[Koha] printanje + usputno skidanje velike brige s vrata :)

Dorja Mucnjak dmucnjak at ffzg.hr
Wed Nov 19 09:54:18 CET 2008

sto se tce printanja, mogu za istac printat iz testne ili cu ponovo morat
printat i iz produkcije?

sto se tice upisnivanja barkodova, budem danas probala pa javim!

super za opac! ako sam dobro razumjela - to je kohin opac, zar ne? :)

super za prevodenje jer sam nedavno na to nabasala i nisam znala kako i gdje
i sta krenuti. moze prosinac - ja imam neku obavezu 08.12. (okrugli stol pa
ce mi do tada jedan dio mozga biti rezerviran za to) ali poslije toga mogu
se posvetiti prevodenju uz neciju pomoc, dakako, pogotovo u provjerama.
potajno prizeljkujem da ce mila imati toliko vremena :)