Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 3

1
Autor(i):Moustakas, Clark E.
Naslov:The teacher and the child : personal interaction in the classroom / Clark E. Moustakas ; with the foreword by Dorothy Lee
Impresum:New York ; Toronto ; London : McGraw-Hill book company , 1956
Materijalni opis:265 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:McGraw-Hill series in education
Napomena:Str. 261-265: Kazalo
Ključne riječi:međuljudki odnosi * školstvo * učitelji-djeca
UDK:37.06:372:371.12-053.2
Ostali autori / urednici:Lee, Dorothy
Signatura:PE 37.06 MOU t
Inventarni broj:5133
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5303

2
Autor(i):Fest, Paula
Naslov:Merkstoff der Erziehungskunde / Paula Fest
Izdanje:1. izd
Impresum:Munchen : Bayerischer Schulbuch - Verlag , 1948
Materijalni opis:37 str. ; 24 cm
Jezik:njemački
Ključne riječi:odgoj-djeca * nastavnici(učitelji)
UDK:37-053.2:371.12
Signatura:PE C 2401
Inventarni broj:8838
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3152

3
ISBN:0-415-25044-7
Naslov:Children, home and school : regulation, autonomy or connection? / edited by Rosalind Edwards
Impresum:London : RoutledgeFalmer , 2002
Materijalni opis:XII, 194 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Future of childhood
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja. - Str. 190-194: Kazalo
Ključne riječi:odnos učenik-škola * školstvo * obrazovanje * psihologija * društvo * nastavno osoblje * roditelji-djeca
UDK:37.062:371:37:159.9:316.3:371.12-055.52-053.2
Ostali autori / urednici:Edwards, Rosalind
Namjena :PS-projekt
Signatura:PE 37.018.1 CHILD
Inventarni broj:17222, 18385
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5125

Upit: UDC_swish=(37-053.2:371.12 )

login