Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 10

1
ISSN:0017-8005
Autor(i):Harvard University
Naslov:Harvard educational review
Impresum:Cambridge : Harvard University , 1989-
Materijalni opis:26 cm
Napomena:g4. - Opis izrađen prema Num 4(1989)
UDK:37.01/.014
Podaci o fondu:Vol. 59, No. 4(1989), ; Vol. 60, No. 1-4(1990), ; Vol. 62, No. 1,2,4(1992), ; Vol. 63, No. 1-4(1993), ; Vol. 64, No. 1-4(1994), ; Vol. 65, No. 1-4(1995), ; Vol. 66, No. 1-4(1996), ; Vol. 67, No. 1-4(1997), ; Vol. 68, No. 1,2(1998), ; Vol. 69, No. 1-4(1999) ; Vol. 72, No. 1-4(2002), ; Vol. 74, No. 1-4(2004) ; Vol. 76, No. 2-4(2006), ; Vol. 77, No. 1-3(2007)
Signatura:PE 56543
Inventarni broj:MZOŠ 2-5
Vrsta građe:Časopis
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4

2
ISBN:978-0-8476-9047-3
Autor(i):Freire, Paulo
Naslov:Pedagogy of freedom : Ethics, democracy, and civic courage / Paulo Freire ; translated by Patrick Clarke, foreword by Donaldo Macedo, introduction by Stanley Aronowitz
Impresum:Lanham : Rowman & Littlefield Publishers, Inc. , 2001
Materijalni opis:XXXII, 144 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Critical perspectives series : A book series dedicated to Paulo Freire ; 7
Napomena:Prijevod djela: Pedagogia de autonomia. - Str. 131-144: Bilješke. - Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * politika obrazovanja * sociologija obrazovanja * kritičke teorije obrazovanja * kritička pedagogija * podučavanje
Sažetak:<Introductory reflections>, <There is no teaching without learning>, <Teaching is not just transferring knowledge>, <Teaching is a human act>
UDK:37.01/.014+371.3
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 37.01 FRE p
Inventarni broj:18436
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8484

3
ISSN:0031-384 X
Autor:Matejić, Vlastimir
Naslov:Tehnološki razvoj Jugoslavije i njegov uticaj na strukturne promene u sistemu obrazovanja
Matična publikacija:Pedagoški rad : časopis za pedagoška i prosvjetna pitanja / [glavni i odgovorni urednik Vladimir Jurić]
Impresum:Zagreb : Pedagoško-književni zbor, savez pedagoških društava Hrvatske, 1989
Napomena:Tema broja: Interakcije: obrazovanje-znanost-tehnologija ;. - Str. 273: Bibliografija
Sažetak:Summary
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.014.01
SignaturaPE C 52
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:1444

4
ISBN:978-0-415-96120-2
Naslov:The Critical pedagogy reader / edited by Antonia Darder, Marta P. Beltodano and Rodolfo D. Torres ; autori priloga Paula Allman ...[et al.]
Izdanje:2. ed
Impresum:New York ; London : Routledge, Taylor & Francis Group , 2009
Materijalni opis:X, 599 str. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:kritičke teorije obrazovanja * kritičko mišljenje * kurikulum * socijalni odgoj i obrazovanje * obrazovanje rasnih skupina * spolni odgoj * feminizam * globalizacija * pismenost * obrazovanje nastavnika * obrazovanje odraslih * Paulo Freire * Michael W. Apple * zbornik radova
Sažetak:<Critical pedagogy: an introduction>, <Part One: Foundations of Critical Pedagogy>, <Part Two: Education and Social Class>, <Part Three: Race and Education>, <Part Four: Gender, Sexuality, and Schooling>, <Part Five: Language, Literacy, and Pedagogy>, <Part Six: Critical Issues in the Classroom>, <Part Seven: Critical Pedagogy and Teacher Education>, <Part Eight: Issues Beyond the Classroom>, <Epilogue>
UDK:37.01/.014+37.035/.037+376.74+374.7+377.8(08)
Namjena :PS-REF
Signatura:PE REF CRIT
Inventarni broj:18401
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8474

5
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Mijatović, Antun
Naslov:Dihotomije pedagogijske teorije i odgojne prakse
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 23-35 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 34: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija * teorijska polazišta * teorijske osnove * teorijski pluralizam * promjene školstva
UDK:37.01:37.014
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:330

6
ISBN:978-3-89670-547-1
Autor(i):Simon, Fritz B.
Naslov:Einfuehrung in Systemtheorie und Konstruktivismus / Fritz B. Simon
Izdanje:2. Auf
Impresum:Heidelberg : Carl-Auer Verlag , 2007
Materijalni opis:120 str. : ilustr. ; 19 cm
Jezik:njemački
Napomena:Str. 117-119: Bibliografija
Ključne riječi:sistemska pedagogija * konstruktivizam * teroija odgoja i obrazovanja * obrazovna politika * upravljanje obrazovnom ustanovom
UDK:37.01:37.014:371.11
Signatura:PE 37.01 SIM e
Inventarni broj:18137
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8278

7
ISBN:3-466-30180-7
Autor(i):Kunert, Kristian
Naslov:Lehrnorganisation : Planung-Integration-Offnung des Unterrichts : ein Arbeitsbuch / Kristian Kunert
Impresum:Muenchen : Koesel , 1977
Materijalni opis:160 str. ; 22 cm
Jezik:njemački
Napomena:Str. 154-160: Literatur
Ključne riječi:obrazovanje * planiranje obrazovanja * radni priručnik
UDK:37.01:37.014.542:(076)
Signatura:PE C 3043
Inventarni broj:13246
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:458

8
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Mušanović, Marko
Naslov:Reforma školstva između sistemske i kritičke (radikalne) pedagogije
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 39-40 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija * kritička pedagogija * sistemska pedagogija * reforma školstva
UDK:37.01:37.014
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:331

9
ISSN:0031-384 X
Autor:Vukasović, Ante
Naslov:Hrvatska pedagogijska tradicija i odgojna zbilja fAnte Vukasović
Matična publikacija:Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Vladimir Jurić]
Impresum:Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1991
Napomena:Str. 349-350: Bibliografija
Sažetak:Summary
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01.(37.014)
SignaturaPE C 52
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:1253

10
Naslov:Priručnik za ravnatelje odgojno-obrazovnih ustanova / glavni urednik Boris Drandić ; autori Ante Bežen... [et al.]
Impresum:Zagreb : Znamen , 1993
Materijalni opis:XXXII, 628 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str. 597-628: Predmetno kazalo. - Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:pedagogija * školstvo * međuljudski odnosi * rukovođenje * obrazovanje * politika obrazovanja
UDK:37.01:371:37.06:37.014
Signatura:PE 371 PRI z
Inventarni broj:15129
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:299

Upit: UDC_swish=(37.01/.014 )

login