str. ; 30 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Nakl. 800 primj. - Zastupljeni autori: Dario Baron, Ivan Herceg, Gabrijela Karajica, Nikola Pastuović, Stanko Paunović, Maša Popović, Ivan Sobota, Dinka Šimat, Tihomir Tomčić. - Str. 73: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija * srednje strukovne škole * reforma školstva * kurikulum * nastavni plan * permanentno obrazovanje * Hrvatska |
UDK: | 37:373.5:377:372:374:(497.5) |
Signatura: | PE 37.014 REF i |
Inventarni broj: | 17315 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 5791 |
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
Autor(i): | Krug, Edward A. |
Naslov: | Curriculum planning / Edward A. Krug |
Izdanje: | revised edition |
Impresum: | NewYork : Harper and Brothers , cop. 1957 |
Materijalni opis: | 336 str. ; 22 cm |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | Education for living series |
Napomena: | Str. 329: Bibliografija. - Str. 331-336: Kazalo |
Ključne riječi: | školstvo * kurikulum |
UDK: | 371 |
Signatura: | PE 371 KRU p |
Inventarni broj: | 6300 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 3981 |
|
6 |
|
|
7 |
|
ISBN: | 3-412-00685-8 |
Autor(i): | Sienknecht, Helmut |
Naslov: | Sekundarschulen in England / Helmut Sienknecht |
Impresum: | Frankfurt a.M. : Boehlau , 1985 |
Materijalni opis: | 293 str. : ilustr. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Nakladnička cjelina: | Deutsches Institut fuer Internationale Paedagogische Forschung, Studien und Dokumentationen zur vergleichenden Bildungsforschung ; Band 32 |
Napomena: | str. 291-293: Bibliografija |
Ključne riječi: | srednje škole * kurikulum * učitelji * Velika Britanija |
UDK: | 373.5:(410) |
Signatura: | PE 37.013.74 SIE s |
Inventarni broj: | 17162 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 3470 |
|
8 |
|
ISBN: | 953-97353-6-x |
Autor(i): | Slunjski, Edita |
Naslov: | Stvaranje predškolskog kurikuluma : u vrtiću-organizaciji koja uči / Edita Slunjski |
Impresum: | Zagreb ; Čakovec : Mali Profesor ; Visoka učiteljska škola u Čakovcu , 2006 |
Materijalni opis: | 310 str. : ilustr. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Str. 299-310: Bibliografija |
Ključne riječi: | predškolska pedagogija * dječji vrtić * kurikulum |
Sažetak: | <Zajednica koja uči i organizacija koja uči>, <Stvaranje organizacije koja uči i sukonstruiranje predškolskog kurikuluma>, <Metodologijski pristup istraživanju odgojne prakse> |
UDK: | 373.212.14 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 373.2 SLU s |
Inventarni broj: | 17876, 17877, 17878, 17879, 17880, 17881, 17891, 17892, 17893, 17894 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 3348 |
|
9 |
|
|
10 |
|
ISBN: | 3-407-25255-2 |
Naslov: | Kerncurriculum : Was Kinder in der Grundschule lernen sollen. Eine streitschrift / Wolfgang Boettcher, Peter E. Kalb (Hrsg.) |
Impresum: | Weinheim ; Basel : Beltz Verlag , 2002 |
Materijalni opis: | 238 str. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Nakladnička cjelina: | Paedagogik |
Ključne riječi: | didaktika * osnovne škole * kurikulum |
UDK: | 37.02:373.3:371 |
Signatura: | PE 37.02 KER |
Inventarni broj: | 16883 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 2677 |
|
11 |
|
|
12 |
|
Naslov: | Curriculum Handbuch / herausgegeber Karl Frey... [et al.] |
Impresum: | Muenchen ; Zuerich : R. Piper & Co. Verlag , 1975 |
Materijalni opis: | 3 sv. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | nastava * kurikulum |
Podaci o svescima: | Bd. 1. - 642 str.. ISBN 3-492-02161-1 Bd. 2. - 865 str.. ISBN 3-492-02162-x Bd. 3. - 571 str.. ISBN 3-492-02163-8 |
UDK: | 372/371 |
Signatura: | PE 371 CUR |
Inventarni broj: | 11702, 11703, 11704 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1329 |
|
13 |
|
Naslov: | Didaktičke teorije / urednici Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel ; prevela Maja Haeusler ; autori priloga Wolfgang Klafki... [et al.] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1992 |
Materijalni opis: | 127 str. : graf. prikazi, tabele ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 5 |
Napomena: | Prijevod djela: Didaktische Theorien. - Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | didaktika - teorija * obrazovanje * kritičko-konstruktivna didaktika * kritičko-komunikativna didaktika * berlinski model * hamburški model * kibernetičke metode * kurikulum * kurikularna didaktika * ciljno usmjereni pristup * zbornik radova |
Sažetak: | <Predgovor urednika>, <Didaktika kao teorija obrazovanja u okviru kritičko-konstruktivne odgojne znanosti>, <Didaktika kao teorija podučavanja>, <Didaktika kao kibernetičko-informacijska teorija>, <Didaktika kao teorija kurikuluma>, <Didaktika kao kritička teorija nastavne komunikacije>, <Zaključna rasprava> |
UDK: | 37.02:371.3+37.013/.011.33(082) |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.02 DID |
Inventarni broj: | 15105, 15107, 16771, 17344, 17345, 17727, 17728, 17729, 17730, 17731, 17732, 17733, 18428 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 994 |
|
14 |
|
ISBN: | 953-6101-01-7 |
Autor(i): | Giesecke, Hermann |
Naslov: | Uvod u pedagogiju / Hermann Giesecke ; preveo s njemačkog Željko Pavić |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1993 |
Materijalni opis: | 200 str. ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 8 |
Napomena: | Prijevod djela: Einfuehrung in die Paedagogik. - Str. 161-172: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija * razvoj ličnosti * socijalna pedagogija * odgoj * obrazovanje * politika obrazovanja * socijalizacija * odgojna znanost * kurikulum * didaktika |
Sažetak: | <Biološke i psihološke pretpostvake rasta>, <Društveno-povijesna dimenzija pedagogije>, <Snetnje u sazrijevanju: socijalna pedagogija>, <Odgojna znanost> |
UDK: | 37.01:37.013.42 |
Ostali autori / urednici: | Pavić, Željko |
Namjena : | PS - ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.01 GIE u |
Inventarni broj: | 15228, 15229, 15230, 15231, 15232, 15235, 15236, 15313, 15314, 15315, 15317, 15318, 15320, 16434 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 841 |
|
15 |
|
|
16 |
|
Naslov: | Nove informacijske tehnologije : -izazov obrazovanju / OECD / CERI ; redaktor Nikša Nikola Šoljan |
Impresum: | Zagreb : Školske novine , 1988 |
Materijalni opis: | 159 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Biblioteka Kompjutor u školi ; knj. 1 |
Napomena: | Str. 151-156: Bibliografija |
Ključne riječi: | obrazovana politika * obrazovna tehnologija * ICT * IKT * kurikulum * učenje * financiranje obrazovanja * nastavnici |
Sažetak: | <Teorijske orijentacije>, <Strategije primjene>, <Utjecaj na učenje>, <Utjecaj na obrazovni sistem: nastavnici, nastavni proces i curriculum>, <Utjecaj na sistem obrazovanja: budžeti, strukture i korisnici>, <Ususret mogućim očekivanjima> |
UDK: | 37.014/37.06+371 |
Signatura: | PE 372 NOV k |
Inventarni broj: | 14762+, 14763, 14764, 14765+, 14766, 14767, 14768, 14769, 14770 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 240 |
|
17 |
|
|
18 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Ginsburg, Mark B. |
Naslov: | Imperialism and education |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 387-391 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 391 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | Članak daje koncept imperijalizma i kolonijalizma te se bavi ulogom obrazovanja u imperijalističkim odnosima, znanjem i kurikulumom koji su proučavani u Africi, Aziji i Latinskoj Americi kao i u SAD-u. |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje * kurikulum * imperijalizam * kolonijalizam |
UDK: | 316+37+327.2 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9168 |
|
19 |
|
|
20 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Nozaki, Yoshiko |
Naslov: | Ideology and curriculum |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 381-385 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 385 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | Kurikulum se mora interpretirati kao dio ideoloških procesa kroz koje je bila izazivana i održavana hegemonijska moć. Ideologija se obično odosi na sistem ideja, uvjerenja i vrednovanja društvene stvarnosti. Članak se bavi povijesnom ulogom ideologija u stvaranju kurikuluma. |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje * kurikulum * ideologija |
UDK: | 316+37 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9167 |
|
21 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Quiroz, Pamela Anne |
Naslov: | Extracurricular activities |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 261-265 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 264-265 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | Filozof i obrazovni reformator John Dewey, smatrao je školu mikrosvijetom u kojem djecu treba naučiti samoobuzdavanju i socijalnim vještinama i tako ih pripremiti za njihovo prigodno mjesto u svijetu odraslih. Da bi se to uspjelo, Dewey je predložio različite stilove učenja zajedno s različitim aktivostima u kurikulumu. Članak se bavi podrijetlom izvanškolskih aktivnosti, istraživanjima kurikuluma i današnjim viđenjem istog. |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje * kurikulum * Dewey * školovanje |
UDK: | 316+37.018 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9149 |
|
22 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Hallinan, Maureen |
Naslov: | Equalitiy in education |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 241-246 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 246 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | Pojam "ravnopravnost" ima nekoliko referenci u obrazovanju. Istraživači i nastavnici razmatraju ravnopravnost u odnosu na školske financije, troškove, izvore, pristupu kurikulumu, podjeli učenika za instrukcije, akademsku i socijalnu mobilnost, prakse u razredu, obrazovne politike. Članak se bavi neravnopranostima u obrazovanju općenito te detaljnije neravnopravnostima u kurikulumu i razredu. |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje * ravnopravnost * kurikulum * razred |
UDK: | 316+37.018 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9146 |
|
23 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Goodson, Ivor F. |
Naslov: | Curriculum history |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 133-140 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 138-140 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | Potreba za povijesti kurikuluma javalja se zbog nedavnih reforma kurikuluma i studija o kurikulumu koje dijele međusobno ometajuće netočnosti. Članak daje kratki povijesni pregled kurikuluma i promjena kroz koje je prošao. |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje * kurikulum |
UDK: | 316+37.018 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9135 |
|
24 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Gamoran, Adam |
Naslov: | Curriculum |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 125-131 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 130-131 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | U konvencionalnoj uporabi, kurikulum se odnosi na formalni smjer studija, ali mnogi pisci proširuju taj termin kako bi označili ukupnost učeničkih iskustava u edukacijskom okruženju. Među sociolozima, kurikulum je bio relativno zanemareno područje istraživanja, bilo uže ili šire definiran. Donedavno su sociolozi izbjegavali ono što je očito kod kurikuluma kao što je sadržaj i materijal obrazovanja, organizacija školovanja i slično. Članak daje si usporedbu kurikuluma različitih zemalja i preklapanja, promjene u kurikulumu. |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje * kurikulum |
UDK: | 316+37 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9134 |
|
25 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Lesko, Nancy |
Naslov: | Adolescence and schools |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 17-22 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 21-22 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | Članak odgovara na pitanja o tome što mladi uče u gimnazijama, što adolescenti nauče u planiranom kurikulumu i školskim iskustvom, kako su škole povezane s drugim sociološkim institucijama kao što su obitelj, ekonomija, visoko obrazovanje, stanje napretka. Autorice članka proučile su nekoliko osnovnih studija koje ističu različita viđenja odnosa škole i društva. Bave se i službenim i neslužbenim kurikulumom u današnjim školama te se fokusiraju i na školovanje kao koncept adolescencije. |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje * mladi * škole * kurikulum |
UDK: | 316-053.6+37.018 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9120 |
|
26 |
|
ISSN: | 0038-0407 |
Autor: | McPartland, James M. |
Naslov: | Opportunities to learn and student diversity : prospects and pitfalls of a common core curriculum |
Matična publikacija: | Sociology of education / [editor Pamela Barnhouse Walters], extra issue(1996), p. 66-81 |
Impresum: | Washington, DC : American Sociological Association, 1996 |
Napomena: | Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Abstracts |
Sažetak: | Analizira se mogućnost obrazovanja prema postojećim kurikulima. |
Ključne riječi: | mogućnost obrazovanja * kurikulum |
UDK: | 316:37 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 7407 |
|
27 |
|
ISSN: | 0038-0407 |
Autor: | Gamoran, Adam |
Naslov: | Curriculum standardization and equality of opportunity in scottish secondary education : 1984-90 |
Matična publikacija: | Sociology of education / [editor Pamela Barnhouse Walters], Vol. 69(1996), no.1, p. 1-21 |
Impresum: | Washington, DC : American Sociological Association, 1996 |
Napomena: | Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Abstracts |
Sažetak: | Analizira se uloga kurikuluma između socioekonomskog položaja i stupnja obrazovanja. |
Ključne riječi: | kurikulum * socioekonomski položaj * stupanj obrazovanja |
UDK: | 316:37 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 7386 |
|
28 |
|
ISSN: | 0038-0326 |
Autor: | Baranović, Branislava |
Naslov: | Nacionalni kurikulum u europskim zemljama i Hrvatskoj : komparativan prikaz |
Matična publikacija: | Sociologija sela : časopis za istraživanja prostornoga i sociokulturnog razvoja / [glavna i odgovorna urednica Ankica Marinović Bobinac], God. 44(2006), br. 2-3, str. 181-200 |
Impresum: | Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006 |
Napomena: | Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Resume |
Sažetak: | U tekstu su prikazani rezultati komparativne analize okvirnih nacionalnih kurikuluma za obvezno obrazovanje u 11 europskih zemalja te u Hrvatskoj. |
Ključne riječi: | sociologija sela * nacionalni okvirni kurikulum * europske zemlje * Hrvatska |
UDK: | 371.214:373.3(4)(497.5) |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 6655 |
|
29 |
|
ISSN: | 0032-3241 |
Autor: | Walkenhorst, Heiko |
Naslov: | "Europa" u njemačkom srednjoškolskom i visokom obrazovanju |
Matična publikacija: | Politička misao : croatian political science review / [glavni i odgovorni urednik Damir Grubiša], God. 42(2005), br. 2, str. 101-112 |
Impresum: | Zagreb : Fakultet političkih znanosti, 2005 |
Napomena: | Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary |
Sažetak: | Članak ocjenjuje proces provedbe mjera obrazovne politike EU i njegovih učinaka na njemački obrazovni sustav. |
Ključne riječi: | sociologija politike * Njemačka * Europska Unija * obrazovna politika * kurikulum |
UDK: | 378.01(4-67 EU:430) |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 4869 |
|
30 |
|
ISSN: | 1330-0113 |
Autor: | Kuckartz, Udo |
Naslov: | Ekologizacija visokoga školstva |
Matična publikacija: | Socijalna ekologija : časopis za ekološku misao i sociologijska istarživanja okoline / [urednik Ivan Cifrić], God. 6(1997), br. 1-2, str. 1-22 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko sociološko društvo : Zavod za sociologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta, 1997 |
Napomena: | Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung |
Sažetak: | Zamisao održivog razvitka zahtijeva od svih područja društva odgovarajuću preorijentaciju. U ovome radu razmatra se pitanje koji se zadaci postavljaju pred sveučilišta. |
Ključne riječi: | socijalna ekologija * kurikulum * Njemačka * održivi razvitak * održivi razvoj * visoko školstvo |
UDK: | 574:378.1](430) |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 686 |
|
31 |
|
|
32 |
|
|
33 |
|
|
34 |
|
|
35 |
|
ISBN: | 0-89862-231-X |
Naslov: | Curriculum-based measurement : assessing special children / edited by Mark R. Shinn |
Impresum: | New York : Guilford Press , cop. 1989 |
Materijalni opis: | 246 str. : ilustr |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | The Guilord School Practitioner Series |
Napomena: | Bibliografija iza svakog rada. - Kazalo |
Ključne riječi: | edukacijska psihologija * razvojne teškoće * osobe s posebnim potrebama * kurikulum * mjerenje |
Sažetak: | Curriculum-based measurement and special education services: A fundamental and direct relationship / Stanley L. Deno * A curriculum-based measurement approach to assessing academic performance: What it is and why do it / Douglas B. Marston * Case study of Ann H: From referral to annual review / Mark R. Shinn * Identifying and defining academic problems: CBM screening and eligibility procedures / Mark R. Shinn * Writing CBM IEP objectives / Lynn S. Fuchs and Mark R. Shinn * Evaluating solutions: Monitoring progress and revising intervention plans / Lynn S. Fuchs * Periodic and annual reviews and decision to terminate special education services / Donald Allen * Evaluating the effectiveness of educational programs at the systems level using curriculum-based measurement / Gerald Tindal Appendix Administration and scoring procedures for reading, written expression, spelling, and mathematics |
UDK: | 159.9 |
APA CC: | 3570 2227 |
Ostali autori / urednici: | Shinn, Mark R. |
Signatura: | 3570:2227 89 CUR |
Inventarni broj: | 9402, 10110-c307 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 1536 |
|
36 |
|
ISBN: | 953-6101-02-3 |
Autor(i): | Marsh, Colin J. |
Naslov: | Kurikulum : temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela Mirna Varlandy Supek |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1994 |
Materijalni opis: | 246 str. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 9 |
Napomena: | Prijevod djela: Key concepts for understanding curriculum. - Bibliografija iza svakog poglavlja |
UDK: | 159.9 |
APA CC: | 3500 |
Signatura: | 3500 94 MAR |
Inventarni broj: | 9670 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 1490 |
|
37 |
|
ISBN: | 978-953-99167-3-0 |
Autor: | Rojko, Pavel |
Naslov: | Umjetnost u odgoju i obrazovanju : common sense ili zabluda |
Matična publikacija: | Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Sv. 1, str. 318-329 / urednici Vlatko Previšić, Nikša Nikola Šoljan, Neven Hrvatić |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007 |
Ključne riječi: | umjetnost * glazba * odgoj * obrazovanje * kurikulum * glazbena pismenost |
UDK: | 37.03:7 |
Signatura | PE REF PED |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 23900 |
|
38 |
|
ISBN: | 978-953-99167-3-0 |
Autor: | Hrvatić, Neven |
Naslov: | Interkulturalna pedagogija : nove paradigme |
Matična publikacija: | Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Sv. 1, str. 41-57 / urednici Vlatko Previšić, Nikša Nikola Šoljan, Neven Hrvatić |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007 |
Ključne riječi: | interkulturalna pedagogija * kurikulum * odgoj |
UDK: | 376.7:371 |
Signatura | PE REF PED |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 23882 |
|
39 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Sekulić-Majurec, Ana |
Naslov: | Kurikulum nove škole - istraživački izazov školskim pedagozima |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005 |
Napomena: | Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 276: Bibliografija |
Sažetak: | Str. 277: Zusammenfassung |
Ključne riječi: | škola * kurikulum * školski pedagozi * istraživanja |
UDK: | 371.01 |
Signatura | PE (050) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 12569 |
|
40 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Hrvatić, Neven |
Naslov: | Kurikulum pedagoške izobrazbe i interkulturalne kompetencije učitelja |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005 |
Napomena: | Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 263-265: Bibliografija |
Sažetak: | Str. 266: Zusammenfassung |
Ključne riječi: | pedagoška izobrazba učitelja * škola * učitelj * interkulturalna kompetencija * kurikulum |
UDK: | 371.13 |
Signatura | PE (050) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 12568 |
|
41 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Palekčić, Marko |
Naslov: | Utjecaj kvalitete nastave na postignuća učenika |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005 |
Napomena: | Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 230-232: Bibliografija |
Sažetak: | Str. 233: Zusammenfassung |
Ključne riječi: | kurikulum * obrazovni standardi * kvaliteta nastave * postignuća učenika * empirijska istraživanja * ciljevi nastave * forme nastave * kompetencije nastavnika |
UDK: | 371.26/.27 |
Signatura | PE (050) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 12566 |
|
42 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Milat, Josip |
Naslov: | Pedagoške paradigme izrade kurikuluma |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005 |
Napomena: | Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 208: Bibliografija |
Sažetak: | Str.208: Zusammenfassung |
Ključne riječi: | kurikulum * nastavni plan i program * svrha školovanja * opće obrazovanje * metode programiranja |
UDK: | 371.214 |
Signatura | PE (050) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 12565 |
|
43 |
|
|
44 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Žužul, Ante |
Naslov: | Oblikovanje nacionalnog kurikuluma |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005 |
Napomena: | Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 183: Bibliografija |
Sažetak: | Str.183: Zusammenfassung |
Ključne riječi: | kurikulum * odgojno-obrazovni ciljevi * autonomija učitelja * autonomija škole * globalizacija |
UDK: | 371.01 |
Signatura | PE (050) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 12563 |
|
45 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Previšić, Vlatko |
Naslov: | Kurikulum suvremenog odgoja i škole: metodologija i strukutura |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005 |
Napomena: | Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 172: Bibliografija |
Sažetak: | Str.173: Zusammenfassung |
Ključne riječi: | kurikulum * odgoj * socijalizacija * škola * metodologija * standardi obrazovanja * nastavni plan i program * nastavna tehnologija * učitelji * krteativnost |
UDK: | 371.01 |
Signatura | PE (050) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 12562 |
|
46 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Palekčić, Marko |
Naslov: | sadržaji obrazovanja i nastave : struktura i kriteriji odabira |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006 |
Napomena: | Str. 197-199: Bibliografija |
Sažetak: | <struktura i odabir sadržaja obrazovanja i nastave>, <kurikulum i didaktika>, <obrazovni sadržaj i obrazovna vrijednost>, <logička "plodnost">, <revizije sadržaja kurikuluma>, <uravnoteženije reforme obrazovanja> |
Ključne riječi: | obrazovanje * nastava * kurikulum * reforma obrazovanja |
UDK: | 371.2:37.02.014 |
Signatura | PE (050) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 9006 |
|
47 |
|
ISBN: | 953-6101-06-8 |
Autor: | Tillmann, Klaus-Juergen |
Naslov: | Uvod u teorije škole |
Matična publikacija: | Teorije škole, str. 7-24 / urednik Klaus-Juergen Tillmann |
Impresum: | Zagreb : Educa, 1994 |
Napomena: | Str. 22-24: Bibliografija |
Sažetak: | <Predmet teorije škole>, <Koncept teorije škole za vrijeme Weimara>, <Koncept teorije škole nakon 1945. godine> |
Ključne riječi: | teorija škole * kurikulum * didaktika |
UDK: | 37.01:371:37.02 |
Signatura | PE 37.01 TEO z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 8612 |
|
48 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Palekčić, Marko |
Naslov: | Sadržaji obrazovanja i nastave : struktura i kriteriji odabira |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : znanstveni časopis / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; God. III (2006), br. 2, str. 181-200 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006 |
Napomena: | Str. 197-199: Bibliografija |
Sažetak: | <Središnje pitanje rada kojim se bavi autor glasi: Kakvo značenje imaju teorijske rasprave o strukturi i kriterijima odabira sadržaja obrazovanja i nastave u reformama kurikuluma s pedagogijskoga znanstvenoteorijskog stajališta? Odgovor na postavljeno pitanje autor traži tematiziranjem biti spora između Wenigerove teorije nastavnog plana i programa i Robinsohnove (neuspjele) revizije (sadržaja) kurikuluma, predstavljanjem Johnsonova shvaćanja o tom pitanju u sklopu kurikularne tradicije i Klafkijeva shvaćanja unutar didaktičke tradicije, isticanjem doprinosa tih dvaju shvaćanja teorijskoj refleksiji pitanja strukture i kriterija odabira sadržaja obrazovanja i nastave. Uz navođenje nekih suvremenih istraživanja na tom području (primjerice, Schottova istraživanja) autor traganje za odgovorom na postavljeno pitanje dovršava upućivanjem na značenje dvaju egzemplarnih teorijskih shvaćanja strukture i kriterija odabira sadržaja za primjerenije i uravnoteženije utemeljenje reformi (sadržaja) obrazovanja na znanstevnoj teorijsko-metodološkoj i nastavno-praktičnoj razini. Pedagogijska perspektiva u legitimiranju reformi obrazovanja ogleda se ponajprije u tome što polaznu točku te perspektive čine sadržaji (struktura i kriteriji njihova odabira) obrazovanja i nastave u svjetlu vodeće pedagoške ideje - obrazovanja. Naime, sadržaj odgoja i obrazovanja jedan je od temeljnih pojmova pedagogijske znanosti.> |
Ključne riječi: | kurikulum * nastavni plan i program * sadržaj obrazovanja |
UDK: | 371.2 |
Signatura | PE (051) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 7925 |
|
49 |
|
ISSN: | 1846-5277 |
Autor: | Altbach, Philip G. |
Naslov: | Globalizacija i sveučilište : stanje u svijetu nejednakosti |
Matična publikacija: | Časopis za visoko obrazovanje = Journal of higher education / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; Vol. 1(2007), br. 1., str. 27-42 |
Impresum: | Zagreb : Educa, 2007 |
Napomena: | Str. 40-41: Bibliografija |
Sažetak: | <Već je puno toga rečeno o utjecaju globalizacije na visoko obrazovanje. Neki autori tvrde da će globalizacija, internet i znanstvena zajednica izravnati arenu u novom dobu međusobne ovisnosti znanja. Drugi drže da globalizacija znači i nejednakost širom svijeta i neku vrstu mekdonaldizacije sveučilišta. Tvrdi se da su svi suvremeni pritisci na visoko obrazovanje - od pritisaka za masovnošću do rasta privatnog područja - posljedice globalizacije. Postoji zrno istine u svim tim hipotezama, ali i velik dio pogrešnih interpretacija. Namjera je ovog rada "raspakirati" stvarnosti globalizacije i internacionalizacije u visokom obrazovanju te uz to naglasiti neke načine na koje globalizacija utječe na sveučilište. Od posebnog je interesa ovdje, to kako globalizacija utječe i kakav učinak ima na visoko obrazovanje u zemljama u razvoju - zemljama koje će u nadolazećim desetljećima doživjeti veliku ekspanziju visokog obrazovanja.> |
Ključne riječi: | visoko obrazovanje * sveučilište * nove informacijske tehnologije * ICT * kurikulum * globalizacija |
UDK: | 378:316.776.32/.327 |
Signatura | PE 56540 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6819 |
|
50 |
|
ISSN: | 0305-5698 |
Autor: | Eggleston, John |
Naslov: | Conflict curriculum decisions |
Matična publikacija: | / Editorial board Derek Cherrington ...[et al.] |
Impresum: | Oxford : Carfax publishing company ; Journals Oxford Ltd., 1975 |
Napomena: | Str. 8: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija * kurikulum * futurološka pedagogija |
Signatura | PE (051) EDU uk |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6392 |
|
51 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Katunarić, Vjeran |
Naslov: | Od distinkcije prema srodnosti: model "nacionalne kulture" Geerta Hofstedea |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Marko Palekčić] ; God. I (2004), br. 1, str. 25-39 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2004 |
Napomena: | Tema broja: Interkulturalni stavovi hrvatskih srednjoškolaca; . - Izvorni znanstveni članak; . - Str. 37-38: Bibliografija |
Sažetak: | <O modelu "nacionalne kulture" Geerta Hofstedea raspravlja se u ovom članku s tri aspekta. Sa sociološkog aspekta, model je izraz interesa multinacionalnih korporacija u eri globalizacije za uklanjanjem kulturnih prepreka poslovanju koje su uspostavili modeli značenja kuluture u sklopu carstava i nacija-država, preferirajući oštre distinkcije i fundamentalnu neusporedivost kultura. Drugi aspekt rasprave je metodološki, gdje se upozorava na problem odnosa između empirijskih varijacija i tipičnosti u Hofstedeovu modelu, budući da on zanemaruje promjenjivost i proturječja u kulturnom obrascu. I treći aspekt, pedagoški, odnosi se na pitanje može li se ili na koji način model upotrijebiti kao predložak za izradu odgojno-obrazovnog kurikuluma, odnosno pedagoški preporučljivog vrijednosno-normativnog obrasca orijentacije (učenika), u demokratskom i pluralističkom, ali i sve više tržišno povezanom i neizvjesnom svijetu.> |
Ključne riječi: | Geert Hofstede * interkulturalno obrazovanje * kurikulum * nacionalna kultura * sociokulturni kapital |
UDK: | 376.7:316.4 |
Signatura | PE (050) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 400 |
|
52 |
|
ISBN: | 953-6839-19-9 |
Autor: | Previšić, Vlatko |
Naslov: | Postmoderne paradigme u pedagogijskoj teoriji i praksi |
Matična publikacija: | Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 56-63 / urednik: Vladimir Rosić |
Impresum: | Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002 |
Napomena: | Str. 61: Bibliografija |
Sažetak: | Sažetak na engleskom jeziku |
Ključne riječi: | pedagogija * postmoderne paradigme * globalizacija * filozofija odgoja i obrazovanja * kurikulum * obrazovne politike |
UDK: | 37.014 |
Signatura | PE 37.01 ODN z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 333 |
|
53 |
|
ISBN: | 978-0-415-96120-2 |
Naslov: | The Critical pedagogy reader / edited by Antonia Darder, Marta P. Beltodano and Rodolfo D. Torres ; autori priloga Paula Allman ...[et al.] |
Izdanje: | 2. ed |
Impresum: | New York ; London : Routledge, Taylor & Francis Group , 2009 |
Materijalni opis: | X, 599 str. ; 26 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | kritičke teorije obrazovanja * kritičko mišljenje * kurikulum * socijalni odgoj i obrazovanje * obrazovanje rasnih skupina * spolni odgoj * feminizam * globalizacija * pismenost * obrazovanje nastavnika * obrazovanje odraslih * Paulo Freire * Michael W. Apple * zbornik radova |
Sažetak: | <Critical pedagogy: an introduction>, <Part One: Foundations of Critical Pedagogy>, <Part Two: Education and Social Class>, <Part Three: Race and Education>, <Part Four: Gender, Sexuality, and Schooling>, <Part Five: Language, Literacy, and Pedagogy>, <Part Six: Critical Issues in the Classroom>, <Part Seven: Critical Pedagogy and Teacher Education>, <Part Eight: Issues Beyond the Classroom>, <Epilogue> |
UDK: | 37.01/.014+37.035/.037+376.74+374.7+377.8(08) |
Namjena : | PS-REF |
Signatura: | PE REF CRIT |
Inventarni broj: | 18401 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8474 |
|
54 |
|
|
55 |
|
ISBN: | 3-03755-058-9 |
Naslov: | Theorie versus Praxis? : perspektiven auf ein Missverstaendnis / Yuka Nakamura, Christine Boeckelmann, Daniel Troehler (Hrsg.) |
Impresum: | Zuerich : Verlag Pestalozzianum , 2006 |
Materijalni opis: | 107 str. : graf. prikazi, tabele ; 23 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Bibliografija na kraju svakog poglavlja |
Ključne riječi: | obrazovanje nastavnika * kurikulum |
Sažetak: | <Paedagogische Hochschulen zwischen Theorie und Praxis?>, <Das Wissen "auslocken">, <Theorie und Praxis in der Lehrerbildung im Kontext impliziter und expliziter Erfahrung>, <Die Theorie kommt nach dem Fall>, <Theorientzungskompetenz als Schuesselqualifikation von Lehrkraeften> |
UDK: | 371.2 |
Signatura: | PE 371.2 THE |
Inventarni broj: | 18378 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8462 |
|
56 |
|
ISBN: | 978-953-6101-74-0 |
Autor(i): | Kiper, Hanna ; Mischke, Wolfgang |
Naslov: | Uvod u opću didaktiku / Hanna Kiper, Wolfgang Mischke ; s njemačkoga preveo Vladimir Adamček |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2008 |
Materijalni opis: | 193 str. : graf. prikazi ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 81 |
Napomena: | Prijevod djela: Einfuehrung in die Allgemeine Didaktik. - Str. 178-193: Bibliografija. - Autorsko kazalo. - Pojmovno kazalo |
Ključne riječi: | didaktika * integrativna didaktika * nastavni plan * kurikulum * dijagnostika * monitoring * nastavne metode * učenje - modeli učenja * učenje - procesi |
Sažetak: | <Što je didaktika>, <Nastavni plan i program, smjernice, kurikulum>, <Teorija-praksa-primjena>, <Znanje i umijeće>, <Integrativna didaktika>, <Pripreme za nastavu>, <Procesi učenja i nastavne metode> |
UDK: | 37.02 |
Signatura: | PE 37.02 KIP u |
Inventarni broj: | 18366, 18367, 18368, 18369, 18370 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8455 |
|
57 |
|
|
58 |
|
|
59 |
|
|
60 |
|
|
61 |
|
|
62 |
|
|
63 |
|
|
64 |
|
|
65 |
|
ISBN: | 0-309-07036-8 |
Naslov: | How people learn : brain, mind, experience, and school / editors John D. Bransford, Ann L. Brown, Rodney R. Cocking ; Committee on developments in the science of learning ; Committee on learning research and educational practice |
Izdanje: | Expanded ed |
Impresum: | Washington, D. C. : National Academy Press , cop. 2000 |
Materijalni opis: | 374 str. : ilustr. ; 26 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 285-348:Bibliografija. - Str. 363-374: Kazalo |
Ključne riječi: | učenje * podučavanje * obrazovna tehnologija * kurikulum * nastavnici * osobe |
Sažetak: | <Part I: Introduction>, <Part II: Learners and learning>, <Part III: Teachers and teaching>, <Part IV: Future directions for the science of learning> |
UDK: | 371.322.7:159.953:371.2:371.12-05 |
Signatura: | PE 371.3 HOW |
Inventarni broj: | 17505 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 6344 |
|
66 |
|
|
67 |
|
|
68 |
|
|
69 |
|
|
70 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Miljak, Arjana |
Naslov: | Su-konstrukcija kurikuluma i teorije (ranog odgoja) obrazovanja |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005 |
Napomena: | Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 249-250: Bibliografija |
Sažetak: | Str. 250: Zusammenfassung |
Ključne riječi: | kurikulum * nacionalni kurikulum * reforma * su-konstrukcija * evaluacija |
UDK: | 371.01 |
Signatura | PE (050) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 12567 |
|
71 |
|
ISBN: | 0-415-94912-2 |
Autor(i): | Apple, Michael W. |
Naslov: | Ideology and curriculm / Michael W. Apple |
Izdanje: | 3rd Ed |
Impresum: | New York ; London : Routledge Falmer , 2004 |
Materijalni opis: | XXX, 234 str. ; 23 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 203-324: Bilješke. - Kazalo |
Ključne riječi: | kurikulum * skriveni kurikulum * kritička pedagogija * kritičke teorije obrazovanja * sociologija obrazovanja |
Sažetak: | <On analyzing hegemony>, <Ideology and cultural and economic reproduction>, <Economics and control in everyday school life>, <Curricular history and social control>, <The hidden curriculum and the nature of conflict>, <Systems management and the ideology of control>, <Commonsense categories and the politics of labeling>, <Beyond ideological reproduction>, <Pedagogy, patritism, and democracy>, <On analyzing new hegemonic relations. An interview> |
UDK: | 37.01+371 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.01 APP i |
Inventarni broj: | 18437, 18438 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8483 |
|
72 |
|
ISBN: | 953-6101-02-5 |
Autor(i): | Marsh, Colin J. |
Naslov: | Kurikulum : Temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela s engleskog: Mirna Varlandy Supek |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1994 |
Materijalni opis: | 246 str. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 9 |
Napomena: | Prijevod djela: Key concepts for understanding curriculum. - Bibliografija nakon svakog poglavlja |
Ključne riječi: | školstvo * kurikulum |
Sažetak: | <Učeničko gledište>, <Sredine za učenje>, <Skriveni kurikulum>, <Kurikulum i spol>, <Uloga učenika u odlučivanju o kurikulumu>, <Ispiti>, <Nastavničko gledište>, <Ovlašćivanje nastavnika>, <Udžbenici>, <Upravljanje i školski ravnatelj>, <Ocjenjivanje nastavnika>, <Planiranje i izrada kurikuluma>, <Okviri za kurikulum>, <Situacijska analiza/procjena potreba>, <Namjere, ciljevi i zadaci>, <Odabir metode>, <Procjenjivanje, ocjenjivanje i testiranje>, <Tylerov model planiranja>, <Walkerov svjesni pristup planiranju>, <Nastavnici kao istraživači / akcijsko istraživanje>, <Izrada kurikuluma temeljena na središtu>, <Izrada kurikuluma temeljena na školi>, <Upravljanje kurikulumom>, <Novine i planiranje promjena>, <Upravljanje kurikulumom: model suradničkog upravljanja školom>, <Uspješne škole i kako škole učiniti boljima>, <Školska vijeća i upravna tijela>, <Ocjenjivanje / kritika škole>, <Provedba kurikuluma>, <Kurikulumska ideologija>, <Povijest kurikuluma>, <Školski predmeti>, <Teorija kurikuluma i rekonceptualisti>, <Sociologija znanja i kurikulum>, <Reforma kurikuluma> |
UDK: | 371 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 371 MAR k |
Inventarni broj: | 15186, 15188, 16358, 16359, 16360, 16361, 16763, 17934, 17935 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 285 |
|
73 |
|
|
74 |
|
|
75 |
|
|
76 |
|
|
77 |
|
ISBN: | 953-6218-28-3 |
Autor: | Domazet, Mladen |
Naslov: | Znanje i kurikulum |
Matična publikacija: | Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 45-86 / urednica Branislava Baranović |
Impresum: | Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006 |
Napomena: | Str. 84-86: Bibliografija |
Sažetak: | <Učenje imitacijom>, <Učenje didaktičkom izloženošću: usvajanje prepozicionalnog znanja>, <Učenje promišljanjem: razvoj intersubjektivnog dijaloga>, <Učenje kao rukovanje objektivnim znanjima: umjesto zaključka> |
Ključne riječi: | znanje * učenje |
UDK: | 371.3 |
Signatura | PE 371 NAC |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 8606 |
|
78 |
|
ISBN: | 953-6218-28-3 |
Autor: | Baranović, Branislava |
Naslov: | Nastavni programi iz perspektive nastavnika i učitelja |
Matična publikacija: | Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 107-179 / urednica Branislava Baranović |
Impresum: | Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006 |
Napomena: | Str. 179: Bibliografija |
Sažetak: | <Nastavnici>, <Učitelji> |
Ključne riječi: | nastavni program * nastavnici |
UDK: | 372:371.12 |
Signatura | PE 371 NAC |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 8608 |
|
79 |
|
ISBN: | 953-6218-28-3 |
Autor: | Jokić, Boris |
Naslov: | Cilj i metodologija istraživanja |
Matična publikacija: | Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 89-105 / urednica Branislava Baranović |
Impresum: | Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006 |
Napomena: | Str. 105: Bibliografija |
Sažetak: | <Cilj istraživanja>, <Instrumenti istraživanja>, <Provedba istraživanja>, <Uzorkovanje>, <Pojašnjenja uz kategorizaciju pojedinih varijabli kod nastavnika i učitelja>, <Obrada podataka>, <Međusobna povezanost nezavisnih varijabli> |
Ključne riječi: | obrazovanje * istraživanje |
UDK: | 37.01 |
Signatura | PE 371 NAC |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 8607 |
|
80 |
|
ISBN: | 978-953-0-61910-4 (pogrešan) |
Naslov: | Kurikulum : teorije - metodologija - sadržaj - struktura / uredio Vlatko Previšić ; ostali autori Marko Palekčić...[et al.] |
Impresum: | Zagreb : Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta : Školska knjiga , 2007 |
Materijalni opis: | 367 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Radovi Zavoda za pedagogiju Filozfoskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu |
Napomena: | (meki uvez). - Bibliografija nakon svakog rada |
Ključne riječi: | kurikulum * školstvo * obrazovni standard * nacionalni kurikulum * nastavni kurikulum * evaluacija * pedagoška izobrazba učitelja * zbornik * Hrvatska |
Sažetak: | <Pedagogija i metodologija kurikuluma>, <Od kurikuluma do obrazovnih standarda>, <Obrazovni standardi - didaktički pristup metodologiji izrade kurikuluma>, <Hrvatski nacionalni kurikulum>, <Teorijski okvir sukonstrukcije kurikuluma ranog odgoja>, <Kurikulum suvremene škole>, <Evaluacija u nastavnom kurikulumu škole>, <Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma>, <Kurikulum pedagoške izobrazbe učitelja>, <Užbenik u nacionalnom kurikulumu> |
UDK: | 371+37.014(082)(497.5) |
Namjena : | REF |
Signatura: | PE 371 KUR |
Inventarni broj: | 18121 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 5282 |
|
81 |
|
ISBN: | 978-953-0-61910-4 |
Naslov: | Kurikulum : teorije - metodologija - sadržaj - struktura / uredio Vlatko Previšić ; ostali autori Marko Palekčić...[et al.] |
Impresum: | Zagreb : Zavod za pedagogiju : Školska knjiga , 2007 |
Materijalni opis: | 425 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Radovi Zavoda za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu |
Napomena: | Projekt Metodologija i struktura nacionalnog kurikuluma. - Bibliografija nakon svakog rada |
Ključne riječi: | kurikulum * školstvo * obrazovni standard * nacionalni kurikulum * nastavni kurikulum * evaluacija * pedagoška izobrazba učitelja * zbornik * Hrvatska |
Sažetak: | <Pedagogija i metodologija kurikuluma>, <Od kurikuluma do obrazovnih standarda>, <Obrazovni standardi - didaktički pristup metodologiji izrade kurikuluma>, <Hrvatski nacionalni kurikulum>, <Teorijski okvir sukonstrukcije kurikuluma ranog odgoja>, <Kurikulum suvremene škole>, <Evaluacija u nastavnom kurikulumu škole>, <Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma>, <Kurikulum pedagoške izobrazbe učitelja>, <Užbenik u nacionalnom kurikulumu> |
UDK: | 371+37.011.33(082)(497.5) |
Ostali autori / urednici: | Previšić, Vlatko |
Namjena : | REF |
Signatura: | PE 371 KUR |
Inventarni broj: | 18132, 18256, 18257, 18258 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8276 |
|
82 |
|
ISBN: | 953-6218-28-3 |
Autor: | Marušić, Iris |
Naslov: | Nastavni programi iz perspektive učenika |
Matična publikacija: | Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 181-217 / urednica Branislava Baranović |
Impresum: | Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006 |
Napomena: | Str. 217: Bibliografija |
Sažetak: | <Svrha i ciljevi istraživanja>, <Metodologija istraživanja>, <Rezultati istraživanja i rasprava> |
Ključne riječi: | nastavni program * učenici |
UDK: | 372 |
Signatura | PE 371 NAC |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 8609 |
|
83 |
|
ISBN: | 953-6218-28-3 |
Autor: | Baranović, Branislava |
Naslov: | Društvo znanja i nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje |
Matična publikacija: | Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 15-44 / urednica Branislava Baranović |
Impresum: | Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006 |
Napomena: | Str. 43-44: Bibliografija |
Sažetak: | <Društvo znanja i obrazovanje>, <Kompetencije potrebne za život i rad u društvu znanja>, <Nove kompetencije i promjene u nacionalnom kurikulumu za obvezno obrazovanje> |
Ključne riječi: | kurikulum * školstvo * obvezno obrazovanje |
UDK: | 371 |
Signatura | PE 371 NAC |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 8605 |
|
84 |
|
ISBN: | 953-6218-28-3 |
Autor: | Puzić, Saša |
Naslov: | Decentralizacija kurikuluma i jačanje autonomije škola : uloga ravnatelja |
Matična publikacija: | Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 259-297 / urednica Branislava Baranović |
Impresum: | Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006 |
Napomena: | Str. 296-297: Bibliografija |
Sažetak: | <Djelokrug rada ravnatelja>, <Rezultati istraživanja> |
Ključne riječi: | kurikulum * ravnatelji |
UDK: | 371 |
Signatura | PE 371 NAC |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 8611 |
|
85 |
|
ISBN: | 953-6218-28-3 |
Autor: | Marušić, Iris |
Naslov: | Motivacija i školski predmeti : spolne razlike među učenicima u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja |
Matična publikacija: | Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 219-257 / urednica Branislava Baranović |
Impresum: | Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006 |
Napomena: | Str. 253-257: Bibliografija |
Sažetak: | <Kurikulum i motivacija>, <Teorija vrijednosti i očekivanja kao okvir istraživanju motivacije u obrazovanju>, <Istraživanje spolnih razlika u motivaciji za pojedine predmete>, <Naše istraživanje> |
Ključne riječi: | kurikulum * motivacija * istraživanje |
UDK: | 371 |
Signatura | PE 371 NAC |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 8610 |
|
|
1
|
Upit: UncontrolledTerms_swish=(kurikulum ) |