Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 24

1
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Schofield Clark, Lynn
Naslov:At the intersection of media, culture, and religion : a bibliographic essay
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 15-36
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 33-36 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Vješti novinari i pristaše religije promatraju se preko veliog kulturalnog jaza nesporazume. Ta podjela može se pripisati činjenici da se te dvije sfere bave istim kulturalnim područjem: oboje su zaokupljeni komunikacijom značajnim pripovijedanjem te "istinama" koristeći se kulturalnim kapitalom kao što su simboli, zvukovi te pozivima na razumni i emocionalni odaziv puglike. Članak istražuje zaokrete u tom interdisciplinarnom dijalogu. Autori žele pregledom literature upoznati područja u kojima se javljaju slična pitanja glede disciplinarnih tema, a ponuditi i plodno područje za nova istraživanja.
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9102

2
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Hoover, Stewart M.
Naslov:Introduction : setting the agenda
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 3-14
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 13-14 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Članak daje uvid u sadržaj cijelog zbornika koji se bavi teorijama medija, religije i kulture na dosljedniji način. Želi se ponovno pozabavati jednostavni, dvostranim odnosima između religije i medija, medija i kulture te kulture i religije koji su do sad karakterizirali i teroiju i istaživanja. Proces ponovnog promišljanja o medijima, religiji i kulturi daje mogućnost bogatije analize ako se pređe preko naturalizma modernosti prema kulturalnoj dinamici koja oblikuje današnje društvo. Članak se bavi trendovima u današnjoj religiji, kulturalnom dinamikom u današnjem društvu, presjecištem religije, kulture i medija te njihovim ograničenjima. Posljednji dio članka daje kratki sažetak tema kojima su se bavili autori.
Ključne riječi:mediji * teorija * religija * kultura * istraživanje
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9101

3
Naslov:Toward the year 2000 : work in progress / edited by Daniel Bell
Impresum:Boston, Mass. : Beacon Press , 1969
Materijalni opis:IX, 400 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Daedalus Library
Napomena:Bibliografija uz neke tekstove
Ključne riječi:politička sociologija * futorologija * sociologija politike
UDK:316.334.3:008.2
Ostali autori / urednici:Bell, Daniel
Signatura:SOC 316.334.3 TOW
Inventarni broj:10111
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:4529

4
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Horsfield, Peter G.
Naslov:Changes in religion in periods of media convergence
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 167-183
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 181-183 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Trenutno razdoblje je, unutar kršćanske zajednice, prepoznato kao period značajne promjene. Karakteriziran je i razmatran u teološkim krugovima i raspravama kao postmodernizam, postliberalizam, kriza u moderni, pluralizam, novi kontekstualizam... Ipak, utjecaj promjena na religiju osjeća se i preko disciplina teologije. Formalne institucije religije u zapadnoj kulturi suočene su s velikim organizacijskim, ekonomskim i autoritativnim promjenama .
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9110

5
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Lundby, Knut
Naslov:Summary remarks : mediated religon
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 298-309
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 309 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Članak daje pregled ovog izdanja zbornika sažimajući teme obrađene u člancima: mediji, religija, kultura, elektronički mediji, komunikacija, javnost, zajednica, društvo, odnosi pojedinaca i društva...
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9118

6
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Hoover, Stewart
Naslov:Media and the construction of the religious public sphere
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 283-297
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 295-297 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Religijska sfera uvijek je bila problematična za studente medija. Vidljivo je to kroz mali broj djela posvećenih studijama odnosa religije i medija. Osim nekoliko prominentnih studija fenomena televangelizma, religija je "slijepa točka" medijskih studija. Postoje istovremeno i očiti i nejasni razlozi za takvu situaciju. Veći dio svoje povijesti, medijskim istraživanjima dominirali su pozitivističko-empiristički načini djelovanja i metode. Članak se bavi religijskom antropologijom, značenjem religijskog iskustva za shvaćanje medijske prakse, religijom i medijima...
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9117

7
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Linderman, Alf
Naslov:Making sense of religion in television
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 263-282
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 281-282 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:"Nova paradigma" povezana je sa studijama religije kao i sa studijama masovnih medija. Pristup kulturalističkim stručnjcaima s fokusom na kulturi i značenju, postao je važan i za religijske i medijske strukture. Članak se bavi povećanom pažnjom na značenju koja stvara sponu između medijskih istraživanja i religioznih studija. Osim toga, proučava i indivudalno i sociološko značenje, načine komunikacije, kontekstima religije...
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9116

8
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Hoertz Badaracoo, Claire
Naslov:A Utopian on Main Street
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 246-262
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 260-262 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:"Klasična" feministička filozofija otpora patrijarhalnoj kulturi, globalno se razvila u 20. stoljeću. Odupire se podjarmljivanju žena od bilo koje filozofije oprečne utopijskim, liberalističkim principima koji definiraju feminizam. Članak se tim bavi kroz danšnju feminističku teologiju i filozofiju kao i kroz žensko kritičko čitanje starih ili svetih tekstova koji konstruiraju "neo-feminizam" u postmodernoj filozofiji.
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija * feminizam
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9115

9
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Peck, Janice
Naslov:Psychologized religion in a mediated world
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 227-245
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 244-245 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Danas su televizijski talk-showovi najistaknutiji žanr u američkom dnevnom televizijskom programu, ali podvrgnuti su brojnim kritikama zbog povlađivanja i poticanja ljudskih osnovnih osjećaja. Postavlja se pitanje kako bismo trebali shvatiti spoj religije i psihologije, njihovo viđenje i odnos prema masovnim medijima i njihovu kompatibilnost s američkim popularnim televizijskim dnevnim talk-showovima? Članak se bavi ontološkim i povijesnim dimenzijama religijskih fenomena, modernizacijom religije, njezinim problemima, globalizacijom te religioznom praksom.
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9114

10
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Tomaselli, Keyan G.
Naslov:Resistance through mediated orality
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 209-223
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 222-223 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:U članku je definiran televangelizam i to kao emitiranje teologije izražajnog kalvinizma. Televangelisti su dio evagelističko-fundamentalnog pokreta organiziranog kroz lokalne crkvene infrastrukture. Koriste se personaliziranom komunikacijom unutar geografski homogenih kongregacija da bi financirali njihove medijske mreže te privukli gledateljie. Teleministrije se odnose na institucionalne poslovne pothvate i administrativne strukture koje vode televangelisti. U literaturi se ta dva pojma često spominju kao elektronička crkva. Članak se bavi političkom ekonomijom el. crkve u eri informacijskog kapitalizma, pretpostavkama el. crkve o tome što stvara komunikaciju te primarnom svrhom el. crkve u vizualnim medijima, ritualima i jezičnim strukturama izražavanja.
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9113

11
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Alexander, Bobby C.
Naslov:Televangelism : redressive ritual within a larger social drama
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 194-208
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 207-208 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Članak želi privući pozornost na ulogu televangelizma (televizija + evangelizam) u ritualu većih socioloških drama ili socioloških konflikata u kojima sudjeluju gledatelji: konzervativni kršćani. Članak se bavi shvaćanjima gledatelja televizijskih prijenosa te različitim ritualima televangelizma.
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9112

12
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Arthur, Chris
Naslov:Media, meaning, and method in religious studies
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 184-193
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 192-193 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Kad je ljudskoj religioznosti dana prilika da se izrazi preko zapanjujućeg broja načina, za religiozne studije postalo je važno da pokušaju stvoriti osjetljivost prema različitim medijima kroz koje subjekti pronalaze glas, inače bismo mogli završiti s nekritičkom pretpostavkom da se religija definira kroz čvršće i jasnije granice nego što je to u stvarnosti. Članak se bavi medijskim dimenzijama religije te izražavanjem religioznog.
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9111

13
ISSN:0324-77-75
Naslov:Kritika : társadalomelméleti és kulturális lap
Impresum:Budapest : [s.n.] , 1963-
Materijalni opis:33 cm
Napomena:m1
UDK:008+316.3
Podaci o fondu:Br. 7, 8(2003) ; Br. 12(2004)
Signatura:HUN 008+316.3 KRI
Inventarni broj:D
Vrsta građe:Časopis
Knjižnica:Knjižnica za hungarologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/hungarologija
MFN:25

14
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Lundby, Knut
Naslov:The web of collective representations
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 146-162
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 162-164 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:U društvu proširene individualne refleksivnosti, mediji, religija i kultura još uvijek su povezani mrežom međusobnih odnosa te zajedničkim predstavljanjem. Članak se bavi odnosaima i shvaćanjima odnosa između pojedinaca i društva, Durkheimovim teorijama, povezanosti medija, rituala, kulturalnim rekonstrukcijama...
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9109

15
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Bar-Haim, Gabriel
Naslov:The dispersed sacred : anomie and the crisis of ritual
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 133-145
Impresum:Sage publications, 1997
Napomena:Str. 145 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Durkheim je demonstrirao da su grupa i odnosi između podjedinaca i grupe ti koji proizvode svete simbole i transcedentne sentimente. Sama činjenica da moderne zapadne grupe većinom nisu proizvele religiozne osjećaje, centralna je za Durkheimov rad. Postojeća kriza ritualnog u postmodernom društvu rezultat je intenziviranja problematičnog odnosa između pojedinaca i grupe, trend koji je Durkheim predvidio. Članak se bavi tezama iz Durkheimovog djela "The Division of Labor in Society".
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9108

16
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Goethals, Gregor
Naslov:Escape from time : ritual dimensions of popular culture
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 117-132
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 131-132 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:U suvremenom američkom društvu, religija je osobna i vrlo individualna stvar. Ipak, kroz popularnu kulturu, posebno sport i zabavu, društvene vrijednosti i snovi oblikuju se u javnu mitologiju i ideale. Autor članka želi preispitati paradigmu ritualnog kao metafore za ujedinjujuću osobinu nekih događaja u popularnoj kulturi. Proučava formalne elemente koji su stvarali veze između antičkih ceremonija i suvremenih događaja u sportu i zabavi, fokusirajući se na tradicionalne vanjske granice rituala: prostor i vrijeme. Proučava i unutarnje dimenzije tradicionalnih religijskih rituala.
Ključne riječi:mediji * religija * kultura * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9107

17
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Marín-Barbero, Jesús
Naslov:Mass media as a site of resacralization of contemporary cultures
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 102-116
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 116 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Autor članka postao je svjesniji promjena u načinu upoznavanja ljudi i socijalnog zbližavanja te odnosu između osoba. Postavivši pitanje, što ustvari spaja ljude, zaključio je da je ono povezano sa studijom medija kao mjestom konstitucije identiteta i kao prostora stvaranja zajednica. Mediji su, prije svega, faktor u razlikovanju različitih tipova zajednica. To implicira da mediji nisu samo ekonomski fenomen ili instrument politike već ih treba analizirati kao proces stvaranja kulturalnog identiteta te dovođenja pojedinaca u koherentnu publiku. Da bi se konceptualizirali odnosi moderniteta, religioznosti i medija, mediji se moraju promatrati kao centralni faktor u stvaranju socijalnih aktera.
Ključne riječi:mediji * religija * kultura * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9106

18
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Murdock, Graham
Naslov:The re-enchantment of the world : religion and the transformations of modernity
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 85-101
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 100-101 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Pjesnik i kritičar Matthew Arnold smatrao je da su, uslijed industrijske proizvodnje, ljudi zapali u melankoliju, utjecaj religije je pao i ostavio ih nezaštićene i same. Misteriju su zamijenili mjerenja i kalkulacije, beskonačnost je zamijenila mjerljivost. Njemački sociolog Max Weber taj je proces nazvao "razočaranje svijeta". Članak daje povijesni pregled religijskog utjecaja u Europi te stajališta raznih sociologa glede religije.
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9105

19
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:Christians, Clifford G.
Naslov:Techonology and triadic theories of mediation
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 65-82
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 80-82 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Filozofija tehnologije Martina Heideggera najbolje opisuje besprimjerne uvjete u kojima danas posreduje religija kao simbolički svemir. Unutar Heideggerove tradicije, današnja industrijska kultura je instrumentalni red nemoralnih značenja i tehnokratske koristi u opoziciji s religijskom maštom. Za Heideggera, to znači shvaćanje tehnologije u smislu postojanja te našeg ljudskog obitavališta kao technokulture. Članak se bavi Aristotelovom tradicionalnom koncepcijom tehnologije, utjecajem tehnologije u 20-om stoljeću te filozofskim pitanjima koje je postavio Heidegger.
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija * Aristotel * Heideger * tehnologija
UDK:316:2+008+659.3+62
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9104

20
ISBN:0-7619-0170-X
Autor:White, Robert A.
Naslov:Religion and media in the construction of cultures
Matična publikacija:Rethinking media, religion, and culture / editors Stewart M. Hoover, Knut Lundby, str. 37-64
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 1997
Napomena:Str. 62-64 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Tekuća pitanja o politici i kulturalnom utjecaju religijskih televizija i osnovnih fundamentalnih sklonosti u različitim religijskim tradicijama, potiču nova pitanja o medijima te religije u javnom diskursu. Stav prema religiji u javnom diskursu pobliže slijedi socijalnu teoriju religije i kulture. Članak se bavi ulogom religijskih i masovnih medija u stvaranju kulture, razlikama i poklapanjima studija o religiji i medijma u reprodukciji kulture, stvaranju javnog kulturalnog teksta, analizom religijskog teksta u javnim medijima te postmodernim kultom simboličkog liminalnog.
Ključne riječi:mediji * kultura * religija * istraživanje * teorija
UDK:316:2+008+659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9103

21
ISBN:953-6483-47-5
Autor:Kumpes, Josip
Naslov:Religija, kultura i etničnost
Matična publikacija:Kultura, etničnost, identitet / priredila Jadranka Čačić-Kumpes, str. 59-67
Impresum:Zagreb : Institut za migracije i narodnosti : Naklada Jesenski i Turk : Hrvatsko sociološko društvo, 1999
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Str. 65-67. - Bilješke o autorima. - Str. 275-280. - Kazalo. - Str. 305-318
Sažetak:Religija i različiti religijski akteri ocrtavaju svijet znakova koji su podrđeni svim vrstama tumačenja i upotreba i različitim društvenim utjecajima, ona porizvodi organizaciju, a utječei na oblikovanje kulture. Teoretičari religije i etničnosti smatraju da je teško predložiti opću teoriju odnosa etničnosti i religije zbog raznovsnosti, složenosti i posebnosti pojedinih primjera.
Ključne riječi:religija * kultura * etničnost * društvo
UDK:316:316.3+39+2+008
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9354

22
Autor(i):Gelpi, Ettore
Naslov:Towards a democratic citizenship : adult education, democracy and development : exploratory workshops and summary of the debates : 1994 - 1995 / Ettore Gelpi
Impresum:Strasbourg : Council of Europe, Council for cultural co-operation (CDCC) , 1996
Materijalni opis:69 str. ; 30 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:društvo * demokracija * kultura * društveni odnosi * obrazovanje odraslih * izvješće
UDK:316.3:321.7:008:316.4:374.7:(047)
Signatura:PE D 973
Inventarni broj:17325
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5769

23
ISBN:953-6483-47-5
Autor:Dragojević, Sanjin
Naslov:Multikulturalizam, interkulturalizam, transkulturalizam, plurikulturalizam : suprotstavljeni ili nadopunjujući koncepti
Matična publikacija:Kultura, etničnost, identitet / priredila Jadranka Čačić-Kumpes, str. 77-90
Impresum:Zagreb : Institut za migracije i narodnosti : Naklada Jesenski i Turk : Hrvatsko sociološko društvo, 1999
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Str. 88-90. - Bilješke o autorima. - Str. 275-280. - Kazalo. - Str. 305-318
Sažetak:Članak se bavi pristupima i upravljanjem kulturnom različitošću, definira i proučava multikulturalizam, interkulturalizam, transkulturalizam te kulturni pluralizam.
Ključne riječi:kultura * etničnost * kulturalizam * multikulturalizam * interkulturalizam * transkulturalizam * plurikulturalizam * kulturni pluralizam * društvo
UDK:316:316.3+39+316.7+008
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9356

24
ISBN:953-6483-47-5
Autor:Šakaja, Laura
Naslov:Kultura, kulturni pejzaš, etničnost
Matična publikacija:Kultura, etničnost, identitet / priredila Jadranka Čačić-Kumpes, str. 69-76
Impresum:Zagreb : Institut za migracije i narodnosti : Naklada Jesenski i Turk : Hrvatsko sociološko društvo, 1999
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Str. 75-76. - Bilješke o autorima. - Str. 275-280. - Kazalo. - Str. 305-318
Sažetak:Članak razmatra problem kulture i etničnosti s gledišta kulturne geografije, a veza etničnosti, kultre i geografije očituje se u jednom od temljnih pojmova kulturne goegrafije: u pojmu kulturni pejzaž koji se počeo u geografiji intenzivnije rabiti početkom 20. stoljeća, a bavi se i promjenom kulturnogeografske paradigme.
Ključne riječi:kultura * etničnost * geografija * kulturna geografija * kulturni pejzaž
UDK:316:316.3+39+316.7+008
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9355

Upit: UDC_swish=(008 316.3 )

login