Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 11

1
ISSN:1330-0288
Autor:Živčić-Bećirević, Ivanka
Naslov:Uloga automatskih misli i ispitne anksioznosti u uspjehu studenata
Matična publikacija:Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [urednica Maja Štambuk], god. 12(2003), br. 5(67), str. 703-720
Impresum:Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2003
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung
Sažetak:U radu se provjerava doprinos automatskih misli i ispitne anksioznosti u objašnjenju uspjeha studenata na specifičnom ispitu.
Ključne riječi:anksioznost * studenti * automatske misli * psihologija * Hrvatska
UDK:159.953-057.875(497.5)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:1463

2
Autor(i):Stammers, Robert ; Patrick, John
Naslov:Psihologija obučavanja / Robert Stemers, Džon Patrik ; prevela: Tinde Kovač-Cerović
Impresum:Beograd : Nolit , 1980
Materijalni opis:143 str. : ilustr., graf. prikazi ; 19 cm
Jezik:srpski
Nakladnička cjelina:Psihološka biblioteka
Napomena:Prijevod djela: Essential psychology. - Str. 134-143: Bibliografija
Ključne riječi:psihologija podučavanja * priručnik
UDK:159.953.5(035)
Signatura:BF 159.953.5(035) STA p F-355
Inventarni broj:2895
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:1095

3
ISSN:1330-0288
Autor:Kolić-Vehovec, Svjetlana
Naslov:Perfekcionizam, ispitna anksioznost i akademsko samopoimanje darovitih gimnazijalaca
Matična publikacija:Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [urednica Maja Štambuk], god. 12(2003), br. 5(67), str. 679-702
Impresum:Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2003
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung
Sažetak:Cilj ovog istraživanja bio je ispitati razlike između intelektualno darovitih i nedarovitih gimnazijalaca u školskom uspjehu, perfekcionizmu, ispitnoj anksioznosti i akademskom samopoimanju te utvrditi prediktore školske uspješnosti.
Ključne riječi:samopoimanje * perfekcionizam * anksioznost * gimnazijalci * Hrvatska
UDK:159.953-057.874(497.5)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:1462

4
Naslov:Metodika razvitija reči na urokah russkogo jazyka : posobie dlja učitelej / pod redakciej T. A. Ladyženskoj
Impresum:Moskva : prosveščenie , 1980
Materijalni opis:238 str. ; 23 cm
Jezik:ruski
Napomena:Predgovor. - Bilješke uz tekst
Ključne riječi:ruski jezik - metodika * stilistika * semantika * gramatika * sintaksa
UDK:811.161.1:159.953.5
Signatura:SF 111401
Inventarni broj:54926
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Zavoda za slavensku filologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/slavfilologija
MFN:7548

5
ISBN:953-6101-51-3
Autor(i):Dryden, Gordon ; Vos, Jeannette
Naslov:Revolucija u učenju : kako promijeniti način na koji svijet uči / Gordon Dryden i Jeannette Vos ; [s engleskog prevela Gordana Kuterovac Jagodić]
Impresum:Zagreb : Educa , 2001
Materijalni opis:537 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 58
Napomena:Prijevod djela: The learning revolution : to change the way the world learns. - Str. [514]-525: Bilješke. - Str.[534]-537: Bibliografija
Ključne riječi:učenje * psihološki savjetnik
UDK:159.953.5
Inventarni broj:1299/04, 1300/04
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za povijest, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest
MFN:3587

6
ISBN:953-6101-53-X
Autor(i):Jensen, Eric
Naslov:Super-nastava : nastavne strategije za kvalitetnu školu i uspješno učenje / Eric Jensen ; prevele Iris Marušić, Nina Morana Šoljan
Impresum:Zagreb : Educa , 2003
Materijalni opis:IX, 342 str. : ilustr. ; 28 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 60
Napomena:Prijevod djela: Super teaching. - Str. 338-339: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:nastava * metodika nastave * pedagogija * nastavne metode
UDK:371.3:159.953.5
Inventarni broj:1331/04, 1332/04, 1333/04, 1334/04, 1335/04, 1336/04, 1337/04, 1338/04, 1339/04, 1340/04
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za povijest, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest
MFN:3583

7
ISSN:0353-765X
Autor:Milat, Josip
Naslov:Redefiniranje osnovnih pojmova - pretpostavka epistemološkog razvoja pedagogije
Matična publikacija:Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja / [glavni i odgovorni urednik, editor-in-chief Milan Polić], God. 8(2001), br. 1, str. 45-64
Impresum:Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2001
Napomena:Bibliografija. - . - Izlazi polugodišnje. - . - Od vol.1(1990) urednik: Milan Polić; od vol.6(1995)-vol.7(2000): Kruno Zakarija. - . - Ne izlazi 1996-1999. - . - Dvostruka numeracija brojeva od vol.2,no.1=2(1991); druga teče od početka izlaženja publikacije. - . - Summaries ; Zusammenfassungen
Ključne riječi:pedagogija
UDK:161.1:159.953.5
SignaturaPE C 458
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:13033

8
ISSN:1330-0288
Autor:Kolić-Vehovec, Svjetlana
Naslov:Perfekcionizam, ispitna anksioznost i akademsko samopoimanje darovitih gimnazijalaca
Matična publikacija:Društvena istraživanja : Časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica: Maja Štambuk]
Impresum:Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2003
Napomena:Izvorni znanstveni rad; . - Str. 698-701: Bibliografija
Sažetak:Str. 701: Sažetak na engleskom jeziku; . -Str. 702: Sažetak na njemačkom jeziku
Ključne riječi:srednje škole * mnemotehnika * učenje * učenik
UDK:373.5:159.953:37.04
SignaturaPE C 464
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:421

9
ISBN:0-7100-6428-4
Autor(i):McFarland, H. S. N.
Naslov:Human learning : a developmental analysis / H. S. N. McFarland
Impresum:London ; Henley : Routledge & Kegan Paul , cop. 1969
Materijalni opis:128 str. ; 19 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Students library of education
Napomena:Str. 124-128: Bibliografija
Ključne riječi:nastavne metode * učenje
UDK:371.3:159.953.5
Signatura:PE 371.3 MCF h
Inventarni broj:18106
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8191

10
ISSN:0351-0840
Autor:Ljubešić, Marta
Naslov:Pogled u učenje
Matična publikacija:Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika / glavni urednik Damir Horga. - 22 (1993), 3-4 ; str. 189-197
Impresum:Zagreb : Odjel za strane jezike Hrvatskog filološkog društva : Školska knjiga
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 27 jed. - Sažetak. - Summary
Ključne riječi:učenje * motivacija
UDK:371.32:159.953.5
SignaturaBF 811:37 STR inv. br. 2354/59
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:5711

11
ISBN:953-196-692-3
Autor(i):Faber, Adele ; ... [et al.]
Naslov:Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila : kod kuće i u školi / Adele Faber ...[et al.] ; prevela s engleskog Daria Cindrić
Impresum:Zagreb : Mozaik knjiga , 2000
Materijalni opis:248 str. : ilustr. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: How to talk so kids can learn - at home and in school
Ključne riječi:dječja psihologija * učenje * razgovor * suradnja roditelja i nastvanika * pamćenje * usvajanje gradiva * pohvale * kazne
Sažetak:<Kako je nastala ova knjiga>, <Tko je "ja">, <Kako izići na kraj s osjećajima koji ometaju učenje>, <Sedam vještina koje potiču djecu na suradnju>, <Zamke kažnjavanja - alternativa koja vodi samodisciplini>, <Zajedničko rješavanje problema - šest koraka za poticanje dječje kreativnosti i posvećenosti radu>, <Pohvala koja ne ponižava, kritika koja ne vrijeđa>, <Kako osloboditi dijete uloge koja mu je nametnuta?>, <Partnerstvo između roditelja i nastavnika>, <Čuvar snova>
UDK:159.953.5:159.922.7:37.064.1:371.322.7:371.53/.54
Signatura:PE 371.3 FAB k
Inventarni broj:16802
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8100

Upit: UDC_swish=(159.953.5 )

login