|
1 |
|
ISSN: | 0017-8005 |
Autor(i): | Harvard University |
Naslov: | Harvard educational review |
Impresum: | Cambridge : Harvard University , 1989- |
Materijalni opis: | 26 cm |
Napomena: | g4. - Opis izrađen prema Num 4(1989) |
UDK: | 37.01/.014 |
Podaci o fondu: | Vol. 59, No. 4(1989), ; Vol. 60, No. 1-4(1990), ; Vol. 62, No. 1,2,4(1992), ; Vol. 63, No. 1-4(1993), ; Vol. 64, No. 1-4(1994), ; Vol. 65, No. 1-4(1995), ; Vol. 66, No. 1-4(1996), ; Vol. 67, No. 1-4(1997), ; Vol. 68, No. 1,2(1998), ; Vol. 69, No. 1-4(1999) ; Vol. 72, No. 1-4(2002), ; Vol. 74, No. 1-4(2004) ; Vol. 76, No. 2-4(2006), ; Vol. 77, No. 1-3(2007) |
Signatura: | PE 56543 |
Inventarni broj: | MZOŠ 2-5 |
Vrsta građe: | Časopis |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 4 |
|
2 |
|
ISBN: | 978-0-8476-9047-3 |
Autor(i): | Freire, Paulo |
Naslov: | Pedagogy of freedom : Ethics, democracy, and civic courage / Paulo Freire ; translated by Patrick Clarke, foreword by Donaldo Macedo, introduction by Stanley Aronowitz |
Impresum: | Lanham : Rowman & Littlefield Publishers, Inc. , 2001 |
Materijalni opis: | XXXII, 144 str. ; 22 cm |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | Critical perspectives series : A book series dedicated to Paulo Freire ; 7 |
Napomena: | Prijevod djela: Pedagogia de autonomia. - Str. 131-144: Bilješke. - Kazalo |
Ključne riječi: | obrazovanje * politika obrazovanja * sociologija obrazovanja * kritičke teorije obrazovanja * kritička pedagogija * podučavanje |
Sažetak: | <Introductory reflections>, <There is no teaching without learning>, <Teaching is not just transferring knowledge>, <Teaching is a human act> |
UDK: | 37.01/.014+371.3 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.01 FRE p |
Inventarni broj: | 18436 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8484 |
|
3 |
|
ISSN: | 0031-384 X |
Autor: | Matejić, Vlastimir |
Naslov: | Tehnološki razvoj Jugoslavije i njegov uticaj na strukturne promene u sistemu obrazovanja |
Matična publikacija: | Pedagoški rad : časopis za pedagoška i prosvjetna pitanja / [glavni i odgovorni urednik Vladimir Jurić] |
Impresum: | Zagreb : Pedagoško-književni zbor, savez pedagoških društava Hrvatske, 1989 |
Napomena: | Tema broja: Interakcije: obrazovanje-znanost-tehnologija ;. - Str. 273: Bibliografija |
Sažetak: | Summary |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37.014.01 |
Signatura | PE C 52 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 1444 |
|
4 |
|
ISBN: | 978-0-415-96120-2 |
Naslov: | The Critical pedagogy reader / edited by Antonia Darder, Marta P. Beltodano and Rodolfo D. Torres ; autori priloga Paula Allman ...[et al.] |
Izdanje: | 2. ed |
Impresum: | New York ; London : Routledge, Taylor & Francis Group , 2009 |
Materijalni opis: | X, 599 str. ; 26 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | kritičke teorije obrazovanja * kritičko mišljenje * kurikulum * socijalni odgoj i obrazovanje * obrazovanje rasnih skupina * spolni odgoj * feminizam * globalizacija * pismenost * obrazovanje nastavnika * obrazovanje odraslih * Paulo Freire * Michael W. Apple * zbornik radova |
Sažetak: | <Critical pedagogy: an introduction>, <Part One: Foundations of Critical Pedagogy>, <Part Two: Education and Social Class>, <Part Three: Race and Education>, <Part Four: Gender, Sexuality, and Schooling>, <Part Five: Language, Literacy, and Pedagogy>, <Part Six: Critical Issues in the Classroom>, <Part Seven: Critical Pedagogy and Teacher Education>, <Part Eight: Issues Beyond the Classroom>, <Epilogue> |
UDK: | 37.01/.014+37.035/.037+376.74+374.7+377.8(08) |
Namjena : | PS-REF |
Signatura: | PE REF CRIT |
Inventarni broj: | 18401 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8474 |
|
5 |
|
ISBN: | 953-6839-19-9 |
Autor: | Mijatović, Antun |
Naslov: | Dihotomije pedagogijske teorije i odgojne prakse |
Matična publikacija: | Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 23-35 / urednik: Vladimir Rosić |
Impresum: | Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002 |
Napomena: | Str. 34: Bibliografija |
Sažetak: | Sažetak na engleskom jeziku |
Ključne riječi: | pedagogija * teorijska polazišta * teorijske osnove * teorijski pluralizam * promjene školstva |
UDK: | 37.01:37.014 |
Signatura | PE 37.01 ODN z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 330 |
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
ISBN: | 953-6839-19-9 |
Autor: | Mušanović, Marko |
Naslov: | Reforma školstva između sistemske i kritičke (radikalne) pedagogije |
Matična publikacija: | Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 39-40 / urednik: Vladimir Rosić |
Impresum: | Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002 |
Sažetak: | Sažetak na engleskom jeziku |
Ključne riječi: | pedagogija * kritička pedagogija * sistemska pedagogija * reforma školstva |
UDK: | 37.01:37.014 |
Signatura | PE 37.01 ODN z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 331 |
|
9 |
|
ISSN: | 0031-384 X |
Autor: | Vukasović, Ante |
Naslov: | Hrvatska pedagogijska tradicija i odgojna zbilja fAnte Vukasović |
Matična publikacija: | Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Vladimir Jurić] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1991 |
Napomena: | Str. 349-350: Bibliografija |
Sažetak: | Summary |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37.01.(37.014) |
Signatura | PE C 52 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 1253 |
|
10 |
|
|
|
1
|
Upit: UDC_swish=(37.01/.014 ) |