Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 1

1
ISBN:978-0-521-63725-1
Autor(i):Wells, Gordon
Naslov:Dialogic inquiry : Toward a sociocultural practice and theory of education / Gordon Wells
Izdanje:3. reprinted ed
Impresum:Cambridge : Cambridge University Press , 2003
Materijalni opis:XX, 370 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 339-370: Bibliografija. - Autorsko kazalo. - Predmetno kazalo
Ključne riječi:podučavanje * teorija obrazovanja * psihologija obrazovanja * sociologija obrazovanja
Sažetak:<Part I: Establishing the theoretical framework>, <Part II: Discourse, learning, and teaching>, <Part III: Learning and teaching in the zpd (Zone of proximal development)>
UDK:371.3+37.015.3/.4
Signatura:PE 371.3 WEL d
Inventarni broj:18340
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8441

Upit: UDC_swish=(371.3 37.015.3/.4 )

login