Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 85

1
ISBN:953-7010-00-7
Naslov:Reforma kurikuluma u kontekstu cjeloživotnog obrazovanja : istraživački projekt / [urednica/voditeljica radne skupine istraživačkog projekta Olga Lui]
Impresum:Zagreb : Nacionalni opservatorij za strukovno obrazovanje i osposobljavanje , [2002.]
Materijalni opis:73 str. ; 30 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Nakl. 800 primj. - Zastupljeni autori: Dario Baron, Ivan Herceg, Gabrijela Karajica, Nikola Pastuović, Stanko Paunović, Maša Popović, Ivan Sobota, Dinka Šimat, Tihomir Tomčić. - Str. 73: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija * srednje strukovne škole * reforma školstva * kurikulum * nastavni plan * permanentno obrazovanje * Hrvatska
UDK:37:373.5:377:372:374:(497.5)
Signatura:PE 37.014 REF i
Inventarni broj:17315
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5791

2
Autor(i):McNerney, Chester T.
Naslov:The curriculum / Chester T. McNerney
Impresum:New York ; Toronto ; London : McGraw-Hill book company , 1953
Materijalni opis:292 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Mcgraw-Hill series in education
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Str. 287-292: Kazalo
Ključne riječi:nastavni plan * školstvo * kurikulum
UDK:372:371
Signatura:PE 371 MCN c
Inventarni broj:5994
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5037

3
Autor(i):Caswell, Hollis L.
Naslov:Education in the elementary school / Hollis L. Caswell
Impresum:New York [etc.] : American Book Company , cop. 1942
Materijalni opis:321 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:American education series
Napomena:Str. 309-311: Bibliografija
Ključne riječi:obrazovanje * kurikulum * formiranje ličnosti * socijalizacija * osnovne škole
UDK:371.3/373.3:37.03
Signatura:PE 373.3 CAS e
Inventarni broj:2343
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5007

4
Autor(i):Bloom, Benjamin S.
Naslov:Taksonomija ili klasifikacija obrazovnih i odgojnih ciljeva : Knjiga I : Kongnitivno područje / Benjamin S. Bloom ; preveo s engleskog I. Furlan
Impresum:Beograd : Jugoslavenski zavod za proučavanje školskih i prosvetnih pitanja , 1970
Materijalni opis:150 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: Taxonomy of educational objectives: the classification of educational goals
Ključne riječi:pedagogija * taksonomija * Bloomova taksonomija * kurikulum * odgojno-obrazovni cilj
UDK:37.01/371
Signatura:PE 37.01 BLO t
Inventarni broj:9266
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4777

5
Autor(i):Krug, Edward A.
Naslov:Curriculum planning / Edward A. Krug
Izdanje:revised edition
Impresum:NewYork : Harper and Brothers , cop. 1957
Materijalni opis:336 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Education for living series
Napomena:Str. 329: Bibliografija. - Str. 331-336: Kazalo
Ključne riječi:školstvo * kurikulum
UDK:371
Signatura:PE 371 KRU p
Inventarni broj:6300
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3981

6
Autor(i):Meier, Arnold R. ; Damon Cleary, Florence ; Davis, Alice M.
Naslov:A curriculum for citizenship : a total school approach to citizenship education : a report of the citizenship education study / Arnold R. Meier, Florence Damon Cleary, Alice M. Davis
Impresum:Detroit : Wayne university press , 1952
Materijalni opis:413 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:A report of the Citizenship education study Detroit public schools and Wayne university
Napomena:Str. 411-413: Kazalo
Ključne riječi:kurikulum * obrazovanje za građansko društvo
UDK:371:37.03
Signatura:PE 371 MEI c
Inventarni broj:7017
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3719

7
ISBN:3-412-00685-8
Autor(i):Sienknecht, Helmut
Naslov:Sekundarschulen in England / Helmut Sienknecht
Impresum:Frankfurt a.M. : Boehlau , 1985
Materijalni opis:293 str. : ilustr. ; 21 cm
Jezik:njemački
Nakladnička cjelina:Deutsches Institut fuer Internationale Paedagogische Forschung, Studien und Dokumentationen zur vergleichenden Bildungsforschung ; Band 32
Napomena:str. 291-293: Bibliografija
Ključne riječi:srednje škole * kurikulum * učitelji * Velika Britanija
UDK:373.5:(410)
Signatura:PE 37.013.74 SIE s
Inventarni broj:17162
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3470

8
ISBN:953-97353-6-x
Autor(i):Slunjski, Edita
Naslov:Stvaranje predškolskog kurikuluma : u vrtiću-organizaciji koja uči / Edita Slunjski
Impresum:Zagreb ; Čakovec : Mali Profesor ; Visoka učiteljska škola u Čakovcu , 2006
Materijalni opis:310 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str. 299-310: Bibliografija
Ključne riječi:predškolska pedagogija * dječji vrtić * kurikulum
Sažetak:<Zajednica koja uči i organizacija koja uči>, <Stvaranje organizacije koja uči i sukonstruiranje predškolskog kurikuluma>, <Metodologijski pristup istraživanju odgojne prakse>
UDK:373.212.14
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 373.2 SLU s
Inventarni broj:17876, 17877, 17878, 17879, 17880, 17881, 17891, 17892, 17893, 17894
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3348

9
Autor(i):Cole, Charles C. ; Lewis, Lanora G.
Naslov:Flexibility in the Undergraduate Curriculum / by Charles C. Cole ; Lanora G. Lewis
Impresum:Washington : U. S. Department of Health, Education, and Welfare , 1962
Materijalni opis:57 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:New Dimension in Higher Education ; nr. 10
Ključne riječi:visoko školstvo * organizacija studija * kurikulum
UDK:378.14
Signatura:PE 378 NEW 10
Inventarni broj:7769
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2886

10
ISBN:3-407-25255-2
Naslov:Kerncurriculum : Was Kinder in der Grundschule lernen sollen. Eine streitschrift / Wolfgang Boettcher, Peter E. Kalb (Hrsg.)
Impresum:Weinheim ; Basel : Beltz Verlag , 2002
Materijalni opis:238 str. ; 21 cm
Jezik:njemački
Nakladnička cjelina:Paedagogik
Ključne riječi:didaktika * osnovne škole * kurikulum
UDK:37.02:373.3:371
Signatura:PE 37.02 KER
Inventarni broj:16883
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2677

11
ISBN:3-407-25239-0
Autor(i):Expertisen. im Auftrag der Staendigen Konferenz der Kultursminister
Naslov:Kerncurriculum Oberstufe : Mathematik - Deutsch - Englisch / Heinz-Elmar Tenorth (Hrsg.)
Impresum:Weinheim ; Basel : Beltz Verlag , 2001
Materijalni opis:288 str. ; 21 cm
Jezik:njemački
Nakladnička cjelina:Paedagogik
Ključne riječi:didaktika * kurikulum * predmetna nastava * matematika * njemački jezik * engleski jezik
UDK:37.02:371:372.8
Signatura:PE 37.02 KER
Inventarni broj:16882
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2676

12
Naslov:Curriculum Handbuch / herausgegeber Karl Frey... [et al.]
Impresum:Muenchen ; Zuerich : R. Piper & Co. Verlag , 1975
Materijalni opis:3 sv. ; 21 cm
Jezik:njemački
Napomena:Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:nastava * kurikulum
Podaci o svescima:Bd. 1. - 642 str.. ISBN 3-492-02161-1
Bd. 2. - 865 str.. ISBN 3-492-02162-x
Bd. 3. - 571 str.. ISBN 3-492-02163-8
UDK:372/371
Signatura:PE 371 CUR
Inventarni broj:11702, 11703, 11704
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:1329

13
Naslov:Didaktičke teorije / urednici Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel ; prevela Maja Haeusler ; autori priloga Wolfgang Klafki... [et al.]
Impresum:Zagreb : Educa , 1992
Materijalni opis:127 str. : graf. prikazi, tabele ; 21 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 5
Napomena:Prijevod djela: Didaktische Theorien. - Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:didaktika - teorija * obrazovanje * kritičko-konstruktivna didaktika * kritičko-komunikativna didaktika * berlinski model * hamburški model * kibernetičke metode * kurikulum * kurikularna didaktika * ciljno usmjereni pristup * zbornik radova
Sažetak:<Predgovor urednika>, <Didaktika kao teorija obrazovanja u okviru kritičko-konstruktivne odgojne znanosti>, <Didaktika kao teorija podučavanja>, <Didaktika kao kibernetičko-informacijska teorija>, <Didaktika kao teorija kurikuluma>, <Didaktika kao kritička teorija nastavne komunikacije>, <Zaključna rasprava>
UDK:37.02:371.3+37.013/.011.33(082)
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 37.02 DID
Inventarni broj:15105, 15107, 16771, 17344, 17345, 17727, 17728, 17729, 17730, 17731, 17732, 17733, 18428
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:994

14
ISBN:953-6101-01-7
Autor(i):Giesecke, Hermann
Naslov:Uvod u pedagogiju / Hermann Giesecke ; preveo s njemačkog Željko Pavić
Impresum:Zagreb : Educa , 1993
Materijalni opis:200 str. ; 21 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 8
Napomena:Prijevod djela: Einfuehrung in die Paedagogik. - Str. 161-172: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija * razvoj ličnosti * socijalna pedagogija * odgoj * obrazovanje * politika obrazovanja * socijalizacija * odgojna znanost * kurikulum * didaktika
Sažetak:<Biološke i psihološke pretpostvake rasta>, <Društveno-povijesna dimenzija pedagogije>, <Snetnje u sazrijevanju: socijalna pedagogija>, <Odgojna znanost>
UDK:37.01:37.013.42
Ostali autori / urednici:Pavić, Željko
Namjena :PS - ispitna literatura
Signatura:PE 37.01 GIE u
Inventarni broj:15228, 15229, 15230, 15231, 15232, 15235, 15236, 15313, 15314, 15315, 15317, 15318, 15320, 16434
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:841

15
Autor(i):Mortensen, Donald G. ; Schmuller, Allen N
Naslov:Pedagoško vođenje u savremenim školama / Donald G. Mortensen, Allen M. Schmuller ; s engleskog preveo Obren Vukomanović
Impresum:Sarajevo : Svjetlost , 1973
Materijalni opis:374 str. ; 23 cm
Jezik:bosanski
Napomena:Prijevod djela: Guidance un today's Schools
Ključne riječi:pedagoško savjetovanje * pedagoško vođenje * kurikulum
UDK:37.048.2
Signatura:PE 37.04 MOR p
Inventarni broj:11225
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:685

16
Naslov:Nove informacijske tehnologije : -izazov obrazovanju / OECD / CERI ; redaktor Nikša Nikola Šoljan
Impresum:Zagreb : Školske novine , 1988
Materijalni opis:159 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Kompjutor u školi ; knj. 1
Napomena:Str. 151-156: Bibliografija
Ključne riječi:obrazovana politika * obrazovna tehnologija * ICT * IKT * kurikulum * učenje * financiranje obrazovanja * nastavnici
Sažetak:<Teorijske orijentacije>, <Strategije primjene>, <Utjecaj na učenje>, <Utjecaj na obrazovni sistem: nastavnici, nastavni proces i curriculum>, <Utjecaj na sistem obrazovanja: budžeti, strukture i korisnici>, <Ususret mogućim očekivanjima>
UDK:37.014/37.06+371
Signatura:PE 372 NOV k
Inventarni broj:14762+, 14763, 14764, 14765+, 14766, 14767, 14768, 14769, 14770
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:240

17
ISBN:953-97353-3-5
Autor(i):Slunjski, Edita
Naslov:Integrirani predškolski kurikulum : rad djece na projektima / Edita Slunjski
Impresum:Zagreb : Mali profesor , 2001
Materijalni opis:223 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str. 218-223: Literatura
Ključne riječi:pedagogija * školstvo * predškolsko obrazovanje * nastavni plan * djeca
UDK:37:371:373.2:372-053.2
Signatura:PE 373.2 SLU i
Inventarni broj:16369, 16370, 16371, 16372, 16373
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:14

18
ISBN:0-815-31615-1
Autor:Ginsburg, Mark B.
Naslov:Imperialism and education
Matična publikacija:Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 387-391
Impresum:New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002
Napomena:Str. 391 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Članak daje koncept imperijalizma i kolonijalizma te se bavi ulogom obrazovanja u imperijalističkim odnosima, znanjem i kurikulumom koji su proučavani u Africi, Aziji i Latinskoj Americi kao i u SAD-u.
Ključne riječi:sociologija * obrazovanje * kurikulum * imperijalizam * kolonijalizam
UDK:316+37+327.2
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9168

19
ISBN:953-610102-5
Autor(i):Marsh, Colin J.
Naslov:Kurikulum : temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 1994
Materijalni opis:246 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Ključne riječi:engleski jezik * metodika
UDK:811.111:371.3
Signatura:AN 371.3:80 MAR K
Inventarni broj:25315
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za anglistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/anglistika
MFN:435

20
ISBN:0-815-31615-1
Autor:Nozaki, Yoshiko
Naslov:Ideology and curriculum
Matična publikacija:Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 381-385
Impresum:New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002
Napomena:Str. 385 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Kurikulum se mora interpretirati kao dio ideoloških procesa kroz koje je bila izazivana i održavana hegemonijska moć. Ideologija se obično odosi na sistem ideja, uvjerenja i vrednovanja društvene stvarnosti. Članak se bavi povijesnom ulogom ideologija u stvaranju kurikuluma.
Ključne riječi:sociologija * obrazovanje * kurikulum * ideologija
UDK:316+37
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9167

21
ISBN:0-815-31615-1
Autor:Quiroz, Pamela Anne
Naslov:Extracurricular activities
Matična publikacija:Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 261-265
Impresum:New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002
Napomena:Str. 264-265 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Filozof i obrazovni reformator John Dewey, smatrao je školu mikrosvijetom u kojem djecu treba naučiti samoobuzdavanju i socijalnim vještinama i tako ih pripremiti za njihovo prigodno mjesto u svijetu odraslih. Da bi se to uspjelo, Dewey je predložio različite stilove učenja zajedno s različitim aktivostima u kurikulumu. Članak se bavi podrijetlom izvanškolskih aktivnosti, istraživanjima kurikuluma i današnjim viđenjem istog.
Ključne riječi:sociologija * obrazovanje * kurikulum * Dewey * školovanje
UDK:316+37.018
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9149

22
ISBN:0-815-31615-1
Autor:Hallinan, Maureen
Naslov:Equalitiy in education
Matična publikacija:Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 241-246
Impresum:New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002
Napomena:Str. 246 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Pojam "ravnopravnost" ima nekoliko referenci u obrazovanju. Istraživači i nastavnici razmatraju ravnopravnost u odnosu na školske financije, troškove, izvore, pristupu kurikulumu, podjeli učenika za instrukcije, akademsku i socijalnu mobilnost, prakse u razredu, obrazovne politike. Članak se bavi neravnopranostima u obrazovanju općenito te detaljnije neravnopravnostima u kurikulumu i razredu.
Ključne riječi:sociologija * obrazovanje * ravnopravnost * kurikulum * razred
UDK:316+37.018
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9146

23
ISBN:0-815-31615-1
Autor:Goodson, Ivor F.
Naslov:Curriculum history
Matična publikacija:Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 133-140
Impresum:New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002
Napomena:Str. 138-140 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Potreba za povijesti kurikuluma javalja se zbog nedavnih reforma kurikuluma i studija o kurikulumu koje dijele međusobno ometajuće netočnosti. Članak daje kratki povijesni pregled kurikuluma i promjena kroz koje je prošao.
Ključne riječi:sociologija * obrazovanje * kurikulum
UDK:316+37.018
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9135

24
ISBN:0-815-31615-1
Autor:Gamoran, Adam
Naslov:Curriculum
Matična publikacija:Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 125-131
Impresum:New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002
Napomena:Str. 130-131 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:U konvencionalnoj uporabi, kurikulum se odnosi na formalni smjer studija, ali mnogi pisci proširuju taj termin kako bi označili ukupnost učeničkih iskustava u edukacijskom okruženju. Među sociolozima, kurikulum je bio relativno zanemareno područje istraživanja, bilo uže ili šire definiran. Donedavno su sociolozi izbjegavali ono što je očito kod kurikuluma kao što je sadržaj i materijal obrazovanja, organizacija školovanja i slično. Članak daje si usporedbu kurikuluma različitih zemalja i preklapanja, promjene u kurikulumu.
Ključne riječi:sociologija * obrazovanje * kurikulum
UDK:316+37
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9134

25
ISBN:0-815-31615-1
Autor:Lesko, Nancy
Naslov:Adolescence and schools
Matična publikacija:Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 17-22
Impresum:New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002
Napomena:Str. 21-22 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Članak odgovara na pitanja o tome što mladi uče u gimnazijama, što adolescenti nauče u planiranom kurikulumu i školskim iskustvom, kako su škole povezane s drugim sociološkim institucijama kao što su obitelj, ekonomija, visoko obrazovanje, stanje napretka. Autorice članka proučile su nekoliko osnovnih studija koje ističu različita viđenja odnosa škole i društva. Bave se i službenim i neslužbenim kurikulumom u današnjim školama te se fokusiraju i na školovanje kao koncept adolescencije.
Ključne riječi:sociologija * obrazovanje * mladi * škole * kurikulum
UDK:316-053.6+37.018
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9120

26
ISSN:0038-0407
Autor:McPartland, James M.
Naslov:Opportunities to learn and student diversity : prospects and pitfalls of a common core curriculum
Matična publikacija:Sociology of education / [editor Pamela Barnhouse Walters], extra issue(1996), p. 66-81
Impresum:Washington, DC : American Sociological Association, 1996
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Abstracts
Sažetak:Analizira se mogućnost obrazovanja prema postojećim kurikulima.
Ključne riječi:mogućnost obrazovanja * kurikulum
UDK:316:37
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:7407

27
ISSN:0038-0407
Autor:Gamoran, Adam
Naslov:Curriculum standardization and equality of opportunity in scottish secondary education : 1984-90
Matična publikacija:Sociology of education / [editor Pamela Barnhouse Walters], Vol. 69(1996), no.1, p. 1-21
Impresum:Washington, DC : American Sociological Association, 1996
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Abstracts
Sažetak:Analizira se uloga kurikuluma između socioekonomskog položaja i stupnja obrazovanja.
Ključne riječi:kurikulum * socioekonomski položaj * stupanj obrazovanja
UDK:316:37
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:7386

28
ISSN:0038-0326
Autor:Baranović, Branislava
Naslov:Nacionalni kurikulum u europskim zemljama i Hrvatskoj : komparativan prikaz
Matična publikacija:Sociologija sela : časopis za istraživanja prostornoga i sociokulturnog razvoja / [glavna i odgovorna urednica Ankica Marinović Bobinac], God. 44(2006), br. 2-3, str. 181-200
Impresum:Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Resume
Sažetak:U tekstu su prikazani rezultati komparativne analize okvirnih nacionalnih kurikuluma za obvezno obrazovanje u 11 europskih zemalja te u Hrvatskoj.
Ključne riječi:sociologija sela * nacionalni okvirni kurikulum * europske zemlje * Hrvatska
UDK:371.214:373.3(4)(497.5)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6655

29
ISSN:0032-3241
Autor:Walkenhorst, Heiko
Naslov:"Europa" u njemačkom srednjoškolskom i visokom obrazovanju
Matična publikacija:Politička misao : croatian political science review / [glavni i odgovorni urednik Damir Grubiša], God. 42(2005), br. 2, str. 101-112
Impresum:Zagreb : Fakultet političkih znanosti, 2005
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary
Sažetak:Članak ocjenjuje proces provedbe mjera obrazovne politike EU i njegovih učinaka na njemački obrazovni sustav.
Ključne riječi:sociologija politike * Njemačka * Europska Unija * obrazovna politika * kurikulum
UDK:378.01(4-67 EU:430)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:4869

30
ISSN:1330-0113
Autor:Kuckartz, Udo
Naslov:Ekologizacija visokoga školstva
Matična publikacija:Socijalna ekologija : časopis za ekološku misao i sociologijska istarživanja okoline / [urednik Ivan Cifrić], God. 6(1997), br. 1-2, str. 1-22
Impresum:Zagreb : Hrvatsko sociološko društvo : Zavod za sociologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta, 1997
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung
Sažetak:Zamisao održivog razvitka zahtijeva od svih područja društva odgovarajuću preorijentaciju. U ovome radu razmatra se pitanje koji se zadaci postavljaju pred sveučilišta.
Ključne riječi:socijalna ekologija * kurikulum * Njemačka * održivi razvitak * održivi razvoj * visoko školstvo
UDK:574:378.1](430)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:686

31
ISBN:0-416-73040-X
Autor(i):Musgrave, Peter William
Naslov:The sociology of education / P. W. Musgrave
Izdanje:3rd ed
Impresum:London ; New York : Methuen , 1979
Materijalni opis:407 str. ; 20 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz svako poglavlje. - Kazalo
Ključne riječi:sociologija obrazovanja * obrazovanje - društvene funkcije * kurikulum * socijalizacija
UDK:316.74:37
Signatura:SOC 316.74:37 MUS s
Inventarni broj:7027
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6384

32
ISBN:0-7619-6623-4
Autor(i):Gundara, Jagdish S.
Naslov:Interculturalism, education and inclusion / by Jagdish S. Gundara
Impresum:London ; Thousand Oaks ; New Delhi : , 2000
Materijalni opis:X, 214 str.
Jezik:engleski
Napomena:Str. 206-211: Bibliografija, i uz svako poglavlje. - Kazalo
Ključne riječi:sociologija obrazovanja * obrazovanje * interkulturno obrazovanje * multikulturalizam * kurikulum
UDK:316.74:37
Namjena :Doktorski studij sociologije
Signatura:SOC 316.74:37 GUN i
Inventarni broj:11291
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6176

33
ISBN:0-8013-1956-0
Autor(i):DeMarrais, Kathleen Bennett ; LeCompte, Margaret D.
Naslov:The way schools work : a sociological analysis of education / Kathleen Bennett DeMarrais, Margaret D. LeCompte
Izdanje:3rd. ed
Impresum:New York [etc.] : Longman , 1999
Materijalni opis:XII, 383 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 341-370: Bibliografija. - Rječnik. - Kazalo
Ključne riječi:sociologija obrazovanja * obrazovanje - socjalni aspekti * školovanje - socijalna organizacija * grupe vršnjaka * obrazovanje i društvena klasa * kurikulum * etničke manjine * rodna ravnopravnost
UDK:316.74:37
Signatura:SOC 316.74:37 DEM w
Inventarni broj:11271, 11272
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6147

34
ISBN:0-205-46103-4
Autor(i):Banks, James A.
Naslov:Cultural diversity and education : foundations, curriculum, and teachind / James A. Banks
Izdanje:5th ed
Impresum:Boston [etc] : Pearson , 2006
Materijalni opis:XX, 364 str. : ilust. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazalo
Ključne riječi:sociologija obrazovanja * obrazovanje * multikulturalizam * multikulturno obrazovanje * kurikulum * manjine
UDK:316.74:37
Signatura:SOC 316.74:37 BAN c
Inventarni broj:10519
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:5089

35
ISBN:0-89862-231-X
Naslov:Curriculum-based measurement : assessing special children / edited by Mark R. Shinn
Impresum:New York : Guilford Press , cop. 1989
Materijalni opis:246 str. : ilustr
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:The Guilord School Practitioner Series
Napomena:Bibliografija iza svakog rada. - Kazalo
Ključne riječi:edukacijska psihologija * razvojne teškoće * osobe s posebnim potrebama * kurikulum * mjerenje
Sažetak:Curriculum-based measurement and special education services: A fundamental and direct relationship / Stanley L. Deno * A curriculum-based measurement approach to assessing academic performance: What it is and why do it / Douglas B. Marston * Case study of Ann H: From referral to annual review / Mark R. Shinn * Identifying and defining academic problems: CBM screening and eligibility procedures / Mark R. Shinn * Writing CBM IEP objectives / Lynn S. Fuchs and Mark R. Shinn * Evaluating solutions: Monitoring progress and revising intervention plans / Lynn S. Fuchs * Periodic and annual reviews and decision to terminate special education services / Donald Allen * Evaluating the effectiveness of educational programs at the systems level using curriculum-based measurement / Gerald Tindal Appendix Administration and scoring procedures for reading, written expression, spelling, and mathematics
UDK:159.9
APA CC:3570 2227
Ostali autori / urednici:Shinn, Mark R.
Signatura:3570:2227 89 CUR
Inventarni broj:9402, 10110-c307
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1536

36
ISBN:953-6101-02-3
Autor(i):Marsh, Colin J.
Naslov:Kurikulum : temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 1994
Materijalni opis:246 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 9
Napomena:Prijevod djela: Key concepts for understanding curriculum. - Bibliografija iza svakog poglavlja
UDK:159.9
APA CC:3500
Signatura:3500 94 MAR
Inventarni broj:9670
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1490

37
ISBN:978-953-99167-3-0
Autor:Rojko, Pavel
Naslov:Umjetnost u odgoju i obrazovanju : common sense ili zabluda
Matična publikacija:Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Sv. 1, str. 318-329 / urednici Vlatko Previšić, Nikša Nikola Šoljan, Neven Hrvatić
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007
Ključne riječi:umjetnost * glazba * odgoj * obrazovanje * kurikulum * glazbena pismenost
UDK:37.03:7
SignaturaPE REF PED
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:23900

38
ISBN:978-953-99167-3-0
Autor:Hrvatić, Neven
Naslov:Interkulturalna pedagogija : nove paradigme
Matična publikacija:Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Sv. 1, str. 41-57 / urednici Vlatko Previšić, Nikša Nikola Šoljan, Neven Hrvatić
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007
Ključne riječi:interkulturalna pedagogija * kurikulum * odgoj
UDK:376.7:371
SignaturaPE REF PED
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:23882

39
ISSN:1334-7888
Autor:Sekulić-Majurec, Ana
Naslov:Kurikulum nove škole - istraživački izazov školskim pedagozima
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 276: Bibliografija
Sažetak:Str. 277: Zusammenfassung
Ključne riječi:škola * kurikulum * školski pedagozi * istraživanja
UDK:371.01
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12569

40
ISSN:1334-7888
Autor:Hrvatić, Neven
Naslov:Kurikulum pedagoške izobrazbe i interkulturalne kompetencije učitelja
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 263-265: Bibliografija
Sažetak:Str. 266: Zusammenfassung
Ključne riječi:pedagoška izobrazba učitelja * škola * učitelj * interkulturalna kompetencija * kurikulum
UDK:371.13
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12568

41
ISSN:1334-7888
Autor:Palekčić, Marko
Naslov:Utjecaj kvalitete nastave na postignuća učenika
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 230-232: Bibliografija
Sažetak:Str. 233: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * obrazovni standardi * kvaliteta nastave * postignuća učenika * empirijska istraživanja * ciljevi nastave * forme nastave * kompetencije nastavnika
UDK:371.26/.27
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12566

42
ISSN:1334-7888
Autor:Milat, Josip
Naslov:Pedagoške paradigme izrade kurikuluma
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 208: Bibliografija
Sažetak:Str.208: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * nastavni plan i program * svrha školovanja * opće obrazovanje * metode programiranja
UDK:371.214
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12565

43
ISSN:1334-7888
Autor:Jurić, Vladimir
Naslov:Kurikulum suvremene škole
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 196: Bibliografija
Sažetak:Str.197: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * funkcije škole * okvirni plan * planiranje razvoja škole * autonomija škole * školski timovi * razvoj škole * kvaliteta škola * otvorenost škole
UDK:371.01
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12564

44
ISSN:1334-7888
Autor:Žužul, Ante
Naslov:Oblikovanje nacionalnog kurikuluma
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 183: Bibliografija
Sažetak:Str.183: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * odgojno-obrazovni ciljevi * autonomija učitelja * autonomija škole * globalizacija
UDK:371.01
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12563

45
ISSN:1334-7888
Autor:Previšić, Vlatko
Naslov:Kurikulum suvremenog odgoja i škole: metodologija i strukutura
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 172: Bibliografija
Sažetak:Str.173: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * odgoj * socijalizacija * škola * metodologija * standardi obrazovanja * nastavni plan i program * nastavna tehnologija * učitelji * krteativnost
UDK:371.01
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12562

46
ISSN:1334-7888
Autor:Palekčić, Marko
Naslov:sadržaji obrazovanja i nastave : struktura i kriteriji odabira
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006
Napomena:Str. 197-199: Bibliografija
Sažetak:<struktura i odabir sadržaja obrazovanja i nastave>, <kurikulum i didaktika>, <obrazovni sadržaj i obrazovna vrijednost>, <logička "plodnost">, <revizije sadržaja kurikuluma>, <uravnoteženije reforme obrazovanja>
Ključne riječi:obrazovanje * nastava * kurikulum * reforma obrazovanja
UDK:371.2:37.02.014
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9006

47
ISBN:953-6101-06-8
Autor:Tillmann, Klaus-Juergen
Naslov:Uvod u teorije škole
Matična publikacija:Teorije škole, str. 7-24 / urednik Klaus-Juergen Tillmann
Impresum:Zagreb : Educa, 1994
Napomena:Str. 22-24: Bibliografija
Sažetak:<Predmet teorije škole>, <Koncept teorije škole za vrijeme Weimara>, <Koncept teorije škole nakon 1945. godine>
Ključne riječi:teorija škole * kurikulum * didaktika
UDK:37.01:371:37.02
SignaturaPE 37.01 TEO z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8612

48
ISSN:1334-7888
Autor:Palekčić, Marko
Naslov:Sadržaji obrazovanja i nastave : struktura i kriteriji odabira
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : znanstveni časopis / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; God. III (2006), br. 2, str. 181-200
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006
Napomena:Str. 197-199: Bibliografija
Sažetak:<Središnje pitanje rada kojim se bavi autor glasi: Kakvo značenje imaju teorijske rasprave o strukturi i kriterijima odabira sadržaja obrazovanja i nastave u reformama kurikuluma s pedagogijskoga znanstvenoteorijskog stajališta? Odgovor na postavljeno pitanje autor traži tematiziranjem biti spora između Wenigerove teorije nastavnog plana i programa i Robinsohnove (neuspjele) revizije (sadržaja) kurikuluma, predstavljanjem Johnsonova shvaćanja o tom pitanju u sklopu kurikularne tradicije i Klafkijeva shvaćanja unutar didaktičke tradicije, isticanjem doprinosa tih dvaju shvaćanja teorijskoj refleksiji pitanja strukture i kriterija odabira sadržaja obrazovanja i nastave. Uz navođenje nekih suvremenih istraživanja na tom području (primjerice, Schottova istraživanja) autor traganje za odgovorom na postavljeno pitanje dovršava upućivanjem na značenje dvaju egzemplarnih teorijskih shvaćanja strukture i kriterija odabira sadržaja za primjerenije i uravnoteženije utemeljenje reformi (sadržaja) obrazovanja na znanstevnoj teorijsko-metodološkoj i nastavno-praktičnoj razini. Pedagogijska perspektiva u legitimiranju reformi obrazovanja ogleda se ponajprije u tome što polaznu točku te perspektive čine sadržaji (struktura i kriteriji njihova odabira) obrazovanja i nastave u svjetlu vodeće pedagoške ideje - obrazovanja. Naime, sadržaj odgoja i obrazovanja jedan je od temeljnih pojmova pedagogijske znanosti.>
Ključne riječi:kurikulum * nastavni plan i program * sadržaj obrazovanja
UDK:371.2
SignaturaPE (051) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7925

49
ISSN:1846-5277
Autor:Altbach, Philip G.
Naslov:Globalizacija i sveučilište : stanje u svijetu nejednakosti
Matična publikacija:Časopis za visoko obrazovanje = Journal of higher education / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; Vol. 1(2007), br. 1., str. 27-42
Impresum:Zagreb : Educa, 2007
Napomena:Str. 40-41: Bibliografija
Sažetak:<Već je puno toga rečeno o utjecaju globalizacije na visoko obrazovanje. Neki autori tvrde da će globalizacija, internet i znanstvena zajednica izravnati arenu u novom dobu međusobne ovisnosti znanja. Drugi drže da globalizacija znači i nejednakost širom svijeta i neku vrstu mekdonaldizacije sveučilišta. Tvrdi se da su svi suvremeni pritisci na visoko obrazovanje - od pritisaka za masovnošću do rasta privatnog područja - posljedice globalizacije. Postoji zrno istine u svim tim hipotezama, ali i velik dio pogrešnih interpretacija. Namjera je ovog rada "raspakirati" stvarnosti globalizacije i internacionalizacije u visokom obrazovanju te uz to naglasiti neke načine na koje globalizacija utječe na sveučilište. Od posebnog je interesa ovdje, to kako globalizacija utječe i kakav učinak ima na visoko obrazovanje u zemljama u razvoju - zemljama koje će u nadolazećim desetljećima doživjeti veliku ekspanziju visokog obrazovanja.>
Ključne riječi:visoko obrazovanje * sveučilište * nove informacijske tehnologije * ICT * kurikulum * globalizacija
UDK:378:316.776.32/.327
SignaturaPE 56540
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6819

50
ISSN:0305-5698
Autor:Eggleston, John
Naslov:Conflict curriculum decisions
Matična publikacija:/ Editorial board Derek Cherrington ...[et al.]
Impresum:Oxford : Carfax publishing company ; Journals Oxford Ltd., 1975
Napomena:Str. 8: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija * kurikulum * futurološka pedagogija
SignaturaPE (051) EDU uk
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6392

51
ISSN:1334-7888
Autor:Katunarić, Vjeran
Naslov:Od distinkcije prema srodnosti: model "nacionalne kulture" Geerta Hofstedea
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Marko Palekčić] ; God. I (2004), br. 1, str. 25-39
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2004
Napomena:Tema broja: Interkulturalni stavovi hrvatskih srednjoškolaca; . - Izvorni znanstveni članak; . - Str. 37-38: Bibliografija
Sažetak:<O modelu "nacionalne kulture" Geerta Hofstedea raspravlja se u ovom članku s tri aspekta. Sa sociološkog aspekta, model je izraz interesa multinacionalnih korporacija u eri globalizacije za uklanjanjem kulturnih prepreka poslovanju koje su uspostavili modeli značenja kuluture u sklopu carstava i nacija-država, preferirajući oštre distinkcije i fundamentalnu neusporedivost kultura. Drugi aspekt rasprave je metodološki, gdje se upozorava na problem odnosa između empirijskih varijacija i tipičnosti u Hofstedeovu modelu, budući da on zanemaruje promjenjivost i proturječja u kulturnom obrascu. I treći aspekt, pedagoški, odnosi se na pitanje može li se ili na koji način model upotrijebiti kao predložak za izradu odgojno-obrazovnog kurikuluma, odnosno pedagoški preporučljivog vrijednosno-normativnog obrasca orijentacije (učenika), u demokratskom i pluralističkom, ali i sve više tržišno povezanom i neizvjesnom svijetu.>
Ključne riječi:Geert Hofstede * interkulturalno obrazovanje * kurikulum * nacionalna kultura * sociokulturni kapital
UDK:376.7:316.4
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:400

52
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Previšić, Vlatko
Naslov:Postmoderne paradigme u pedagogijskoj teoriji i praksi
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 56-63 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 61: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija * postmoderne paradigme * globalizacija * filozofija odgoja i obrazovanja * kurikulum * obrazovne politike
UDK:37.014
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:333

53
ISBN:978-0-415-96120-2
Naslov:The Critical pedagogy reader / edited by Antonia Darder, Marta P. Beltodano and Rodolfo D. Torres ; autori priloga Paula Allman ...[et al.]
Izdanje:2. ed
Impresum:New York ; London : Routledge, Taylor & Francis Group , 2009
Materijalni opis:X, 599 str. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:kritičke teorije obrazovanja * kritičko mišljenje * kurikulum * socijalni odgoj i obrazovanje * obrazovanje rasnih skupina * spolni odgoj * feminizam * globalizacija * pismenost * obrazovanje nastavnika * obrazovanje odraslih * Paulo Freire * Michael W. Apple * zbornik radova
Sažetak:<Critical pedagogy: an introduction>, <Part One: Foundations of Critical Pedagogy>, <Part Two: Education and Social Class>, <Part Three: Race and Education>, <Part Four: Gender, Sexuality, and Schooling>, <Part Five: Language, Literacy, and Pedagogy>, <Part Six: Critical Issues in the Classroom>, <Part Seven: Critical Pedagogy and Teacher Education>, <Part Eight: Issues Beyond the Classroom>, <Epilogue>
UDK:37.01/.014+37.035/.037+376.74+374.7+377.8(08)
Namjena :PS-REF
Signatura:PE REF CRIT
Inventarni broj:18401
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8474

54
ISBN:978-1-929610-29-7
Autor(i):Curtis, Deb ; Carter, Margie
Naslov:Designs for Living and Learnining : Transforming early childhood environments / Deb Curtis, Margie Carter
Impresum:St. Paul : Redleaf Press , 2003
Materijalni opis:XII, 227 str. : ilustr., fotografije u boji ; 28 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 209-221: Bibliografija
Ključne riječi:predškolska pedagogija * predškolsko obrazovanje * kurikulum * SAD
UDK:373.2(73)
Signatura:PE 373.2 CUR d
Inventarni broj:18379
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8463

55
ISBN:3-03755-058-9
Naslov:Theorie versus Praxis? : perspektiven auf ein Missverstaendnis / Yuka Nakamura, Christine Boeckelmann, Daniel Troehler (Hrsg.)
Impresum:Zuerich : Verlag Pestalozzianum , 2006
Materijalni opis:107 str. : graf. prikazi, tabele ; 23 cm
Jezik:njemački
Napomena:Bibliografija na kraju svakog poglavlja
Ključne riječi:obrazovanje nastavnika * kurikulum
Sažetak:<Paedagogische Hochschulen zwischen Theorie und Praxis?>, <Das Wissen "auslocken">, <Theorie und Praxis in der Lehrerbildung im Kontext impliziter und expliziter Erfahrung>, <Die Theorie kommt nach dem Fall>, <Theorientzungskompetenz als Schuesselqualifikation von Lehrkraeften>
UDK:371.2
Signatura:PE 371.2 THE
Inventarni broj:18378
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8462

56
ISBN:978-953-6101-74-0
Autor(i):Kiper, Hanna ; Mischke, Wolfgang
Naslov:Uvod u opću didaktiku / Hanna Kiper, Wolfgang Mischke ; s njemačkoga preveo Vladimir Adamček
Impresum:Zagreb : Educa , 2008
Materijalni opis:193 str. : graf. prikazi ; 21 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 81
Napomena:Prijevod djela: Einfuehrung in die Allgemeine Didaktik. - Str. 178-193: Bibliografija. - Autorsko kazalo. - Pojmovno kazalo
Ključne riječi:didaktika * integrativna didaktika * nastavni plan * kurikulum * dijagnostika * monitoring * nastavne metode * učenje - modeli učenja * učenje - procesi
Sažetak:<Što je didaktika>, <Nastavni plan i program, smjernice, kurikulum>, <Teorija-praksa-primjena>, <Znanje i umijeće>, <Integrativna didaktika>, <Pripreme za nastavu>, <Procesi učenja i nastavne metode>
UDK:37.02
Signatura:PE 37.02 KIP u
Inventarni broj:18366, 18367, 18368, 18369, 18370
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8455

57
ISBN:953-7237-07-3
Autor(i):Međunarodni znanstveno-stručni skup Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju (2005 ; Zadar, Benkovac)
Naslov:Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju : zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa, Zadar-Benkovac, 20. - 21. svibnja 2005. / [glavni urednik Robert Bacalja]
Impresum:Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece , 2007
Materijalni opis:587 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Živa baština : znanstveno-stručna biblioteka ; knjiga 3.
Napomena:Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:kurikulum * obrazovanje * zbornik
UDK:371(063)
Signatura:PE 371 PRE
Inventarni broj:18331
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8422

58
Autor(i):Hoban, Charles F. ; Hoban, Charles F. ; Zisman, Samuel B.
Naslov:Visualizing the curriculum / Charles F. Hoban, Charles F. Hoban, Samuel B. Zisman
Impresum:New York : The Cordon company , 1937
Materijalni opis:304 str. : ilustr. ; 26 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:kurikulum * nastavna sredstva * vizualna sredstva
UDK:371
Signatura:PE 371 HOB v
Inventarni broj:2586
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8418

59
Naslov:Study of curriculum reform / project director Ronald D. Anderson
Impresum:Washington : OERI = Office of educational research and improvement ; U.S. Department of education , 1996
Materijalni opis:106 str. ; 28 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Studies of education reform ; 7
Napomena:Str. 85-106: Bibliografija
Ključne riječi:reforma obrazovanja * reforma školstva * kurikulum * SAD
UDK:37.014.3:371(73)
Signatura:PE 37.014 STU 7
Inventarni broj:16520
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8415

60
Naslov:A comparative survey of the incorporation of environmental education into school curricula / prepared by: Unesco Institute for education
Impresum:Hamburg : UNESCO : Division of Science, Technical and Vocational education , 1985
Materijalni opis:159 str. ; 30 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Unesco-UNEP International Environmental educatio programme. Environmental education series ; 17
Ključne riječi:obrazovanje za okoliš * kurikulum * izvješće
UDK:37.033/371
Signatura:PE 37.03 ENV 17
Inventarni broj:16506
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8394

61
Naslov:Environmental education in vocational agriculture curriculum and agriculture teacher education in Michigan, U.S.A. : a case study / prepared by: O. Donald Meaders, J. Frank Bobbitt, David I. Johnson
Impresum:UNESCO : Division of Science, Technical and Environmental education , 1988
Materijalni opis:140 str. ; 30 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Unesco-UNEP International Environmental educatio programme. Environmental education series ; 28
Ključne riječi:obrazovanje za okoliš * agrikultura * obrazovanje nastavnika * kurikulum * SAD * izvješće
UDK:37.033/371(73)
Signatura:PE 37.03 ENV 28
Inventarni broj:16502
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8382

62
ISBN:1-57230-615-7
Autor(i):Browder, Diane M.
Naslov:Curriculum and Assessment for students with moderate and severe disabilities / Diane M. Browder
Impresum:New York ; London : The Guilford Press , 2001
Materijalni opis:402 str. : graf. prikazi, tabele ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 389-390: Bibliografija
Ključne riječi:specijalna pedagogija * kurikulum * obrazovanje * SAD * hendikepirane osobe * djeca
UDK:376.1-056.26(73)
Signatura:PE 376 BRO c
Inventarni broj:18279
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8348

63
ISBN:0-415-14882-0
Autor(i):Perry, Rosemary
Naslov:Teaching practice : a guide for early childhood students / Rosemary Perry
Impresum:London ; New York : Routledge , 1997
Materijalni opis:184 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 176-180: Bibliografija
Ključne riječi:predškolska pedagogija * kurikulum * metode * rukovođenje * odgajatelji
UDK:373.2:371:371.11
Signatura:PE 373.2 PER t
Inventarni broj:18138
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8282

64
ISBN:1-56750-516-3
Naslov:Policy as practice : toward a comparative sociokultural analysis of educational policy / edited by Margaret Sutton and Bradley A.U. Levinson
Impresum:Stamford, Conn. : Ablex Pub. , 2001
Materijalni opis:327 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Sociocultural studies in educational policy formation and appropriation ; 1
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja. - Str. 317-321: Kazalo
Ključne riječi:komparativna pedagogija * obrazovna politika * pedagoška antropologija * interkulturalnost * multikulturalnost * kurikulum * obrazovanje imigranata * pismenost * interkuluralna studija * Australija * Brazil * Gvatemala * Gvineja * Meksiko * Nepal * SAD
Sažetak:<I. Global and Nation-state policy process: sociocultural studies>, <II. Local educators appropriating and forming educational policy>, <III. Comunity-educator negotiations of policy meanings and practice>
UDK:37.013.74/.014/.015.2+376.7(94+728.1+665.2+72+541.35+73)
Signatura:PE 37.013.74 POL z
Inventarni broj:17994
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8134

65
ISBN:0-309-07036-8
Naslov:How people learn : brain, mind, experience, and school / editors John D. Bransford, Ann L. Brown, Rodney R. Cocking ; Committee on developments in the science of learning ; Committee on learning research and educational practice
Izdanje:Expanded ed
Impresum:Washington, D. C. : National Academy Press , cop. 2000
Materijalni opis:374 str. : ilustr. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 285-348:Bibliografija. - Str. 363-374: Kazalo
Ključne riječi:učenje * podučavanje * obrazovna tehnologija * kurikulum * nastavnici * osobe
Sažetak:<Part I: Introduction>, <Part II: Learners and learning>, <Part III: Teachers and teaching>, <Part IV: Future directions for the science of learning>
UDK:371.322.7:159.953:371.2:371.12-05
Signatura:PE 371.3 HOW
Inventarni broj:17505
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6344

66
ISBN:0-85473-581-X
Autor(i):Young, Michael
Naslov:Knowledge, Learning and the Curriculum of the Future / Michael Young
Impresum:London : Institute of Education University of London , 1999
Materijalni opis:24 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 22-24: Bibliografija
Ključne riječi:podučavanje * znanje * kurikulum
UDK:37.01
Signatura:PE 37.01 YOU k
Inventarni broj:16396
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5882

67
ISBN:3-407-83149-8
Autor(i):Haarmann, Dieter
Naslov:Grundschule : ein Handbuch : Band 2 : Fachdidaktik : Inhalte und Bereiche grundlegender Bildung / Herausgegeben von Dieter Haarmann
Izdanje:4. Auf
Impresum:Weinheim ; Basel : Beltz Verlag , 2000
Materijalni opis:358 str. ; 25 cm
Jezik:njemački
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Str. 351-357: Kazalo
Ključne riječi:reforma školstva * srednje škole * didaktika * kurikulum
UDK:37.014.373.5:37.02:371
Signatura:PE 37.014 GRU
Inventarni broj:17394
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5830

68
ISBN:953-6218-28-3
Naslov:Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj : različite perspektive / Branislava Baranović ... [et al.] ; urednica Branislava Baranović
Impresum:Zagreb : Institut za društvena istraživanja , 2006
Materijalni opis:338 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Znanost i društvo ; 18
Napomena:Bibliografske bilješke uz svaki tekst
Ključne riječi:sociologija obrazovanja * kurikulum * Hrvatska * osnovno školstvo * razvojne strategije
UDK:371.214(497.5)
Ostali autori / urednici:Baranović, Branislava
Signatura:SOC 316.74:37 NAC
Inventarni broj:10364, 11057, 11372
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:4779

69
ISBN:978-953-163-298-0
Autor(i):Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem "Zavičajna baština - HNOS i kurikulum" (2 ; 2007 ; Imotski)
Naslov:Zavičajna baština : HNOS i kurikulum : zbornik radova / Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanje "Zavičajna baština -HNOS i kurikulum", Imotski, 27.-28. rujna 2007. ; priredio Anđelko Mrkonjić ; [prijevod sažetaka na engl. jezik Danijela Šegedin]
Impresum:Split : Književni krug , 2007
Materijalni opis:414 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Posebna izdanja / Književni krug
Napomena:Zastupljeni autori: Mate Matas, Branimir Jukić, Boris Kalin ... (e al.). - Bibliografije i sažeci na engl. jeziku uz pojedine radove
Ključne riječi:Zabiokovlje * kulturna baština * zbornik radova sa stručnog skupa * nastavni program
UDK:930.85(497.5-3 Zabiokovlje)(063)
Inventarni broj:4037/08
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za povijest, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest
MFN:12937

70
ISSN:1334-7888
Autor:Miljak, Arjana
Naslov:Su-konstrukcija kurikuluma i teorije (ranog odgoja) obrazovanja
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 249-250: Bibliografija
Sažetak:Str. 250: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * nacionalni kurikulum * reforma * su-konstrukcija * evaluacija
UDK:371.01
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12567

71
ISBN:0-415-94912-2
Autor(i):Apple, Michael W.
Naslov:Ideology and curriculm / Michael W. Apple
Izdanje:3rd Ed
Impresum:New York ; London : Routledge Falmer , 2004
Materijalni opis:XXX, 234 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 203-324: Bilješke. - Kazalo
Ključne riječi:kurikulum * skriveni kurikulum * kritička pedagogija * kritičke teorije obrazovanja * sociologija obrazovanja
Sažetak:<On analyzing hegemony>, <Ideology and cultural and economic reproduction>, <Economics and control in everyday school life>, <Curricular history and social control>, <The hidden curriculum and the nature of conflict>, <Systems management and the ideology of control>, <Commonsense categories and the politics of labeling>, <Beyond ideological reproduction>, <Pedagogy, patritism, and democracy>, <On analyzing new hegemonic relations. An interview>
UDK:37.01+371
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 37.01 APP i
Inventarni broj:18437, 18438
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8483

72
ISBN:953-6101-02-5
Autor(i):Marsh, Colin J.
Naslov:Kurikulum : Temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela s engleskog: Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 1994
Materijalni opis:246 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 9
Napomena:Prijevod djela: Key concepts for understanding curriculum. - Bibliografija nakon svakog poglavlja
Ključne riječi:školstvo * kurikulum
Sažetak:<Učeničko gledište>, <Sredine za učenje>, <Skriveni kurikulum>, <Kurikulum i spol>, <Uloga učenika u odlučivanju o kurikulumu>, <Ispiti>, <Nastavničko gledište>, <Ovlašćivanje nastavnika>, <Udžbenici>, <Upravljanje i školski ravnatelj>, <Ocjenjivanje nastavnika>, <Planiranje i izrada kurikuluma>, <Okviri za kurikulum>, <Situacijska analiza/procjena potreba>, <Namjere, ciljevi i zadaci>, <Odabir metode>, <Procjenjivanje, ocjenjivanje i testiranje>, <Tylerov model planiranja>, <Walkerov svjesni pristup planiranju>, <Nastavnici kao istraživači / akcijsko istraživanje>, <Izrada kurikuluma temeljena na središtu>, <Izrada kurikuluma temeljena na školi>, <Upravljanje kurikulumom>, <Novine i planiranje promjena>, <Upravljanje kurikulumom: model suradničkog upravljanja školom>, <Uspješne škole i kako škole učiniti boljima>, <Školska vijeća i upravna tijela>, <Ocjenjivanje / kritika škole>, <Provedba kurikuluma>, <Kurikulumska ideologija>, <Povijest kurikuluma>, <Školski predmeti>, <Teorija kurikuluma i rekonceptualisti>, <Sociologija znanja i kurikulum>, <Reforma kurikuluma>
UDK:371
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 371 MAR k
Inventarni broj:15186, 15188, 16358, 16359, 16360, 16361, 16763, 17934, 17935
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:285

73
ISBN:953-6218-28-3
Naslov:Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj : različite perspektive / urednica Branislava Baranović
Impresum:Zagreb : Institut za društvena istraživanja u Zagrebu - IDIZ , 2006
Materijalni opis:338 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Znanost i društvo ; 18
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja
Ključne riječi:pedagogija * kurikulum * osnovno školstvo * obrazovanje * Hrvatska
UDK:371:373.321.4(497.5)
Signatura:PE 371 NAC
Inventarni broj:17889
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5905

74
ISBN:0-8153-1615-1
Naslov:Education and sociology : an encyclopedia / general editor David L. Levinson ; co-editors Peter W. Cookson, Jr. and Alan R. Sadovnik
Impresum:New York, London : RoutledgeFalmer , 2002
Materijalni opis:XIX, 734 str. : graf. prikazi ; 29 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazalo
Ključne riječi:sociologija obrazovanja * obrazovanje * adlescenti * obrazovanje odraslih * afirmativna akcija * pozitivna diskriminacija * dvojezično obrazovanje * katoličke škole * odnosi u razredu * kurikulum * kurikulum i ideologija * kulturni kapital * ekonomija obrazovanja * reforma školstva * rod i obrazovanje * rasa i obrazovanje * etnicitet i obrazovanje * visoko obrazovanje * djeca beskućnici * meritokracija * multikulturalizam i obrazovanje * enciklopedija
UDK:316.74:37
Ostali autori / urednici:Levinson, David L. ; Cookson, Peter W. ; Sadovnik, Alan R.
Signatura:SOC 316.74:37 EDUC
Inventarni broj:10685
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:5324

75
ISBN:953-6101-02-5
Autor(i):Marsh, Colin J.
Naslov:Kurikulum : temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 1994
Materijalni opis:246 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 9
Napomena:Prijevod djela: Key concepts for understanding curriculum. - Bibliografija iza svakog poglavlja
Ključne riječi:obrazovanje * sociologija obrazovanja * didaktika * kurikulum
UDK:316.74:37
Signatura:SOC 316.74:37 MAR k
Inventarni broj:7685
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:2103

76
ISBN:0-415-94523-2
Naslov:The curriculum studies reader / editors David J. Flinders, Stephen J. Thornton ; autori tekstova Franklin Bobbitt ...[et al.]
Izdanje:2nd ed
Impresum:New York ; London : RoutledgeFalmer , 2004
Materijalni opis:XIV, 355 str. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:kurikulum * izrada kurikuluma * znanstveni kurikulum * principi kurikuluma * teorija kurikuluma * implementacija kurikuluma * rodni kurikulum * multikulturalno obrazovanje
Sažetak:<I. Looking back: A prologue to curriculum studies>, <II. Curriculum at education's center stage>, <III. Reconceptualizing curriculum theory>, <IV. After a century of curriculum thought: change and continuity>
UDK:371+37.011.33
Namjena :PS-REF
Signatura:PE 371 CUR
Inventarni broj:18435
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8485

77
ISBN:953-6218-28-3
Autor:Domazet, Mladen
Naslov:Znanje i kurikulum
Matična publikacija:Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 45-86 / urednica Branislava Baranović
Impresum:Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006
Napomena:Str. 84-86: Bibliografija
Sažetak:<Učenje imitacijom>, <Učenje didaktičkom izloženošću: usvajanje prepozicionalnog znanja>, <Učenje promišljanjem: razvoj intersubjektivnog dijaloga>, <Učenje kao rukovanje objektivnim znanjima: umjesto zaključka>
Ključne riječi:znanje * učenje
UDK:371.3
SignaturaPE 371 NAC
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8606

78
ISBN:953-6218-28-3
Autor:Baranović, Branislava
Naslov:Nastavni programi iz perspektive nastavnika i učitelja
Matična publikacija:Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 107-179 / urednica Branislava Baranović
Impresum:Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006
Napomena:Str. 179: Bibliografija
Sažetak:<Nastavnici>, <Učitelji>
Ključne riječi:nastavni program * nastavnici
UDK:372:371.12
SignaturaPE 371 NAC
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8608

79
ISBN:953-6218-28-3
Autor:Jokić, Boris
Naslov:Cilj i metodologija istraživanja
Matična publikacija:Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 89-105 / urednica Branislava Baranović
Impresum:Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006
Napomena:Str. 105: Bibliografija
Sažetak:<Cilj istraživanja>, <Instrumenti istraživanja>, <Provedba istraživanja>, <Uzorkovanje>, <Pojašnjenja uz kategorizaciju pojedinih varijabli kod nastavnika i učitelja>, <Obrada podataka>, <Međusobna povezanost nezavisnih varijabli>
Ključne riječi:obrazovanje * istraživanje
UDK:37.01
SignaturaPE 371 NAC
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8607

80
ISBN:978-953-0-61910-4 (pogrešan)
Naslov:Kurikulum : teorije - metodologija - sadržaj - struktura / uredio Vlatko Previšić ; ostali autori Marko Palekčić...[et al.]
Impresum:Zagreb : Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta : Školska knjiga , 2007
Materijalni opis:367 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Radovi Zavoda za pedagogiju Filozfoskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Napomena:(meki uvez). - Bibliografija nakon svakog rada
Ključne riječi:kurikulum * školstvo * obrazovni standard * nacionalni kurikulum * nastavni kurikulum * evaluacija * pedagoška izobrazba učitelja * zbornik * Hrvatska
Sažetak:<Pedagogija i metodologija kurikuluma>, <Od kurikuluma do obrazovnih standarda>, <Obrazovni standardi - didaktički pristup metodologiji izrade kurikuluma>, <Hrvatski nacionalni kurikulum>, <Teorijski okvir sukonstrukcije kurikuluma ranog odgoja>, <Kurikulum suvremene škole>, <Evaluacija u nastavnom kurikulumu škole>, <Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma>, <Kurikulum pedagoške izobrazbe učitelja>, <Užbenik u nacionalnom kurikulumu>
UDK:371+37.014(082)(497.5)
Namjena :REF
Signatura:PE 371 KUR
Inventarni broj:18121
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5282

81
ISBN:978-953-0-61910-4
Naslov:Kurikulum : teorije - metodologija - sadržaj - struktura / uredio Vlatko Previšić ; ostali autori Marko Palekčić...[et al.]
Impresum:Zagreb : Zavod za pedagogiju : Školska knjiga , 2007
Materijalni opis:425 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Radovi Zavoda za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Napomena:Projekt Metodologija i struktura nacionalnog kurikuluma. - Bibliografija nakon svakog rada
Ključne riječi:kurikulum * školstvo * obrazovni standard * nacionalni kurikulum * nastavni kurikulum * evaluacija * pedagoška izobrazba učitelja * zbornik * Hrvatska
Sažetak:<Pedagogija i metodologija kurikuluma>, <Od kurikuluma do obrazovnih standarda>, <Obrazovni standardi - didaktički pristup metodologiji izrade kurikuluma>, <Hrvatski nacionalni kurikulum>, <Teorijski okvir sukonstrukcije kurikuluma ranog odgoja>, <Kurikulum suvremene škole>, <Evaluacija u nastavnom kurikulumu škole>, <Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma>, <Kurikulum pedagoške izobrazbe učitelja>, <Užbenik u nacionalnom kurikulumu>
UDK:371+37.011.33(082)(497.5)
Ostali autori / urednici:Previšić, Vlatko
Namjena :REF
Signatura:PE 371 KUR
Inventarni broj:18132, 18256, 18257, 18258
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8276

82
ISBN:953-6218-28-3
Autor:Marušić, Iris
Naslov:Nastavni programi iz perspektive učenika
Matična publikacija:Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 181-217 / urednica Branislava Baranović
Impresum:Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006
Napomena:Str. 217: Bibliografija
Sažetak:<Svrha i ciljevi istraživanja>, <Metodologija istraživanja>, <Rezultati istraživanja i rasprava>
Ključne riječi:nastavni program * učenici
UDK:372
SignaturaPE 371 NAC
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8609

83
ISBN:953-6218-28-3
Autor:Baranović, Branislava
Naslov:Društvo znanja i nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje
Matična publikacija:Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 15-44 / urednica Branislava Baranović
Impresum:Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006
Napomena:Str. 43-44: Bibliografija
Sažetak:<Društvo znanja i obrazovanje>, <Kompetencije potrebne za život i rad u društvu znanja>, <Nove kompetencije i promjene u nacionalnom kurikulumu za obvezno obrazovanje>
Ključne riječi:kurikulum * školstvo * obvezno obrazovanje
UDK:371
SignaturaPE 371 NAC
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8605

84
ISBN:953-6218-28-3
Autor:Puzić, Saša
Naslov:Decentralizacija kurikuluma i jačanje autonomije škola : uloga ravnatelja
Matična publikacija:Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 259-297 / urednica Branislava Baranović
Impresum:Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006
Napomena:Str. 296-297: Bibliografija
Sažetak:<Djelokrug rada ravnatelja>, <Rezultati istraživanja>
Ključne riječi:kurikulum * ravnatelji
UDK:371
SignaturaPE 371 NAC
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8611

85
ISBN:953-6218-28-3
Autor:Marušić, Iris
Naslov:Motivacija i školski predmeti : spolne razlike među učenicima u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja
Matična publikacija:Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 219-257 / urednica Branislava Baranović
Impresum:Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006
Napomena:Str. 253-257: Bibliografija
Sažetak:<Kurikulum i motivacija>, <Teorija vrijednosti i očekivanja kao okvir istraživanju motivacije u obrazovanju>, <Istraživanje spolnih razlika u motivaciji za pojedine predmete>, <Naše istraživanje>
Ključne riječi:kurikulum * motivacija * istraživanje
UDK:371
SignaturaPE 371 NAC
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8610

Upit: UncontrolledTerms_swish=(kurikulum )

login