|
451 |
|
|
452 |
|
ISBN: | 978-92-64-03287-3 |
Naslov: | Education at a glance 2007 : OECD indicators / [Secretary-General of the OECD, editorial Barbara Ischinger] |
Impresum: | Paris : Organisation for economic co-operation and development - OECD , 2007 |
Materijalni opis: | 449 str. : graf. prikazi, tabele ; 27 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 421-442: Characteristic of educational systems. - Reference statistic. - Sources, Methods and Tehnical notes |
Ključne riječi: | obrazovna politika * obrazovanje * obrazovni sustavi * OECD |
Sažetak: | <The output of the educational institutions and the impact of learning>, <Financial and human resources invested in education>, <Access to education, participation and progression>, <The learning environment and organisation of schools> |
UDK: | 37.014+371.4+37.013.74 |
Signatura: | PE 37.014 EDU |
Inventarni broj: | 18334 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8434 |
|
453 |
|
ISSN: | 0352-3101 |
Autor: | Razum, Ružica |
Naslov: | Odgojno djelovanje suvremene škole : izazovi i mogućnosti za religiozni odgoj |
Matična publikacija: | Bogoslovska smotra : ephemerides theologicae Zagrabienses / [glavni i odgovorni urednik Tomislav Zdenko Tenšek], God. 77(2007), br. 4, str. 859-880 |
Impresum: | Zagreb : Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007 |
Napomena: | Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary |
Sažetak: | U ovom se članku polazi od problemskih pitanja vezanih uz promjene koje se događaju u školskim odgojno-obrazovnim ustanovama u Europi, osobito u Hrvatskoj. Tema odgoja posvuda je aktualna. Mnogi upozoravaju na opću krizu odgoja i vrijednosti na kojima se temelji suvremeno društvo i koja se u velikoj mjeri odražava na krizi odgoja unutar školskog sustava. |
Ključne riječi: | obrazovanje * odgoj * društvo znanja * vrijednosti * odgojni ciljevi * religiozni odgoj |
UDK: | 371"712":37:37.017.93 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9493 |
|
454 |
|
|
455 |
|
|
456 |
|
|
457 |
|
|
458 |
|
|
459 |
|
|
460 |
|
|
461 |
|
|
462 |
|
|
463 |
|
|
464 |
|
ISBN: | 953-96588-3-7 |
Autor(i): | Silov, Mile |
Naslov: | Kakav učitelj, takva škola : mudre izreke o odgoju i obrazovanju / Mile Silov ; uredila Mira Silov |
Impresum: | Velika Gorica : Persona , 2002 |
Materijalni opis: | 275 str. ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Na nasl. str.: Prilog za antropologiju odgoja i narodnu pedagogiju ; 2222 mudre izreke ; 32 eseja o odgoju, obrazovanju, učitelju, učeniku i školi. - Str. 269-275: Bibliografija. - Str. 255-268: Autorsko kazalo |
Ključne riječi: | pedagogija * školstvo * učitelji * ostale književne vrste |
UDK: | 37:371:371.12:82-9 |
Ostali autori / urednici: | Silov, Mira |
Signatura: | PE 37.015.2 SIL k |
Inventarni broj: | 17216 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 4931 |
|
465 |
|
|
466 |
|
Autor: | Jurić, Vladimir |
Naslov: | Doživljaj škole : (Refleksija demokratske klime) |
Matična publikacija: | Poruke : 8. Križevačkih pedagoških dana / urednik Hrvoje Vrgoč ; (1995), str. 15-19 |
Napomena: | Str. 19: Bibliografija |
Ključne riječi: | školstvo * školska klima * školsko ozračje * kvalitetna škola * demokratizacija škole |
UDK: | 371:37.02:371.5 |
Signatura | PE 371 POR z VIII |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 17674 |
|
467 |
|
ISBN: | 953-0-50373-3 |
Autor(i): | Jurić, Vladimir |
Naslov: | Metodika rada školskog pedagoga / Vladimir Jurić |
Izdanje: | 3. prerađeno i dopunjeno izd |
Impresum: | Zagreb : Školska knjiga , 2004 |
Materijalni opis: | 355 str., [1] presavijen list s dijagramom cilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Str. 369-390: Prilozi (Lista aktivnosti, Sociometrijski indeksi, Protokoli, Instrumenti za ispitivanje razredno-nastavne klime, Mrežni dijagram). - Str. 359-368: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija * školstvo * stručni suradnik * pedagog |
Sažetak: | <Što je metodika rada školskoga pedagoga>, <Školski pedagog>, <Timski rad i suradnički odnosi>, <Programiranje i planiranje rada školskoga pedagoga>, <Pedagog i odgojno djelovanje škole>, <Vrednovanje>, <Pedagoška dokumentacija i informatizacija u školi>, <Učenik>, <Nastava>, <Pedagog i roditelji>, <Pedagog i profesionalno informiranje i savjetovanje> |
UDK: | 37:371:371.12-057.4 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 371 JUR m |
Inventarni broj: | 17332, 17333, 17334, 17335, 17336, 17554, 17555, 17556, 17557, 17558 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 5780 |
|
468 |
|
|
469 |
|
|
470 |
|
ISBN: | 953-6134-16-0 |
Autor: | Rosić, Vladimir |
Naslov: | Odgojno-obrazovno ozračje učeničkih domova i njihova pedagoška važnost |
Matična publikacija: | Školsko i razredno ozračje : put prema kvalitetnoj školi i nastavi ; Zbornik stručno-znanstvenog skupa, str. 45-55 / priredili Branko Bošnjak, Hrvoje Vrgoč |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1997 |
Napomena: | Predavanje; . - Str. 54: Bibliografija |
Sažetak: | <učenički domovi>, <pedagoško ozračje>, <razlika između škole i doma>, <zadaća odgajatelja> |
Ključne riječi: | školstvo * odgojno-obrazovno ozračje |
UDK: | 37.06:371:37.018.3 |
Signatura | PE 37.014 ŠKO z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 17622 |
|
471 |
|
|
472 |
|
|
473 |
|
|
474 |
|
|
475 |
|
ISBN: | 953-6022-40-0 |
Autor(i): | Matijević, Milan |
Naslov: | Alternativne škole : Didaktičke i pedagoške koncepcije / Milan Matijević |
Izdanje: | 2. dop. izd |
Impresum: | Zagreb : Tipex , 2001 |
Materijalni opis: | 203 str ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Bibliografija nakon svakog poglavlja |
Ključne riječi: | školstvo * školski sustavi * alternativne škole * didaktika * obrazovna politika * demokratizacija obrazovanja * antropozofija * vjerske škole * Celestin Freinet * Maria Montessori * Peter Petersen * Rudolf Steiner * Summerhill * Sathya Sai-baba * Franjo Higy-Mandić * Šumska škola |
Sažetak: | <Alternativne, slobodne ili privatne škole>, <Pedagoška koncepcija Celestina Freineta>, <Pedagoška kocepcija i škole Marije Montessori>, <Jena-plan u europskim školama>, <Waldorfske škole>, <Alternativne škole internatskog tipa>, <Slobodna škola u Bochumu>, <Sathya Sai odgoj u duhu ljudskih vrijednosti>, <Iz povijesti demokratizacije školstva u Hrvatskoj>, <Ogledna šumska narodna škola na Tuškancu>, <Privatne i alternativne škole u svijetu>, <Školski pluralizam u Hrvatskoj na početku 21. stoljeća>, <Prema školskom pluralizmu> |
UDK: | 371.4:37.014/37.02 |
Namjena : | PS-ispitna liteartura |
Signatura: | PE 371.4 MAT a |
Inventarni broj: | 16281, 16282, 16284, 16285 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 831 |
|
476 |
|
Naslov: | Nove informacijske tehnologije : -izazov obrazovanju / OECD / CERI ; redaktor Nikša Nikola Šoljan |
Impresum: | Zagreb : Školske novine , 1988 |
Materijalni opis: | 159 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Biblioteka Kompjutor u školi ; knj. 1 |
Napomena: | Str. 151-156: Bibliografija |
Ključne riječi: | obrazovana politika * obrazovna tehnologija * ICT * IKT * kurikulum * učenje * financiranje obrazovanja * nastavnici |
Sažetak: | <Teorijske orijentacije>, <Strategije primjene>, <Utjecaj na učenje>, <Utjecaj na obrazovni sistem: nastavnici, nastavni proces i curriculum>, <Utjecaj na sistem obrazovanja: budžeti, strukture i korisnici>, <Ususret mogućim očekivanjima> |
UDK: | 37.014/37.06+371 |
Signatura: | PE 372 NOV k |
Inventarni broj: | 14762+, 14763, 14764, 14765+, 14766, 14767, 14768, 14769, 14770 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 240 |
|
477 |
|
|
478 |
|
|
479 |
|
|
480 |
|
ISBN: | 953-6101-06-8 |
Autor: | Tillmann, Klaus-Juergen |
Naslov: | Uvod u teorije škole |
Matična publikacija: | Teorije škole, str. 7-24 / urednik Klaus-Juergen Tillmann |
Impresum: | Zagreb : Educa, 1994 |
Napomena: | Str. 22-24: Bibliografija |
Sažetak: | <Predmet teorije škole>, <Koncept teorije škole za vrijeme Weimara>, <Koncept teorije škole nakon 1945. godine> |
Ključne riječi: | teorija škole * kurikulum * didaktika |
UDK: | 37.01:371:37.02 |
Signatura | PE 37.01 TEO z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 8612 |
|
481 |
|
|
482 |
|
|
483 |
|
ISBN: | 953-6104-18-0 |
Autor: | Stevanović, Marko |
Naslov: | Profesionalni i egzestencijalni motivi stvaralaštva nastavnika u ravni kvalitete u odgoju i obrazovanju |
Matična publikacija: | Kvaliteta u odgoju i obrazovanju : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 19. - 20. veljače 1998. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 385-391 |
Impresum: | Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1998 |
Napomena: | Str. 390: Bibliografija; . - Pregledni članak |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37.012:37.015.3:371.12 |
Signatura | PE 37.01 KVA z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6911 |
|
484 |
|
Autor: | Špan, Maja |
Naslov: | Kvaliteta života i interesi starijih ljudi : Empirijski prilog utemeljivanju gerontogoške teorije i prakse |
Matična publikacija: | Istraživanja odgoja i obrazovanja, vol. 9 (1992), str. 135-149 / [glavni i odgovorni urednik: Arjana Miljak] |
Impresum: | Zagreb : Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 1992 |
Napomena: | Str. 148: Bibliografija; . - Str. 135: Sažetak; . - Str. 149: Summary |
Ključne riječi: | andragogija * samoobrazovanje |
UDK: | 37.013.83:371.041:37.015 |
Signatura | PE (050) IST |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 493 |
|
485 |
|
ISBN: | 953-196-692-3 |
Autor(i): | Faber, Adele ; ... [et al.] |
Naslov: | Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila : kod kuće i u školi / Adele Faber ...[et al.] ; prevela s engleskog Daria Cindrić |
Impresum: | Zagreb : Mozaik knjiga , 2000 |
Materijalni opis: | 248 str. : ilustr. ; 20 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: How to talk so kids can learn - at home and in school |
Ključne riječi: | dječja psihologija * učenje * razgovor * suradnja roditelja i nastvanika * pamćenje * usvajanje gradiva * pohvale * kazne |
Sažetak: | <Kako je nastala ova knjiga>, <Tko je "ja">, <Kako izići na kraj s osjećajima koji ometaju učenje>, <Sedam vještina koje potiču djecu na suradnju>, <Zamke kažnjavanja - alternativa koja vodi samodisciplini>, <Zajedničko rješavanje problema - šest koraka za poticanje dječje kreativnosti i posvećenosti radu>, <Pohvala koja ne ponižava, kritika koja ne vrijeđa>, <Kako osloboditi dijete uloge koja mu je nametnuta?>, <Partnerstvo između roditelja i nastavnika>, <Čuvar snova> |
UDK: | 159.953.5:159.922.7:37.064.1:371.322.7:371.53/.54 |
Signatura: | PE 371.3 FAB k |
Inventarni broj: | 16802 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8100 |
|
486 |
|
|
487 |
|
ISSN: | 1330-1020 |
Autor: | Dumbović, Ivan |
Naslov: | Usporedba nekih pedagoških pogleda Milke Pogačić i Antona Semjonoviča Makarenka |
Matična publikacija: | Anali za povijest odgoja : školstvo u XX. stoljeću / [glavni urednik Ivan Varva], 1(1992), str. 49-57 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski školski muzej, 1992 |
Napomena: | Str. 56-57: Bibliografija. - Summary |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37.013.74:371.4 Makarenko, A. S.:371.4 Pogačić, M. |
Signatura | PE C 470 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 258 |
|
488 |
|
|
489 |
|
ISSN: | 1330-1020 |
Autor: | Halačev, Slavenka |
Naslov: | Poučavanjem udžbenikom u suvremenoj školi |
Matična publikacija: | Anali za povijest odgoja : školstvo u XX. stoljeću / [glavna urednica Vesna Rapo], Vol. 2(2003), str. 254-266 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski školski muzej, 2003 |
Napomena: | Str. 264-265: Bibliografija. - Summary |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37.01:011.8 371.3 371.6 |
Signatura | PE C 470 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 246 |
|
490 |
|
ISBN: | 953-6104-18-0 |
Autor: | Itković, Zora |
Naslov: | Tri lica jednog kurikuluma |
Matična publikacija: | Kvaliteta u odgoju i obrazovanju : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 19. - 20. veljače 1998. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 139-147 |
Impresum: | Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1998 |
Napomena: | Str. 146: Bibliografija; . - Pregledni članak |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37.012:371.26:371.3 |
Signatura | PE 37.01 KVA z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6882 |
|
491 |
|
ISBN: | 953-6101-60-2 |
Autor(i): | Glasser, William |
Naslov: | Kvalitetna škola : škola bez prisile / William Glasser ; [prevela s engleskog Božica Jakovlev] |
Izdanje: | Izmijenjeno izd |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2005 |
Materijalni opis: | 147 str. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 67 |
Napomena: | Prijevod djela: The quality school. - Str. 143-145: Bilješke |
Ključne riječi: | sustav obrazovanja * kvalitetno obrazovanje * poučavanje * motivacija * teorija izbora * ocjenjivanje * međuljudski odnosi |
Sažetak: | <Kvalitetno obrazovanje jedini je odgovor na probleme naših škola>, <Uspješno poučavanje vjerojatno je najteži posao na svijetu>, <Potrebno nam je voditeljsko upravljanje bez prisile - od prosvjetnih vlasti do nastavnika>, <Teorija izbora i motivacija>, <Svijet kvalitete>, <Kako djelujemo: dobro se osjećamo kada kvalitetno radimo>, <Kvalitetan rad u školi>, <Ocjene i druge temeljne značajke kvalitetne škole>, <Stvaranje priijateljskih odnosa>, <Kako rješavati probleme nediscipline>, <Kako stvoriti kvalitetnu školu> |
UDK: | 37.01:371.4.5:37.06 |
Signatura: | PE 371.4 GLA k |
Inventarni broj: | 17712, 17713, 17769, 18156, 18157 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 7807 |
|
492 |
|
ISBN: | 953-6104-18-0 |
Autor: | Krstović, Jasna |
Naslov: | Afirmacija razvojne orijentacije kao osnova kvalitete u odgoju i obrazovanju |
Matična publikacija: | Kvaliteta u odgoju i obrazovanju : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 19. - 20. veljače 1998. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 97-102 |
Impresum: | Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1998 |
Napomena: | Str. 101: Bibliografija; . - Izvorni znanstveni članak |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37.012:37.013:371 |
Signatura | PE 37.01 KVA z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6877 |
|
493 |
|
|
494 |
|
|
495 |
|
ISBN: | 953-6104-00-8 |
Autor: | Staničić, Stjepan |
Naslov: | Pedagoška funkcija ravnatelja u povezivanju obitelji i škole |
Matična publikacija: | Pedagoško obrazovanje roditelja : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 1995. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 161-172 |
Impresum: | Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1995 |
Napomena: | Tekst na hrv. ili slov. jeziku i usporedo na engl. jeziku; . - Str. 171: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37.018.1:37.018.2:371.12 |
Signatura | PE 37.018.1 PED z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6835 |
|
496 |
|
|
497 |
|
Autor(i): | Jurić, Vladimir |
Naslov: | Metodika rada školskog pedagoga / Vladimir Jurić |
Impresum: | Zagreb : Pedagoško-književni zbor , 1977 |
Materijalni opis: | 312 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Str. 295-308: Dodaci (Lista aktivnosti, sociometrijski indeksi, protokoli, mrežni dijegram). - Str. 285-293: Bibliografija |
Ključne riječi: | školska pedagogija * pedagog * organizacija odgojno-obrazovnog sustava |
Sažetak: | <Što je metodika rada školskog pedagoga>, <Školski pedagog>, <Direktor i pedagog>, <Programiranje i planiranje rada školskog pedagoga>, <Pedagog i odgojno djelovanje škole>, <Vrednovanje>, <Pedagoška dokumentacija>, <Nastavnik>, <Učenik>, <Nastava>, <Pedagog i roditelji>, <Pedagog i profesionalna orijentacija> |
UDK: | 371:371.12-057.4:37.02(075.8) |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 371 JUR m |
Inventarni broj: | 11753, 11757, 11758, 18078 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 695 |
|
498 |
|
|
499 |
|
|
500 |
|
|
501 |
|
|
502 |
|
Naslov: | Didaktičke teorije / urednici Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel ; prevela Maja Haeusler ; autori priloga Wolfgang Klafki... [et al.] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1992 |
Materijalni opis: | 127 str. : graf. prikazi, tabele ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 5 |
Napomena: | Prijevod djela: Didaktische Theorien. - Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | didaktika - teorija * obrazovanje * kritičko-konstruktivna didaktika * kritičko-komunikativna didaktika * berlinski model * hamburški model * kibernetičke metode * kurikulum * kurikularna didaktika * ciljno usmjereni pristup * zbornik radova |
Sažetak: | <Predgovor urednika>, <Didaktika kao teorija obrazovanja u okviru kritičko-konstruktivne odgojne znanosti>, <Didaktika kao teorija podučavanja>, <Didaktika kao kibernetičko-informacijska teorija>, <Didaktika kao teorija kurikuluma>, <Didaktika kao kritička teorija nastavne komunikacije>, <Zaključna rasprava> |
UDK: | 37.02:371.3+37.013/.011.33(082) |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.02 DID |
Inventarni broj: | 15105, 15107, 16771, 17344, 17345, 17727, 17728, 17729, 17730, 17731, 17732, 17733, 18428 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 994 |
|
503 |
|
|
504 |
|
|
505 |
|
|
506 |
|
Naslov: | Slobodna waldorfska škola u Zagrebu : kao privatna zamjenska osnovna škola : elaborat o uvjetima i načinu ostvarivanja eksperimentalnog programa / priredile Vesna Vinković, Jasna Butina ; konzultanti Dušan Petričević, Milan Matijević |
Impresum: | Zagreb : , 1993 |
Materijalni opis: | 62 lista s razl. fol. ; 30 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Sadrži i: 1.Deklaracija o ljudskom pravu na slobodu u obrazovanju u Europi ; 2.Slobodne waldorfske škole / Ernst-Michael Kranich ; 3.Slobodne waldorfske škole u Njemačkoj / Milan Matijević ; 4."Zrno" : časopis za obitelj i školu, br. 17, ožujak 1992 |
Ključne riječi: | pedagogija * obrazovni sustavi * školstvo * osnovna škola |
UDK: | 37:371.4:371 |
Ostali autori / urednici: | Vinković, Vesna ; Butina, Jasna ; Petričević, Dušan ; Matijević, Milan |
Signatura: | PE 371.4 SLO |
Inventarni broj: | 17147 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 5205 |
|
507 |
|
|
508 |
|
ISBN: | 953-6134-33-0 |
Autor(i): | Resman, Metod |
Naslov: | Savjetodavni rad u vrtiću i školi / Metod Resman ; sa slovenskog preveli Stjepan Staničić, Ljiljana Matošević Levak |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski pedagoško - književni zbor , 2000 |
Materijalni opis: | 236 str. ; 20 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Str. 219.225: Bibliografija |
Ključne riječi: | savjetodavni rad * etika savjetodavnog rada * nastavno osoblje * odgajatelji * roditelji * školstvo * dječji vrtić |
Sažetak: | <Savjetodavni rad škola, ravnatelja i učitelja u svjetlu školske organizacije>, <Savjetodavni rad s djecom, mladima, učenicima>, <Filozofija savjetodavnog rada u dječjem vrtiću ili školi i savjetodavne službe>, <pojam i karakteristike školskog savjetovanja>, <Razvojna uloga savjetodavne službe: škola, ravnatelj i savjetodavni djelatnik>, <Savjetovanje usmjerno na razvoj osobnosti u dječjim vrtićima i školama>, <Osobitosti savjetodavnog rada u vrtićima, odnosno ranom djetinjstvu>, <Osobitosti savjetovanja osnovnoškolskih i srednjoškolskih učenika>, <savjetodavni djelatnik - dijete/učenik - roditelj>, <Razredni odjel, učitelj i savjetodavni djelatnik>, <Planiranje, programiranje i vrednovanje školskog savjetodavnog rada>, >Profesionalizacija i supervizija>, >Između zakona i etike savjetodavnog rada> |
UDK: | 37.048:174-371.121:371.12:371:373.2 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.04 RES s |
Inventarni broj: | 16304, 16305 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 876 |
|
509 |
|
|
510 |
|
ISBN: | 978-1-4051-4419-3 |
Autor(i): | Lemish, Dafna |
Naslov: | Children and Television : a global perspective / Dafna Lemish |
Impresum: | Malden, MA : Blackwell Publishing , 2007 |
Materijalni opis: | 257 str. ; 23 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 224-245: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija medija * obrazovanje * televizija * učenje * televizija u nastavi * formiranje ličnosti * socijalna pedagogija |
Sažetak: | <The home of television viewing>, <Television and individual development>, <Television and behavior of children>, <Television and the social construction of reality>, <Television and learning>, <Implications for education and policy>, <Conclusion: Growing up in a global screen culture> |
UDK: | 37.774:371.333=371.68:37.013.42 |
Signatura: | PE 37.774 LEM c |
Inventarni broj: | 17982 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8156 |
|
511 |
|
|
512 |
|
|
513 |
|
|
514 |
|
|
|
<<
1 2 3 4
|
Upit: UDC_swish=(371:37 ) |