Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 202

1
ISBN:0-374-52536-8
Autor(i):Stikoff, Harvard
Naslov:[The] Struggle for Black Equality 1954-1992 / Harvard Stikoff
Impresum:[s.l.] : HarperCollins Canada , 1993
Materijalni opis:ix, 258 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:povijest SAD * kulturalne studije SAD
UDK:94(73):316.75
Namjena :Poslijediplomski studij-amerikanistika
Signatura:AN 82/AMS
Inventarni broj:82/AMS
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za anglistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/anglistika
MFN:13640

2
ISBN:0-674-37570-X
Naslov:The Harvard guide to psychiatry / edited by Armand M. Nicholi, Jr
Impresum:Cambridge, Mass. : Belknap Press of Harvard University Press , cop. 1999
Materijalni opis:XIV, 856 str. : ilustr. ; 29 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst
Sadržaj:Examination and evaluation. - Brain and behavior. - Psychopathology. - Principles of treatment and management. - Special populations. - Psychiatry and society
UDK:159.9
APA CC:3200 3300
Ostali autori / urednici:Nicholi, Armand M.
Signatura:3200 99 HAR
Inventarni broj:125/2005
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:5038

3
Naslov:Guidance : an examination : a revision and expansion of the 1962 Special issue of the Harvard educational review / edited by Ralph L. Mosher, Richard F. Carle, Chris D. Kehas
Impresum:New York : Harcourt, Brace and World , cop. 1965
Materijalni opis:232 str
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija iza svakog rada. - Kazalo
UDK:159.9
APA CC:3310
Ostali autori / urednici:Mosher, Ralph L. ; Carle, Richard F. ; Kehas, Chris D.
Signatura:S
Inventarni broj:7820
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:2214

4
Naslov:Art studies : medieval-Renaissance and modern : an extra number of The American Journal Archeology 1928 / edited by members of the departments of the fine arts at Harvard and Princeton universities
Impresum:Cambridge : Harvard University Press , 1928
Materijalni opis:[IX-XVIII] 221 str. + [93 tabli s c/b ilustr.] ; 31 cm
Jezik:njemački
Nakladnička cjelina:Arthur Sachs Foundation
Napomena:Tvrdi uvez. - Bilješke uz tekst. - Str. [IX-XVIII]: Popis ilustr
Ključne riječi:studije * povijest umjetnosti * arheologija * rana romanika * renesansa * Michelangelo * Giotto * Švedska,romanička skulptura * Leonardo * irske minijature * Madona, srednjovj. ikonografija * srednji vijek
UDK:902.3:7(091)(05)
Signatura:PU 7.033.1(05 supl.) ART S [pol.1]
Inventarni broj:1043/1947A, 1043/1947B
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za povijest umjetnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povumjetnosti
MFN:3872

5
Naslov:Fedra da Euripide a D'Annunzio ; D'Annunzio a Harvard ; Studi dannunziani / [direttore Pietro Gibellini]
Impresum:Gardone Riviera : Fondazione del Vittoriale degli Italiani , 1990
Materijalni opis:363 str. ; 24 cm
Jezik:talijanski
Nakladnička cjelina:Quaderni dannunziani ; 5-6
Ključne riječi:talijanska književnost * književne studije * D'Annunzio G. * Euripides * Fedra * zbornik
Sažetak:<D'Annunzio a Harvard><Studi dannunziani><Euripid><Euripide>
UDK:821.131.1.09(063) D'ANNUNZIO
Signatura:TA 850.09 DANN FEDRA
Inventarni broj:8850
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za talijanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/talijanistika
MFN:1898

6
ISSN:0263-2764
Autor:Wernick, Andrew
Naslov:Rebranding Harvard
Matična publikacija:Theory, culture and society : explorations in critical social science : special issue on problematizing global knowledge / [editor Mike Featherstone], Vol. 23(2006), no. 2-3, p. 566-567
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 2006
Napomena:Učestalo izlazi. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Abstracts
Sažetak:Rad analizira pojam sveučilište Harvard kao suvremeni istraživački centar.
Ključne riječi:sociologija kulture * sveučilište * istraživački centri * Harvard
UDK:316.7:378.4(73)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:7166

7
ISBN:0-19-281205-X
Autor(i):Austin, John Langshaw
Naslov:How To Do Things With Words : the William James lectures delivered at Harvard University in 1955 / J. L. Austin ; edited by J. O. Urmson and Marina Sbisa
Izdanje:2. izd
Impresum:Oxford ; New York : Oxford University Press , 1976
Materijalni opis:viii, 176 str. ; 20 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 169-176: Kazalo pojmova i imena
Ključne riječi:opća lingvistika
UDK:811.111'33
Namjena :Referentna zbirka
Signatura:FA00 AUS H
Inventarni broj:25378, 25470
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za anglistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/anglistika
MFN:481

8
ISSN:0017-8005
Autor(i):Harvard University
Naslov:Harvard educational review
Impresum:Cambridge : Harvard University , 1989-
Materijalni opis:26 cm
Napomena:g4. - Opis izrađen prema Num 4(1989)
UDK:37.01/.014
Podaci o fondu:Vol. 59, No. 4(1989), ; Vol. 60, No. 1-4(1990), ; Vol. 62, No. 1,2,4(1992), ; Vol. 63, No. 1-4(1993), ; Vol. 64, No. 1-4(1994), ; Vol. 65, No. 1-4(1995), ; Vol. 66, No. 1-4(1996), ; Vol. 67, No. 1-4(1997), ; Vol. 68, No. 1,2(1998), ; Vol. 69, No. 1-4(1999) ; Vol. 72, No. 1-4(2002), ; Vol. 74, No. 1-4(2004) ; Vol. 76, No. 2-4(2006), ; Vol. 77, No. 1-3(2007)
Signatura:PE 56543
Inventarni broj:MZOŠ 2-5
Vrsta građe:Časopis
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4

9
Autor(i):Harvard Committee
Naslov:General education in a free society : report of the Harvard Committee / introduction by James Bryant Conant
Impresum:Cambridge : Harvard University Press , cop. 1945
Materijalni opis:XIX, 267 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:obrazovanje * obrazovna politika * obrazovni sustavi * SAD
UDK:37.018.2/.014+371.4(73)
Ostali autori / urednici:Conant, James Bryant
Signatura:PE 37.01 GEN
Inventarni broj:2200
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5008

10
Naslov:The cultural revolution in the provinces / [The President and Fellows of Harvard College]
Impresum:Cambridge, Mass. : East Asian Research Center, Harvard University , 1971
Materijalni opis:216 str. ; 26 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Harvard East Asian Monographs ; 42
Napomena:SBN 674-17985-4. - Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:Kina * provincije * kulturna revolucija
UDK:930.85(=581)
Namjena :sin
Signatura:LO 930.85(=951) CUL
Inventarni broj:16317
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za lingvistiku i orijentalne studije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/lingvistika
MFN:9420

11
ISBN:0-19-281205-X
Autor(i):Austin, J. L.
Naslov:How to do things with words : the William James lectures delivered at Harvard University in 1955 / J. L. Austin ; edited by J. O. Urmson and Marina Sbisa
Izdanje:2nd ed
Impresum:Oxford ; New York : Oxford University Press , 1976
Materijalni opis:VIII, 176 str. ; 20 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Oxford Paperbacks
Napomena:Str. 169-76: Kazalo
Ključne riječi:lingvistika * pragmalingvistika * jezik i djelovanje
Sažetak:I <Performatives> and <Constantives> II Cponditions for <happy performatives> III<Infelicities>: Misfires IV <Infelicities> : Abuses V Possible Criteria of Performatives VI <Explicit performatives> VII Explicit <Performative Verbs> VIII <Locutionary Acts>, <Illocutionary Acts> and <Perlocutionary Acts> IX distinctions between Illocutionary and Perlocutionary Acts X "in saying..." v. "by saying..." XI <Statements>, <Performatives> and <Illocutionary Force> XII Classes of Illocutionary Force
UDK:81:1
Ostali autori / urednici:Urmson, J. O.
Namjena :lin
Signatura:LO 800:1 AUS H
Inventarni broj:16105
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za lingvistiku i orijentalne studije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/lingvistika
MFN:1754

12
ISBN:0-674-37340-5
Naslov:The Harvard Book of Contemporary American Poetry / edited by Helen Vendler
Impresum:Cambridge, USA : The Belknap Press of Harvard University Press , 1985
Materijalni opis:440 str. ; 25 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 431-440: Kazalo prvih redaka. - Kazalo naslova
Ključne riječi:antologija američkog pjesništva
UDK:821.111(73)(082)-1
Signatura:AN 820-822-1 HAR
Inventarni broj:21089
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za anglistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/anglistika
MFN:8767

13
ISBN:0-674-36153-9
Autor(i):Lovejoy, Arthur O.
Naslov:The great chain of being : a study of the history of an idea. The William James lectures delivered at Harvard University, 1933 / Arthur O. Lovejoy
Impresum:Cambridge, Mass. ; London : Harvard University Press , cop. 1964
Materijalni opis:[xii], 382 str. ; 20 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografske bilješke. - Kazalo
Ključne riječi:filozofija * trajanje - postojanje
UDK:1
Signatura:1 LOV G
Inventarni broj:05/51
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:7837

14
ISBN:0-674-37357-8
Naslov:Harvard guide to contemporary American writing / editor Daniel Hoffman
Impresum:Cambridge, Mass. ; London : The Belknap Press of Harvard University Press , cop. 1979
Materijalni opis:618 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Zastupljeni autori: Trachtenberg, A. ; Litz, A.W. ; Braudy, L. ; Simpson, L.P. ; Schechner, M. ; Hendin, J. ; Scott, N.,A. Jr. ; Janeway, E. ; Weales, G.. - Kazalo
Ključne riječi:američka književnost -- 20. stoljeće
UDK:821.111(73)(08)
Ostali autori / urednici:Hoffman, Daniel
Signatura:821.111(73)(08) HAR
Inventarni broj:2001/159
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:6411

15
Naslov:Interviews, Besancon, august 1961 : Mahbubar Rahman, Dacca, Ist. Pakistan - bengalski : Caracas, Venezuela - španjolski : Harvard, USA - američki engleski : Tokio, Japan - japanski : Seul, Korea - korejski (dječji, 12 god.) : Madrid - španjolski : Porto Alegre, Brazil [Zvučna snimka]
Impresum:[S. l.] : [s. n.] , 1961
Materijalni opis:1 kolut magnetof. vrpce : Kodavox ; 14 cm
Jezik:francuski, engleski, JPN
Ključne riječi:španjolski jezik * bengalski jezik * engleski (američki) jezik * japanski jezik * korejski jezik * magnetofonska vrpca
UDK:81'1(086.7)
Signatura:BF 81'1(086.7) INT mv-1210
Inventarni broj:1210
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:4593

16
Naslov:Interwiews : Makbubar, Rakman, Dacca, Ist. Pakistan (bengalski) : Caracas, Venezuela (španjolski) : Harvard, USA (američki engleski) : Tokio, Japan (japanski) : Seoul, Koreja (korejski, dječji, 12 god.) [Zvučna snimka] original
Impresum:[S. l.] : [s. n.] , 1961
Materijalni opis:1 kolut magnetof. vrpce : Cedamel ; 14 cm
Jezik:SPA, engleski, JPN, KOR
Ključne riječi:fonetika * jezici * izgovor * bengalski jezik * španjolski jezik * američki engleski jezik * japanski jezik * korejski jezik * magnetofonska vrpca
UDK:81'35(086.7)
Signatura:BF81'35(086.7) mv-37
Inventarni broj:37
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:3725

17
Autor(i):Harvard University. Psycho-Acoustic Laboratory
Naslov:Bibliography on hearing / prepared by Psycho-Acoustic Laboratory, Harvard University
Impresum:Cambridge, Massachusetts : Harvard University Press , 1955
Materijalni opis:599 str. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:S.S. Stevens, director; J.G.C. Loring, compiler; Dorothy Cohen, technical editor. - Str.1-557: Bibliography. - Str.558-593: Classification by subject. - Abbreviation in the journal name
Ključne riječi:slušanje * bibliografija
UDK:612.858.7(01)
Signatura:BF 612.858.7(01) BIB C-17
Inventarni broj:213
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:2841

18
ISBN:0-415-93778-7
Naslov:Philosophers in conversation : interviews from the Harvard review of philosophy / edited by S. Phineas Upham ; with a foreword by Thomas Scanlon
Impresum:London ; New York : Routledge , 2002
Materijalni opis:XV, 189 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Ostali autori / urednici:Upham, Pineas
Inventarni broj:15677
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za filozofiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/filozofija
MFN:1714

19
ISBN:0-19-281205-x
Autor(i):Austin, John Langshaw
Naslov:How to do Things with Words : the William James Lectures delivered at Harvard University in 1955 / J. L. Austin ; edited by J. O. Urmson, Marina Sbisa
Izdanje:2. ed
Impresum:Oxford ; New York : Oxfrord University Press , cop. 1975
Materijalni opis:VIII, 176 str. ; 20 cm
Jezik:engleski
Sadržaj:Kazalo
Namjena :Ispit. lit.
Inventarni broj:14853, 154671
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za filozofiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/filozofija
MFN:1396

20
ISBN:0-674-37512-2
Naslov:Harvard Encyclopedia of American Ethnic Groups / edited by Stephen Thernstrom, Ann Orlov and Oscar Handlin
Impresum:Cambridge, USA ; London, UK : The Belknap Press of Harvard University Press , 1980
Materijalni opis:xxv, 1076 str. ; 29 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:povijest SAD * kultura i civilizacija SAD * enciklopedija etničkih grupa
UDK:94(73)
Signatura:FA10.1 HAR
Inventarni broj:484, AMS
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za anglistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/anglistika
MFN:15366

21
ISBN:0-674-37537-8
Naslov:Harvard Guide to Contemporary American Writing / edited by Daniel Hoffman ; with essays by Leo Braudy...[et al.]
Impresum:Cambridge, USA ; London, UK : The Belknap Press of Harvard University Press , 1979
Materijalni opis:ix, 618 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 607-618: Kazalo pojmova i imena
Ključne riječi:povijest američke književnosti * književna kritika * 20. st.
UDK:821.111(73)(091)"19"
Namjena :Referentna zbirka
Signatura:FA00 HAR
Inventarni broj:30593
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za anglistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/anglistika
MFN:15146

22
ISBN:0-674-37537-8
Naslov:Harvard Guide to Contemporary American Writing / edited by Daniel Hoffman ; with essays by Leo Braudy...[et al.]
Impresum:Cambridge, USA ; London, UK : The Belknap Press of Harvard University Press , 1982
Materijalni opis:ix, 618 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Napomena:Inv. br. 19641 je UVF. - Str. 607-618: Kazalo pojmova i imena
Ključne riječi:povijest američke književnosti * književna kritika * 20. st.
UDK:821.111(73)(091)"19"
Namjena :Referentna zbirka
Signatura:FA00 HAR
Inventarni broj:19641, 23511
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za anglistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/anglistika
MFN:11617

23
ISBN:0-521-60439-7
Autor(i):Jain, Manju
Naslov:T.S. Eliot and American philosophy : the Harvard years / Manju Jain
Impresum:Cambridge ... [etc.] : Cambridge University Press , 2004
Materijalni opis:xviii, 345 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 313-332: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:Eliot, Thomas Stearns - filozofija * Sveučilište Harvard * filozofija -- SAD -- 20. stoljeće * filozofija u književnosti
UDK:821.111.09 Eliot, T.S. : 1(73)
Namjena :poslijediplomski studij književnosti
Signatura:821.111.09 JAI T
Inventarni broj:III-2235
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:8110

24
Autor(i):Gofflot, L.-V.
Naslov:Le théâtre au college du moyen age a nos jours, avec bibliographie et appendices : le Cercle français de l'Université Harvard, accompagné de nombreuses planches hors texte / L.-V. Gofflot ; préface par Jules Claretie
Impresum:Paris : Honore Champion , 1907
Materijalni opis:XIX, 336 str. : ilustr. ; 22 cm
Jezik:francuski
Nakladnička cjelina:Les cours de Sorbonne ; fasc. 1-5
Napomena:Sadrži i: Répertoire des pieces de théâtre jouées dans différents colleges des jésuites et des oratoriens aux XVIe, XVIIe et XVIIIe siecles et par le Cercle français de l'Université Harvard. - Str. [257]-284: Bibliografija
Ključne riječi:Harvard University * Cercle français * sveučilišno kazalište * povijest sveučilišnog kazališta * bibliografija
UDK:378.09
Ostali autori / urednici:Claretie, Jules
Signatura:RO 82.0/.09 GOFF t
Inventarni broj:3893
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za romanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/romanistika
MFN:16103

25
ISSN:0017-8055
Autor:Vernon, Sofia A.
Naslov:A neglected variable in the consideration of phonological awareness
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 69(1999), no. 4, str. 395-415
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1999
Napomena:str. 413-415: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6105

26
ISSN:0017-8055
Autor:Brandt, Deborah
Naslov:Literacy learning and economic change
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 69(1999), no. 4, str. 373-394
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1999
Napomena:str. 393-394: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6104

27
ISSN:0017-8055
Autor:Huberman, Michael
Naslov:The influence of sustained interactivity with practitioners on educational researcher
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 69(1999), no. 3, str. 289-319
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1999
Napomena:str. 317-319: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6103

28
ISSN:0017-8055
Autor:Vigil, James Diego
Naslov:How educators can help chicano marginalized gang youth
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 69(1999), no. 3, str. 270-288
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1999
Napomena:str. 285-288: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6102

29
ISSN:0017-8055
Autor:Kay Stein, Mary
Naslov:Learning to assist teachers in new settings in new ways
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 69(1999), no. 3, str. 237-269
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1999
Napomena:str. 268-269: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6101

30
ISSN:0017-8055
Naslov:Rethinking social atratification in an age of deregulated school choice
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 69(1999), no. 2, str. 172-204
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1999
Napomena:str. 202-204: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6100

31
ISSN:0017-8055
Autor:Flecha, Ramon
Naslov:Modern and postmodern racism in europe : dialogic approach and anti-racist pedagogies
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 69(1999), no. 2, str. 150-171
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1999
Napomena:str. 170-171: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6099

32
ISSN:0017-8055
Autor:Donato, Ruben
Naslov:Hispano education and the implications of authonomy : Four school system in southern colorado, 1920-1963
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 69(1999), no. 2, str. 117-149
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6098

33
ISSN:0017-8055
Autor:Holt-Reynolds, Diane
Naslov:Good readers, good teachers? : Subject matter expertise as a challenge in learning to teach
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 69(1999), no. 1, str. 29-50
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1999
Napomena:str. 45-46: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6097

34
ISSN:0017-8055
Autor:Hayes, Denis
Naslov:Opportunities and obstacles in the competency-basee training and assessment of primary teachers in England
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 69(1999), no. 1, str. 1-28
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1999
Napomena:str. 27-28: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6096

35
ISSN:0017-8055
Autor:Walsh, Catherine E.
Naslov:"Staging encounters"ethe educational decline of U.S. Puerto Ricans in [Post]-colonial perspective
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 68(1998), no. 2, str. 218-243
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6095

36
ISSN:0017-8055
Autor:Del Valle, Sandra
Naslov:Bilingual education for Puerto Ricans in Nwe York City : From hope to compromise
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 68(1998), no. 2, str. 193-207
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1998
Napomena:str. 215-217: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6094

37
ISSN:0017-8055
Autor:Razmos-Zayas, Ana Y.
Naslov:Nationalist ideologies, neighborhood-based activism, and educationla spaces in puerto rican chicago
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 68(1998), no. 2, str. 164-192
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1998
Napomena:str. 191-192: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6093

38
ISSN:0017-8055
Autor:Nieto, Sonia
Naslov:Stories of Puerto Ricans in U.S. schools
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 68(1998), no. 2, str. 133-163
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1998
Napomena:str. 159-163: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6092

39
ISSN:0017-8055
Autor:Raudenbush, Stephen W.
Naslov:Cognitive skill and economic inequality : finding from the national adult literacy survey
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 68(1998), no. 1, str. 33-79
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1998
Napomena:str. 66-67: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6091

40
ISSN:0017-8055
Autor:Margolis, Eric
Naslov:"The department is very male, very withe, very old, and very conservarive" : The functioning of the hidden curriculum in graduate sociology departments
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 68(1998), no. 1, str. 1-32
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1998
Napomena:str. 30-32: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6090

41
ISSN:0017-8055
Autor:Lee, Stacey J.
Naslov:Hmong american women's pursuit of higher education
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 4, str. 803-827
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Napomena:str. 826-827: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6089

42
ISSN:0017-8055
Autor:De Los Reyes, Eileen
Naslov:Narratives of possibility and impossibility : What unites us and what seperate us
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 4, str. 796-802
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Napomena:str. 802: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6088

43
ISSN:0017-8055
Autor:Mavrinac, Marilyn
Naslov:Coeducation and gender equity in twentieth-century french school reforms
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 4, str. 772-795
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6087

44
ISSN:0017-8055
Autor:Almeida, Deirdre A.
Naslov:A history of native american women's education
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 4, str. 757-771
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Napomena:str. 769-771: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6086

45
ISSN:0017-8055
Autor:Eisenmann, Linda
Naslov:Assessing the history of women's higher education a dozen years after Barbara Solomon
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 4, str. 689-717
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6084

46
ISSN:0017-8055
Autor:Stefanos, Asgedet
Naslov:Women and education in Eritrea : A history and contempoarary analysis
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 4, str. 658-688
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6083

47
ISSN:0017-8055
Autor:Weiler, Kathleen
Naslov:Reflections on writing a history of women teachers
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 4, str. 635-657
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6082

48
ISSN:0017-8055
Autor:Heubert, Jay P.
Naslov:Improving collaboration between educators and their lawyers
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 3, str. 531-582
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Napomena:str. 576-582: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6081

49
ISSN:0017-8055
Autor:Farnum, Richard
Naslov:Elite college discrimination and the limits of conflict theory
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 3, str. 507-530
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6080

50
ISSN:0017-8055
Autor:Supovitz, Johnatan A.
Naslov:An examination of the equitability of portfolion assesment relative to standardized tests
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 3, str. 472-406
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Napomena:str. 498-502: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6079

51
ISSN:0017-8055
Autor:Lee, Penny
Naslov:Pedagogy and the new whorfian framework
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 3, str. 430-471
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Napomena:str. 469-471: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6078

52
ISSN:0017-8055
Autor:Valdes, Guadalupe
Naslov:A Cautionary note concerning the education of language-minority students
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 3, str. 391-429
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Napomena:str. 421-429: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6077

53
ISSN:0017-8055
Autor:Maher, Frances A.
Naslov:How assumtions of knowledge of whiteness shape classroom knowledge
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 2, str. 321-349
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5594

54
ISSN:0017-8055
Autor:Giroux, Henry A.
Naslov:Towards a pedagogy and politics of whitness
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 2, str. 285-320
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5593

55
ISSN:0017-8055
Autor:Fine, Michelle
Naslov:Communities of difference : A critical look at desegregated spaces created for and by youth
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 2, str. 247-284
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Napomena:str. 281-284: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5592

56
ISSN:0017-8055
Autor:Bartolome, Lilia I.
Naslov:Dancing with bigotry : the poisoning of racial and ethnic identities
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 2, str. 222-246
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5591

57
ISSN:0017-8055
Autor:Flores, Juan
Naslov:Latino studies : New contexts, new concepts
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 2, str. 208-221
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5590

58
ISSN:0017-8055
Autor:Aronowitz, Stanley
Naslov:Between nationality and class
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 2, str. 188-207
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5589

59
ISSN:0017-8055
Autor:Khayatt, Didi
Naslov:Sex and the teacher : Should we come in class?
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 1, str. 126-143
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Napomena:str. 143: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5588

60
ISSN:0017-8055
Autor:Davis, Brent
Naslov:Cognition, complexity, and teacher education
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 1, str. 105-125
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Napomena:str. 123-125: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5587

61
ISSN:0017-8055
Autor:Thomas, Gary
Naslov:What's the use of theory?
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 1, str. 75-104
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Napomena:str. 102-104: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5586

62
ISSN:0017-8055
Autor:Newmann, Fred M.
Naslov:Accountability and school performance : implications fram restructuring schools
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 1, str. 41-74
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Napomena:str. 64-66: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5585

63
ISSN:0017-8055
Autor:Stanton-Salazar, Ricardo D.
Naslov:A social capital framework for understanding the socialization of racial minorty children and youths
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 1, str. 1-40
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Napomena:str. 34-38: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5584

64
ISSN:0017-8055
Autor:Mosteller, Frederick
Naslov:Isustained inquiry in education : lessons from skill grouping and class size
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 4, str. 797-842
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 826-828: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5583

65
ISSN:0017-8055
Autor:Kerzner Lipsky, Dorothy
Naslov:Inclusion, school restructuring, and the remaking of american society
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 4, str. 761-796
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 792-796: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5582

66
ISSN:0017-8055
Autor:Freeman, Donald
Naslov:"To take them at their word" : Language data in the study of teachers' knowledge
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 4, str. 732-761
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 759-761: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5581

67
ISSN:0017-8055
Autor:Villenas, Sofia
Naslov:The colonizer/colonized chicana ethnographer : Identity, marginalization, and co-optation in the field
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 4, str. 711-731
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 730-731: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5580

68
ISSN:0017-8055
Autor:Boyd, Dwight
Naslov:Implications of inadequate perspectives on cultural pluralism
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 3, str. 609-630
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 629-630: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5579

69
ISSN:0017-8055
Autor:Lee McKay, Sandra
Naslov:Investment and agency in second-language learning among chinese adolescent immigrant students
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 3, str. 577-608
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 604-606: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5578

70
ISSN:0017-8055
Autor:Jervis, Kathe
Naslov:"How come there are no brothers on that list?" : hearing the hard questions all children ask
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 3, str. 546-576
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 575-576: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5577

71
ISSN:0017-8055
Autor:Lather, Patti
Naslov:The politics of accessible language
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 3, str. 525-545
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 541-543: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5576

72
ISSN:0017-8055
Autor:Ulichny, Polly
Naslov:Teacher-researcher collaboration from two perspectives
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 3, str. 496-524
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 522-524: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5575

73
ISSN:0017-8055
Autor:Haas Dyson, Anne
Naslov:Cultural constellations and childhood identities : on greek gods, cartoon heroes, and the social lives of schoolchildren
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 3, str. 471-495
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 494-495: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5574

74
ISSN:0017-8055
Autor:Welner, Kevin G.
Naslov:The new susceptibility of school tracking systems to legal challanges
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 3, str. 451-470
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 468-470: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5573

75
ISSN:0017-8055
Autor:Gardner Honeychurch, Kenn
Naslov:Queering the grouns of theory and practice
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 2, str. 339-355
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 354-355: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5572

76
ISSN:0017-8055
Autor:Blount, Jackie M.
Naslov:Deviance, gender role polarization, and the shift in women's school employment, 1900-1976
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 2, str. 318-338
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5571

77
ISSN:0017-8055
Autor:Wilson, Alex
Naslov:Identity development and two-spirit people
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 2, str. 303-317
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 316-617: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5570

78
ISSN:0017-8055
Autor:Snider, Kathryn
Naslov:The (Im)possibility of these intersectinns in educational policy
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 2, str. 294-302
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 302: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5569

79
ISSN:0017-8055
Naslov:Sexual orientation and early childhood education
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 2, str. 271-293
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 291-293: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5568

80
ISSN:0017-8055
Autor:Washburne Rensenbrink, Carla
Naslov:What diference does it make? : The story of a lesbian teacher
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 2, str. 257-270
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 270: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5567

81
ISSN:0017-8055
Autor:Athanases, Steven Z.
Naslov:A gay-themed lesson in an ethnic literature curriculum : tenth graders' response to "Dear Anita"
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 2, str. 231-256
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 254-256: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5566

82
ISSN:0017-8055
Autor:Ormiston, Wendy
Naslov:Stone butch celebration : A transgender-inspired revolution in academia
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 2, str. 198-215
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5565

83
ISSN:0017-8055
Autor:Stuart Wells, Amy
Naslov:Understanding local political resistance to detracking in racially mixed schools
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 1, str. 93-118
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 117-118: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5564

84
ISSN:0017-8055
Autor:Powell, Brian
Naslov:Bewitched, bothered, and bewildering : the use and misuse of state SAT and ACT scores
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 1, str. 27-59
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 54-55: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5552

85
ISSN:0017-8055
Autor:Elmore, Richard F.
Naslov:Getting to scale with good educational practice
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 1, str. 1-26
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 25-26: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5551

86
ISSN:0017-8055
Autor:Slattery, Patrick
Naslov:A postmodern vision of time and learning : a response to the national education commission report prisoners of time
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 4, str. 612-633
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Napomena:str. 631-633: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5550

87
ISSN:0017-8055
Autor:Bensimon, Estela Mara
Naslov:Total quality management in the academy : a rebellious reading
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 4, str. 593-611
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Napomena:str. 609-611: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5549

88
ISSN:0017-8055
Autor:Weiss, Carol H.
Naslov:How interests, ideology, information, and institution affect teachers and principals
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 4, str. 571-592
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Napomena:str. 590-592: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5548

89
ISSN:0017-8055
Autor:Cochran-Smith, Marilyn
Naslov:Understanding the boundaries of race and teaching
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 4, str. 541-570
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Napomena:str. 568-570: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5547

90
ISSN:0017-8055
Autor:Bray, Mark
Naslov:Different insights from different literatures and the value of multilevel analyses
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 2, str. 472-490
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Napomena:str. 488-490: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5546

91
ISSN:0017-8055
Autor:Gutierrez, Kris
Naslov:Script, counterscript, and underlife in the classroom
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 2, str. 445-471
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Napomena:str. 469-471: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5545

92
ISSN:0017-8055
Autor:Deyhle, Donna
Naslov:Cultural integrity and resistance
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 2, str. 403-444
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5544

93
ISSN:0017-8055
Autor:Freire, Paulo
Naslov:A Dialogue : Culture, Language, and race
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 2, str. 377-402
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5543

94
ISSN:0017-8055
Autor:Uhlar Murray, Nancy
Naslov:Violence, nonviolence, and the lessons of history : project HIP-HOP journeys south
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 3, str. 231-257
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5542

95
ISSN:0017-8055
Autor:Johnson, J. Alleyne
Naslov:Life after death : Critical pedagogy in an urban classroom
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 2, str. 213-230
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Napomena:str. 229-230: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5541

96
ISSN:0017-8055
Autor:Noguera, Pedro A.
Naslov:A critical analysis of responses to school violence
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 2, str. 189-212
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5540

97
ISSN:0017-8055
Autor:Ward, Janie V.
Naslov:A cultural-based model of violence prevention
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 2, str. 175-188
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Napomena:str. 186-188: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5539

98
ISSN:0017-8055
Autor:Katz, Jackson
Naslov:The mentors in violence prevention project
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 2, str. 163-174
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Napomena:str. 173-174: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5538

99
ISSN:0017-8055
Autor:Stein, Nan
Naslov:Sexual harassment in school : the public performance of gendered violence
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 2, str. 145-162
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Napomena:str. 161-162: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5537

100
ISSN:0017-8055
Autor:Fasheh, Munir Jamil
Naslov:Innovative strategies for learning and building community
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 1, str. 66-92
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Napomena:str. 91-92: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5536

101
ISSN:0017-8055
Autor:Peirce, Bonny Norton
Naslov:Why the "Monkeys passage" bombed : tests, genres, and teaching
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 1, str. 50-65
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Napomena:str. 64-65: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5535

102
ISSN:0017-8055
Autor:Ingram Willis, Arlette
Naslov:Contextualizing the experience of a young african american male
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 1, str. 30-49
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Napomena:str. 48-49: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5534

103
ISSN:0017-8055
Autor:Goodman, Jesse
Naslov:School restructuring in historical perspective
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 65(1995), no. 1, str. 1-29
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1995
Napomena:str. 25-29: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5533

104
ISSN:0017-8055
Autor:Skilton Sylvester, Paul
Naslov:Elementary school curricula and urban transformation
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 3, str. 309-331
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Napomena:str. 329-331: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5532

105
ISSN:0017-8055
Autor:Giroux, Henry A.
Naslov:Youth and the challenge of pedagogy
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 3, str. 278-308
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5531

106
ISSN:0017-8055
Autor:Mintrop, Heinrich
Naslov:The reconstitution of the college-preparatory gymnasium in east germany
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 3, str. 247-277
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Napomena:str. 274-277: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5530

107
ISSN:0017-8055
Autor:Cone, Joan Kernan
Naslov:Appearing acts : creating readers in a high school english class
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 4, str. 450-473
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Napomena:str. 473: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5529

108
ISSN:0017-8055
Autor:Perl, Sondra
Naslov:Composing texts, composing lives
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 4, str. 427-449
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Napomena:str. 448-449: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5528

109
ISSN:0017-8055
Autor:Nieto, Sonia
Naslov:Lessons from students on creating achance to dream
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 4, str. 392-426
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Napomena:str. 424-426: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5527

110
ISSN:0017-8055
Autor:Lensmire, Timothy J.
Naslov:Reflections on an alternative learning environment
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 4, str. 371-391
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Napomena:str. 390-391: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5526

111
ISSN:0017-8055
Autor:Madaus, George F.
Naslov:A technological and historical consideration of equity issues associated withproposal to change the nation testing policy
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 1, str. 76-95
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Napomena:str. 91-95: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5395

112
ISSN:0017-8055
Autor:Pullin, Diana C.
Naslov:The impact of curriculum and assessment standarda on educational opportunity
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 1, str. 31-54
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Napomena:str. 52-54: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5394

113
ISSN:0017-8055
Autor:Darling-Hammon, Linda
Naslov:Performance based assessment and educational equity
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 1, str. 5-30
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Napomena:str. 26-30: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5393

114
ISSN:0017-8055
Autor:Thorne, Jeanett
Naslov:Living with the pendulum : the complex world of teaching
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 2, str. 195-208
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Napomena:str. 208: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5392

115
ISSN:0017-8055
Autor:Bartolome, Lilia I.
Naslov:Beyond the methods fetish : Toward a humanizing pedagogy
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 2, str. 173-194
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Napomena:str. 190-194: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5391

116
ISSN:0017-8055
Autor:Ingersoll, Richard M.
Naslov:Organizational control i secondary schools
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 2, str. 150-172
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Napomena:str. 169-172: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5390

117
ISSN:0017-8055
Autor:Connel, W. R.
Naslov:Povetry and Education
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 2, str. 125-149
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Napomena:str. 145-149: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5389

118
ISSN:0017-8055
Autor:Wright Edelman, Marian
Naslov:Winson and Dovie Hudson's dream
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 4, str. 463-491
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5388

119
ISSN:0017-8055
Autor:Tremmel, Robert
Naslov:Zen and the art of reflective practice in teacher education
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 4, str. 434-458
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Napomena:str. 456-458: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5387

120
ISSN:0017-8055
Autor:Fine, Melinda
Naslov:You can't just say that the only ones who can speak are those who agree with your position : political discourse in the classrooom
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 4, str. 412-433
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5386

121
ISSN:0017-8055
Autor:Delagado-Gaitan, Concha
Naslov:Research change and changing the researcher
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 4, str. 389-411
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Napomena:str. 409-411: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5385

122
ISSN:0017-8055
Autor:Watkins, William H.
Naslov:Black curriculum orientations : a preliminary inquiry
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 3, str. 321-338
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Napomena:str. 336-338: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5384

123
ISSN:0017-8055
Autor:Kincheloe, Joe L.
Naslov:A tentative description of post formal thinking : The critical confrontation with cognitive theory
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 3, str. 293-320
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Napomena:str. 317-320: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5383

124
ISSN:0017-8055
Autor:Rogers, Annie G.
Naslov:Voice, play, and practice of ordinary courage in girls' and women's life
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 3, str. 265-295
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Napomena:str. 293-295: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5382

125
ISSN:0017-8055
Autor:Boudin, Khaty
Naslov:Participatory literacy education behind bars : AIDA opens the door
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 2, str. 183-206
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Napomena:str. 321-323: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5381

126
ISSN:0017-8055
Autor:Macedo, Donaldo P.
Naslov:Literacy for stupidification : the pedagogy of big lies
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 2, str. 183-206
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5380

127
ISSN:0017-8055
Autor:Siddle Walker, Emilie V.
Naslov:Caswell country training school, 1933-1969: relations between community and school
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 2, str. 161-182
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Napomena:str. 181-182: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5379

128
ISSN:0017-8055
Autor:Tierny, William G.
Naslov:Academic freedom and parametars of knowledge
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 2, str. 143-160
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Napomena:str. 159-160: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5378

129
ISSN:0017-8055
Autor:McElroy-Johnson, Beverly
Naslov:Giving voice to the voiceless
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 2, str. 85-104
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Napomena:str. 104: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5377

130
ISSN:0017-8055
Autor:Nlton-Lee, Adrienne
Naslov:A lesson from the private world of children
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 1, str. 50-84
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Napomena:str. 83-84: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5376

131
ISSN:0017-8055
Autor:Hull, Glynda
Naslov:A critical assessment of popularviews on literacy and work
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 1, str. 20-49
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Napomena:str. 44-49: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5375

132
ISSN:0017-8055
Autor:Murane, Richard J,
Naslov:Why today's high-school-educated males earn less than their father did
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 63(1993), no. 1, str. 1-19
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1993
Napomena:str. 18-19: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5374

133
ISSN:0017-8055
Autor:Wood, Diane R.
Naslov:A source of faculty development and evaluation
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 4, str. 535-550
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Napomena:str. 550: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5373

134
ISSN:0017-8055
Autor:Saylor, Patricia J.
Naslov:A hearing teacher's changing role in deaf education
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 4, str. 519-534
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5372

135
ISSN:0017-8055
Autor:Murray, Christine E.
Naslov:The Rochester Case in Historical perspective
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 4, str. 494-518
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Napomena:str. 514-518: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5370

136
ISSN:0017-8055
Autor:Fairbanks, Colleen M.
Naslov:Lables, literacy, and enabling learning
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 4, str. 475-493
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Napomena:str. 492-493: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5369

137
ISSN:0017-8055
Autor:Lytle, Susan L.
Naslov:Teacher research as a way of knowing
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 4, str. 447-474
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Napomena:str. 470-474: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5368

138
ISSN:0017-8055
Autor:De La Luz Reyes, Maria
Naslov:literacy instruction for linguistically different students
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 4, str. 427-446
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Napomena:str. 443-446: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5367

139
ISSN:0017-8055
Autor:Leach, Mary S.
Naslov:Can We Talk?
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 2, str. 257-263
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5366

140
ISSN:0017-8055
Autor:Biklen, Douglas
Naslov:Autism orthodoxy versus free speech : a reply to Cummins and Prior
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 2, str. 242-256
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Napomena:str. 254-256: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5365

141
ISSN:0017-8055
Autor:Cummins, Robert A.
Naslov:Autism and assisted communication : a response to Biklen
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 2, str. 228-241
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Napomena:str. 240-241: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5364

142
ISSN:0017-8055
Autor:Hearn, James C.
Naslov:Looking Within : Approaches to self-examination in the university
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 2, str. 209-227
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5363

143
ISSN:0017-8055
Autor:Ballenger, Cynthia
Naslov:Because you like us : the language of control
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 2, str. 199-208
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Napomena:str. 207-208: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5362

144
ISSN:0017-8055
Autor:Kaminsky, James S.
Naslov:A pre-history of educational philosophy in the united states: 1861 to 1914
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 2, str. 179-198
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Napomena:str. 195-198: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5361

145
ISSN:0017-8055
Autor:Kuhn, Deanna
Naslov:Thinking as argument
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 2, str. 155-178
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Napomena:str. 177-178: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5360

146
ISSN:0017-8055
Autor:Labaree, David F.
Naslov:Power, knowledge, and the rationalizationof teaching : a genealogy of the movement to professionalize teaching
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 2, str. 123-154
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Napomena:str. 151-154: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5359

147
ISSN:0017-8055
Autor:Evans, Ivan T.
Naslov:Education for apartheid-free South Africa : Ivan T. Evans
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 1, str. 66-78
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5358

148
ISSN:0017-8055
Autor:Tatum, Beverly Daniel
Naslov:Talking about race, learning about racism : the application of racial identity development theora in the classroom
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 1, str. 1-24
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Napomena:str. 525-526: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5357

149
ISSN:0017-8055
Autor:Garrod, Andrew
Naslov:Making moral youth
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 60(1990), no. 4, str. 513-256
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1990
Napomena:str. 525-526: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5356

150
ISSN:0017-8055
Autor:Mxwell, Joshep A.
Naslov:Methodology and epistemology : a dialoque
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 60(1990), no. 4, str. 497-512
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1990
Napomena:str. 511-512: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5355

Upit: UncontrolledTerms_swish=(Harvard )

login