|
151 |
|
ISBN: | 953-6101-36-x |
Autor(i): | Stoll, Louise ; Fink, Dean |
Naslov: | Mijenjajmo naše škole : kako unaprijediti djelotvornost i kvalitetu škola / Louise Stoll ; Dean Fink |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2000 |
Materijalni opis: | 272 str. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: Changing our schools. - Str. 257-272: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija * školstvo |
UDK: | 371 |
Signatura: | PE 371 STO m |
Inventarni broj: | 16341, 16342, 16343, 16935, 16936, 16937 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 16 |
|
152 |
|
ISBN: | 953-6101-35-1 |
Naslov: | Emocionalni razvoj i emocionalna inteligencija : pedagoške implikacije / urednici Peter Salovey i David J. Sluyter ; predgovor napisao Daniel Goleman ; [prevela s engleskog: Božica Jakovlev] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1999 |
Materijalni opis: | 358 str. : ilustr. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 42 |
Napomena: | Prijevod djela: Emotional development and emotional intelligence : educational implications. - Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | formiranje ličnosti * psihologija odgoja i obrazovanja * socijalizacija * interpersonalna inteligencija * emocionalna inteligencija * djeca |
Sažetak: | <Prvi dio: Opća načela>, <Što je emocionalna inteligencija?>, <Emocionalna kompetencija i samoregulacija u djetinjstvu>, <Prijatelji, diplomati i vođe u vrtiću: interpersonalna inteligencija na djelu>, <Razvitak mozga i emocionalni razvitak: uloga poučavanja na organizaciju frontalnog režnja>, <Drugi dio: Društvene i emocionalne kompetencije>, <Emocionalno reagiranje: regulacija, socijalni korelati i socijalizacija>, <Regulacija emocija u djetinjstvu: razvojna, interpersonalna i individualna obilježja>, <Promicanje dječje društveno-emocionalne prilagodbe vršnjacima>, <Treći dio: Primjene>, <Pitanja razvitka u emocijama>, <Povezivanje istraživanja u svrhu promicanja društvenog i emocionalnog učenja> |
UDK: | 37.032/.015.3:37.013.42/.06-053.2 |
Signatura: | PE 37.03 EMO |
Inventarni broj: | 16381 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 13 |
|
153 |
|
ISBN: | 953-6101-51-3 |
Autor(i): | Dryden, Gordon ; Vos, Jeannette |
Naslov: | Revolucija u učenju : kako promijeniti način na koji svijet uči / Gordon Dryden ; Jeannette Vos; [prevela s engleskog: Gordana Kuterovac Jagodić] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2001 |
Materijalni opis: | 537 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: The learning revolution : to change the way the world learns |
Ključne riječi: | razvoj mentalnih sposobnosti * psihologija * mnemotehnika * učenje |
Sažetak: | <Budućnost - šesnaest glavnih trendova koji će oblikovati svijet>, <Zašto ne najbolje? - trinaest koraka potrebnih za društvo koje uči u 21. stoljeću>, <Upoznajte svoj čudesni mozak - vi ste vlsanik najsnažnijeg računala na svijetu>, <Priručnik "Sam svoj majstor" - prvih dvadeset koraka da se bilo što nauči puno brže, bolje i lakše>, <Kako smišljati sjajne ideje - novi programi kojima ćete sebe ili učenike poučiti kreativnom razmišljanju>, <Od samog početka - razborit vodič za stvaranje boljih, bistrijih beba>, <Ključne godine - kako unaprijediti inteligenciju djeteta od rođenja do desete godine>, <Tajna bit učenja - kako u obrazovanju planirati uspjeh kao i u poslovanju>, <Istinsko učenje - na brz i zabavan način>, <Učite sa stilom - kako otkriti vlastiti stil učenja i iskoristiti mnogo vrsta svoje inteligencije>, <Međutim, što ako kasno počnete? - najbolji svjetski programi za nadoknadu propuštenog i zašto su učinkoviti>, <Rješavanje problema prekida školovanja - kako se visoko popeti pomoću obrazovanja, a ne pomoću droge, bandi i kriminaliteta>, <Planiranje škole sutrašnjice - dvanaest koraka u preobrazbi nacionalnog školskog sustava>, <Poslovni svijet sutrašnjice - velike prilike za razvoj "organizacija koje uče">, <Učinite to! - kako svaka zemlja može predvoditi revoluciju u učenju - a možete je predvoditi i sami> |
UDK: | 37.037:159.953 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 371.3 DRY r |
Inventarni broj: | 16366, 16367, 16368, 16961, 16962, 16963, 16964, 16965, 17698, 17699, 17700 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 7 |
|
154 |
|
ISBN: | 953-6101-39-4 |
Autor(i): | Bruner, Jerome |
Naslov: | Kultura obrazovanja / Jerome Bruner ; [prevela s engleskog: Božica Jakovlev] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2000 |
Materijalni opis: | 232 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: The culture of education. - Str. 193-219: Bibliografija |
Ključne riječi: | obrazovanje * pedagogija * teorija |
Sažetak: | <Kultura, um i obrazovanje>, <Folk pedagogija>, <Složenost obrazovnih ciljeva>, <Poučavati sadašnjost, prošlost i moguće>, <Kako razumjeti i objasniti druge umove>, <Narativni iskazi prirodnih znanosti>, <Narativni konstrukt stvarnosti>, <Znanje kao djelovanje>, <Sljedeće poglavlje psihologije> |
UDK: | 37.01 |
Namjena : | PS - ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.01 BRU k |
Inventarni broj: | 16344, 16345, 16346, 16959, 17702, 17703 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 6 |
|
155 |
|
Autor(i): | Klafki, Wolfgang |
Naslov: | Didaktičke teorije : Didaktische Theorien / uredili Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel ; autori priloga Wolfgang Klafki...[et.al.] : prevela Maja Häusler |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1992 |
Materijalni opis: | 127 str. ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Str. 109-127: Zaključna rasprava |
Ključne riječi: | njemački jezik |
Podaci o svescima: | str ilustr. 18 cm. ISBN 3- |
UDK: | 811.112.2 |
Ostali autori / urednici: | Teske, Rita ; Winkel, Rainer |
Signatura: | GE J-163 |
Inventarni broj: | 24509 % |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za germanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/germanistika |
MFN: | 11367 |
|
156 |
|
ISBN: | 953-6101-59-9 |
Autor(i): | Jensen, Eric |
Naslov: | Različiti mozgovi, različiti učenici : kako doprijeti do onih do kojih se teško dopire / Eric Jensen ; [s engleskoga prevela Meri Tadinac-Babić] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2003 |
Materijalni opis: | XVI,171 str. : ilustr. u bojama ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: Different brains, different learners: how to reach the hard to reach the brain store. - Str. 167-168: Bibliografija. - Kazalo |
Ključne riječi: | mozak * učenje * djeca s teškoćama u učenju * disleksija * deficit slušne obrade |
UDK: | 159.923:37.04 |
Signatura: | BF 159.923:37.04 JEN r S-170 |
Inventarni broj: | 7102 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika |
MFN: | 5052 |
|
157 |
|
|
158 |
|
ISBN: | 953-6101-67-x |
Autor(i): | Gardner, Howard |
Naslov: | Disciplinirani um : obrazovanje kakvo zaslužuje svako dijete : s onu stranu činjenica i standardiziranih testova / Howard Gardner ; [s engleskoga prevela Mirna Varlandy Supek] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2004 |
Materijalni opis: | 287 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 74 |
Napomena: | Prijevod djela: The disciplined mind : beyond facts and standardized tests, the K-12 education that every child deserves. - Bilješke. - Kazala |
Ključne riječi: | obrazovanje * um * mozak |
UDK: | 37.01 |
Signatura: | BF 37.01 GAR d U-39 |
Inventarni broj: | 7099 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika |
MFN: | 5048 |
|
159 |
|
ISBN: | 953-6101-65-3 |
Autor(i): | Bach, Heinz |
Naslov: | Osnove posebne pedagogije / Heinz Bach ; s njemačkoga preveo Sead Muhamedagić |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2004 |
Materijalni opis: | 159 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 72 |
Napomena: | Prijevod djela: Grundlagen der Sonderpädagogik. - Str. 147-151: Bibliografija. - Kazalo |
Ključne riječi: | specijalna pedagogija |
UDK: | 376 |
Signatura: | BF 376 BAC o U-38 |
Inventarni broj: | 7098 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika |
MFN: | 5047 |
|
160 |
|
|
161 |
|
ISBN: | 953-6101-03-3 |
Autor(i): | Neill, Sean |
Naslov: | Neverbalna komunikacija u razredu / Sean Neil ; prevela Gordana Mikulić |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1994 |
Materijalni opis: | 226 str. : ilustr. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: Classroom nonverbal communication. - Str.195-219: Bibliografija. - Kazalo |
Ključne riječi: | neverbalna komunikacija |
UDK: | 371.3 |
Signatura: | BF 371.3 NEI N S-122 S-123 |
Inventarni broj: | 6400, 6401 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika |
MFN: | 3259 |
|
162 |
|
|
163 |
|
|
164 |
|
|
165 |
|
Naslov: | Didaktičke teorije / autori priloga Wolfgang Klafki...[et al.] ; urednici Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel ; prevela Maja Häusler |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1992 |
Materijalni opis: | 127 str. ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela:Didaktische Theorien. - Bibliografske bilješke uz svaki prilog. - Ostali autori: Wolfgang Klafki, Wolfganag Schulz, Felix von Cube, Christine Möller, Rainer Winkel, Herwig Blankertz |
Ključne riječi: | obrazovanje * didaktika * planiranje nastave * kibernetika * informacija * teorija kurikuluma * komunikacija |
UDK: | 37.02(082) |
Signatura: | BF 37.02(082) DID U-1 |
Inventarni broj: | 4604 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika |
MFN: | 1192 |
|
166 |
|
ISBN: | 953-6101-47-5 |
Autor(i): | Morin, Edgar |
Naslov: | Odgoj za budućnost : sedam temeljnih spoznaja nužnih u odgoju za budućnost / Edgar Morin ; s francuskog prevela Ingrid Šafranek |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2002 |
Materijalni opis: | 128 str. ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 54 |
Napomena: | Prijevod djela: Les sept savoir necessaires a l'education du futur |
Ključne riječi: | Odgoj _ _ Filozofsko gledište |
UDK: | 37.01"20" |
Inventarni broj: | 15819, 15820 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za filozofiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/filozofija |
MFN: | 1619 |
|
167 |
|
ISBN: | 953-6101-45-9 |
Autor(i): | Kyriacou, Chris |
Naslov: | Temeljna nastavna umijeća / Chris Kyriacou ; s engleskog prevela Božica Jakovlev |
Izdanje: | 2. dopunjeno izd |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2001 |
Materijalni opis: | 216 str. : ilustr. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 52 |
Napomena: | Prijevod djela: Essential teaching skills. - Bibliografija: str. 207-213. - Kazalo autora |
Ključne riječi: | Metodika nastave _ _ Priručnik |
UDK: | 371.3(072.2) |
Inventarni broj: | 15822, 15823 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za filozofiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/filozofija |
MFN: | 1618 |
|
168 |
|
ISBN: | 953-6101-10-6 |
Autor(i): | Legrand, Louis |
Naslov: | Moralna izobrazba danas : ima li to smisla? / Louis Legrand ; prevela Noemi Jungwirth |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2001 |
Materijalni opis: | 144 str. ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 17 |
Napomena: | Prijevod djela: Enseigner la morale aujourd'hui?. - Bibliografija: str. 141-144 |
Ključne riječi: | Obrazovanje i moral |
UDK: | 37.013:17.023 |
Inventarni broj: | 15824, 15825, 15826 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za filozofiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/filozofija |
MFN: | 1617 |
|
169 |
|
ISBN: | 953-6101-39-4 |
Autor(i): | Bruner, Jerome S. |
Naslov: | Kultura obrazovanja / Jerome Bruner ; s engleskog prevela Božica Jakovlev |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2000 |
Materijalni opis: | 232 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 45 |
Napomena: | Prijevod djela: The culture of education. - Bibliografija: str. 193-219 |
Ključne riječi: | Obrazovanje _ _ temelji |
UDK: | 37.01 |
Inventarni broj: | 15827 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za filozofiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/filozofija |
MFN: | 1616 |
|
170 |
|
ISBN: | 953-6101-28-9 |
Autor(i): | Savater, Fernando |
Naslov: | Etika za Amadora / Fernando Savater ; sa španjolskog preveo Karlo Budor |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1998 |
Materijalni opis: | 174 str. ; 20 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: Etica para Amador |
UDK: | 372.817(075.3) |
Inventarni broj: | 15828 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za filozofiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/filozofija |
MFN: | 1612 |
|
171 |
|
|
172 |
|
ISBN: | 953-6101-45-9 |
Autor(i): | Kyriacou, Chris |
Naslov: | Temeljna nastavna umijeća / Chris Kyriacou ; s engleskog prevela Božica Jakovlev |
Izdanje: | 2., dopunjeno izd |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2001 |
Materijalni opis: | 216 str. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 52 |
Napomena: | Prijevod djela: Essential Teaching Skills. - Str. 207-213: Bibliografija. - Kazalo autora |
Ključne riječi: | didaktika * metodika * nastava |
UDK: | 371.3 |
Signatura: | TA 37 KYR t |
Inventarni broj: | 16742 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za talijanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/talijanistika |
MFN: | 7933 |
|
|
<<
1 2
|
Upit: Publisher_swish=(Educa ) |