Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 38

1
ISSN:1367-5494
Autor:Goh, Robbie B. H.
Naslov:Textual spaces, social identities and race in Singapore advertising
Matična publikacija:European journal of cultural studies / [editors Pertti Alasuutari, Ann Gray, Joke Hermes], Vol. 6(2003), no.2, p. 137-156
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 2003
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Str. 154-156. - Bibliografija. - Abstracts
Sažetak:Oglašavanje u Singaporu osporava određene pojmove koji prevladavaju u mnogim trenutačnim teorijama oglašavanja - poimanje reklamiranja kao znaka udobnosti odstranjeno je od stvarnih sudionika socijalnog konteksta. Vidljiv je i utjecaj marksističke teorije.
Ključne riječi:oglašavanje * reklame * vlada * društvo
UDK:316:659.1
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:8987

2
ISBN:953-217-036-7
Autor(i):Roško, Zoran
Naslov:Paranoidnije od ljubavi, zabavnije od zla : reklame postojanja i halucinogene istine : rekreacijska teorija za unutarnja tijela / Zoran Roško
Impresum:Zagreb : Naklada MD , 2002
Materijalni opis:283 str. : ilustr. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Posebna izdanja / Naklada MD
Napomena:Bibliografija: str. 262-265
Ključne riječi:filozofski esej
UDK:140.8"200"(0:82-4)
Signatura:ET 10.157 ROŠ p
Inventarni broj:5339
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za etnologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/etnologija
MFN:3121

3
ISSN:0032-3241
Autor:Martinić, Tena
Naslov:Ideologija reklame
Matična publikacija:Politička misao : časopis za političke znanosti / [glavni i odgovorni urednik Radovan Vukadinović], God. 11(1974), br. 3, str. 118-125
Impresum:Zagreb : Fakultet političkih nauka : Centar za aktualni politički studij, 1974
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary
Sažetak:Rad se bavi analizom medijskih utjecaja na masovnu publiku.
Ključne riječi:sociologija politike * mediji * ideologija * reklame
UDK:316.334.3:007(497.1)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:5968

4
ISSN:0353-9873
Autor:Hoefer, Petra
Naslov:Stil bez granica
Matična publikacija:Treći program hrvatskog radija / glavni urednik Ante Matijašević, (1992), br. 37, str. 221-224
Impresum:Zagreb : Hrvatski radio, 1992
Napomena:Polugodišnjak. - Četvrtgodišnjak, 1990-1994.
Sažetak:Tekst analizira reklamne strategije kojima se stječe naklonost potrošača te način na koji se vodi borba za kulturnu prevlast.
Ključne riječi:sociologija kulture * reklame * potrošnja * životni stil * tržište
UDK:316.7
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:4213

5
ISSN:1330-0288
Autor:Bogdanović, Mario
Naslov:Sviđanje i prepoznavanje afektivnoga materijala u različitim uvjetima prezentacije
Matična publikacija:Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica Maja Štambuk], god. 14(2005), br. 3(77), str. 483-508
Impresum:Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2005
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung
Sažetak:Cilj ovog istraživanja bio je ispitati sviđanje i prepoznavanje afektivnoga materijala fotografija djevojačkih lica u različitim uvjetima prezentacije.
Ključne riječi:sviđanje * prezentacija * reklame
UDK:659.131.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:3146

6
ISBN:0-415-21377-0
Naslov:The consumption reader / edited by David B. Clarke, Marcus A. Doel and Kate M. L. Housiaux
Impresum:London ; New York : Routledge , 2003
Materijalni opis:VII, 288 str. ; 25 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 271-278: Bibliografija. - Bilješke uz tekstove. - Kazalo
Ključne riječi:ekonomska sociologija * potrošnja - socijalni aspekti * konzumerizam * potrošačko društvo * životni stilovi * identitet * subkulture * oglašavanje * reklame * svakodnevni život
UDK:316.334.2
Ostali autori / urednici:Clarke, David B. ; Doel, Marcus A. ; Housiaux, Kate M. L.
Namjena :Doktorski studij sociologije
Signatura:SOC 316.334.2 CON
Inventarni broj:11288
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6172

7
ISBN:86-907085-0-2
Autor(i):Tadić, Darko
Naslov:Propaganda / Darko tadić
Impresum:Beograd : YU Spektrum , 2005
Materijalni opis:208 str. : graf. prikazi ; 23 cm
Jezik:srpski
Napomena:Str. 197-201: Bilješke. - Str. 207-208: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:sociologija komunikacija * komunikacija * mediji * propaganda * uvjeravanje * persuazija * persuazivna komunikacija * javno mnijenje * masovni mediji * reklame * reklamna industrija * reklamokracija
UDK:316.77
Signatura:SOC 316.77 TAD p
Inventarni broj:11250
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6137

8
ISBN:978-953-222-280-7
Autor(i):Horvat, Srećko
Naslov:Znakovi postmodernog grada : prilog semiologiji urbanizma / Srećko Horvat
Impresum:Zagreb : Naklada Jesenski i Turk , 2007
Materijalni opis:191 str. : ilustr. ; 18 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Znanost u džepu
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst
Ključne riječi:urbana sociologija * grad * globalizacija * postmoderna * gradski prostor - semiotika * postmoderni grad * neboderi * javna sfera * Cvjetni trg * arhitektura - medij reklame * Hrvatska
UDK:316.334.56(497.5)
Signatura:SOC 316.334.56 HOR z
Inventarni broj:11249
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6111

9
ISBN:86-7102-223-4
Naslov:Uvod u studije medija / priredili Adam Brigs i Pol Kobli ; prevela sa engleskog Irena Šentevska
Impresum:Beograd : Clio , 2005
Materijalni opis:863 str. ; 22 cm
Jezik:srpski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Multimedia
Napomena:Prijevod djela: The Media: an introduction / edited by Adam Briggs. - Str. 849-851: Mediji svuda oko nas / Rade Veljanovski. - Str. 751-847: Bibliografija. - Bibliografske bilješke uz tekstove
Ključne riječi:sociologija medija * masovni mediji * masovne komunikacije * masovna kultura * strip * knjige * oglašavanje * reklame * novinske agencije * odnosi s javnošću * novine * časopisi * radio * televizija * kinematografija * pop-glazba * ekonomija i mediji * politika i mediji * publika * novinska fotografija * pornografija * seksualnost i mediji * rod i mediji
UDK:316.77
Ostali autori / urednici:Briggs, Adam ; Cobley, Paul
Signatura:SOC 316.77 UVOD
Inventarni broj:11052
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:5826

10
ISBN:86-7102-145-9
Autor(i):Fidler, Roger
Naslov:Mediamorphosis : razumevanje novih medija / Rodžer Fidler ; prevela sa engleskog Aleksandra Popović
Impresum:Beograd : Clio , 2004
Materijalni opis:399 str. ; 21 cm
Jezik:srpski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Multimedia
Napomena:Kazalo
Ključne riječi:informacijske tehnologije * masovni mediji * masovna komunikacija * jezik * reklame * sociologija medija * sociologija kulture
Podaci o svescima:86-7963-128-0
86-7963-130-2
UDK:316.774:004
Signatura:SOC 316.7 FID m
Inventarni broj:10222
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:4635

11
Autor(i):Haug, Wolfgang Fritz
Naslov:Kritika robne estetike / Volfgang Fric Haug ; [preveli Olivera Petrović i Zoran Gavrić]
Impresum:Beograd : Istraživačko-izdavački centar SSO Srbije , 1981
Materijalni opis:153 str. ; 20 cm
Jezik:srpski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Izazovi
Napomena:Prijevod djela: Kritik der Warenaesthetik / Wolfgang Fritz Haug. - Bibliografske bilješke uz tekst
Ključne riječi:sociologija komunikacija * sociologija kulture * dizajn * reklama * reklame
UDK:316.7
Signatura:SOC 316.77 HAU k
Inventarni broj:109/89, 110/89
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:2252

12
ISBN:978-953-191-344-7 (Naklada Slap). - ISBN 078-953-7290-05-4 (Agencija za odgoj i obrazovanje)
Naslov:Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika : suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama / urednice Marijana Češi, Mirela Barbaroša-Šikić
Impresum:Jastrebarsko : Naklada Slap ; Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje , 2007
Materijalni opis:235 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija uz svako poglavlje i uz tekst
Ključne riječi:nastava hrvatskoga jezika - komunikacijski aspekti * nastavni programi - hrvatski jezik * udžbenici - hrvatski jezik - pogrješke i nedosljednosti * hrvatski jezik - glagolski pridjev trpni - tvorba * nastava hrvatskoga jezika - sklonidba i padež * pismenost * reklamni diskurz * reklame - hrvatski medijski prostor - retorička obilježja * hrvatska književnost - primjena književnog zemljopisa - Dionisotti, Carlo * Dionisotti, Carlo - Geografia e storia della letteratura italiana * Fabrio, Nedjeljko - Vježbanje života * Fabrio, Nedjeljko - Berenikina kosa * Fabrio, Nedjeljko - Smrt Vronskog * Fabrio, Nedjeljko - Triemeron * mediji - dječja prava
Sažetak:<Jelaska, Zrinka><Pavličević-Franić, Dunja><Vilke, Mirjana><Mihaljević, Milica><Hudeček, Lana><Opačić, Nives><Češi, Marijana><Visinko, Karol><Bagić, Krešimir><Machiedo, Mladen><Matanović, Julijana><Jelavić, Mila><Gabelica Šupljika, Maja>
UDK:371.3:811.163.42](082)
Ostali autori / urednici:Češi, Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela
Signatura:SF 25388
Inventarni broj:74206, 74207
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Zavoda za slavensku filologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/slavfilologija
MFN:22321

13
ISBN:953-96391-8-2
Naslov:Jezik i mediji - jedan jezik: više svjetova : zbornik / urednica Jagoda Granić
Impresum:Zagreb ; Split : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku , 2006
Materijalni opis:806 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski, engleski
Napomena:Tekst i sažeci na hrv. i na engl. jeziku. - Bibliografija uz svaki rad
Ključne riječi:jezik - i mediji - zbornik * hrvatski jezik - i mediji - zbornik * mediji - jezik * govor masovnih medija * komunikacija * nastava stranih jezika - primjena novih medija * jezik medija * mediji - i prevođenje * kognitivna lingvistika * računalna lingvistika * neverbalna komunikacija * karikatura * metafora * globalizacija * jezična kompetencija * računalne znanosti * internetska reklama * baner * frazeologija * antroponimija * poslovna prezentacija * sintaksa * stilistika * novinarstvo * turistički vodič - analiza teksta * grafiti * berestologija * pisma na brezovoj kori - srednji vijek * hrvatski standardni jezik * esperanto * hrvatski mediji * teorija medija * SMS poruke * hrvatski jezik - aorist * hrvatski jezik - apozicija * hrvatski jezik - atribucija * reklame - jezik * hrvatski jezik - utjecaj engleskoga jezika * hrvatski jezik : engleski jezik * on-line podučavanje * filmske adaptacije * intervju * jezik - i ideologija * američki mediji - rat u Iraku * engleski jezik * francuski jezik * globalizacija - i jezici * mediji - Slovenija * novinarstvo - Portugal - semantostilističke osobitosti
Sažetak:<Antunović, Goranka><Babić, Nicoletta><Bagić, Krešimir><Bakašun, Ana><Blažević, Tania><Banković-Mandić, Ivančica><Runjić-Stoilova, Anita><Benjak, Mirjana><Berberović, Sanja><Delibegović, Nihada><Bikić-Carić, Gordana><Blažević, Nevenka><Brala, Marija><Bralić, Snježana><Kezić, Maja><Brbora, Sanja><Buljan, Gabrijela><Cichońska, Maria><Čepon, Slavica><Čulić, Zjena><Damič Bohač, Darja><Džanić, Mirza><Deželjin, Vesna><Mildner, Vesna><Dragojević, Lia><Erdeljac, Vlasta><Horga, Damir><Ferčec, Ivanka><Filipan-Žignić, Blaženka><Fink, Željka><Frančić, Anđela><Gradečak-Erdeljić, Tanja><Granić, Jagoda><Hocenski-Dreiseidl, Mirna><Požgaj Hadži, Vesna><Hudeček, Lana><Imamović, Adisa><Turbić-Hadžagić, Amira><Hrustić, Meliha><Ivas, Ivan><Gazdić-Alerić, Tamara><Jelić, Andrea-Beata><Vrhovac, Yvonne><Jutronić, Dunja><Kalin Golob, Monika><Poler Kovačič, Melita><Kalogjera, Damir><Kansky-Rožman, Ženja><Kapović, Mate><Karačić, Geriena><Kövecses, Zoltán><Krpan, Tomislav><Lanović, Nina><Lenassi, Nives><Marinov, Sanja><Mihaljević Djigunović, Jelena><Cergol, Kristina><Li, Qingmin><Mihaljević, Nikica><Milić, Goran><Miškulin-Čubrić, Dolores><Nigoević, Magdalena><Tonkić, Danijel><Nikolić-Hoyt, Anja><Nuorluoto, Juhani><Omazić, Marija><Pecman, Mojca><Opačić, Nives><Parizoska, Jelena><Pavičić, Višnja><Bagarić, Vesna><Pelidija, Jasmina><Memišević, Tanja><Piškorec, Velimir><Plemenitaš, Katja><Radelić, Željka><Radosavljević, Petar><Olujić, Ivana><Rată, Georgeta><Ryle, Simon John><Silion, Felicia-Raluca><Singer, Danka><Starčević, Anđel><Stević, Sonja><Sušac, Vlado><Sušić, Lena><Engler, Tihomir><Šabec, Nada><Škunca, Jadranka><Tošović, Branko><Udier, Sanda Lucija><Velički, Damir><Velički, Vladimira><Verovnik, Tina><Logar, Nataša><Veselica-Majhut, Snježana><Vidaković, Dubravka><Vilke, Mirjana><Medved Krajnović, Marta><Vodopija-Krstanović, Irena><Willems, Brian><Zlomislić, Jadranka>
UDK:81'33(082)
Ostali autori / urednici:Granić, Jagoda
Signatura:SF 25326
Inventarni broj:73177
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Zavoda za slavensku filologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/slavfilologija
MFN:21721

14
ISBN:953-175-258-3
Autor(i):Zagrebačka slavistička škola. Seminar (34 ; 2005 ; Dubrovnik)
Naslov:Raslojavanje jezika i književnosti : zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole / [urednik Krešimir Bagić]
Impresum:Zagreb : Filozofski fakultet, Zagrebačka slavistička škola, Hrvatski seminar za strane slaviste , 2006
Materijalni opis:236 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:"XXXIV. seminar Zagrebačke slavističke škole održan je od 22. kolovoza do 3. rujna 2005. godine u Dubrovniku" -- str. 7. - Bibliografija uz većinu radova
Ključne riječi:hrvatski jezik - zbornik * hrvatska književnost - zbornik * zbornik * hrvatski jezik - funkcionalni stilovi * hrvatski jezik - i jezik književnosti * hrvatski jezik - biblijski stil * tekst * reklamni diskurz * reklame - hrvatski medijski prostor - retorička obilježja * pučki kalendari * Brlić, Ignjat Alojzije - Ilirski kalendar * hrvatska književnost - popularni roman * Jurić Zagorka, Marija * popularna kultura - i suvremena hrvatska proza * hrvatska književnost - chicklit * vjetar - semantika
Sažetak:<Mićanović, Krešimir><Pranjković, Ivo><Silić, Josip><Hudeček, Lana><Bagić, Krešimir><Tatarin, Milovan><Nemec, Krešimir><Oraić Tolić, Dubravka><Zlatar, Andrea><Małczak, Leszek>
UDK:811.163.42(082)
Signatura:SF 25242
Inventarni broj:73068, 73069
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Zavoda za slavensku filologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/slavfilologija
MFN:21390

15
ISBN:953-217-036-7
Autor(i):Roško, Zoran
Naslov:Paranoidnije od ljubavi, zabavnije od zla : reklame postojanja i halucinogene istine : rekreacijska teorija za unutarnja tijela / Zoran Roško
Impresum:Zagreb : Naklada MD , 2002
Materijalni opis:283 str. : ilustr. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Posebna izdanja
Napomena:Bibliografija: str. 262-265
Ključne riječi:digitalno-virtualni svijet * reklama * metafizika * postmoderna * mediji
UDK:316.7"200"(0:82-4)
Signatura:SF 118308
Inventarni broj:70230
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Zavoda za slavensku filologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/slavfilologija
MFN:16421

16
ISBN:2-85319-022-6
Naslov:Vocabulaire de la publicité / [MM. A. Amiguet...][et al.]
Impresum:Paris : Hachette , [1976]
Materijalni opis:111 str. : ilustr. ; 21 cm
Jezik:francuski
Ključne riječi:francuski jezik * stručni rječnik * mediji * reklame
UDK:316.774(085.8)(038)=133.1
Signatura:RO 811.133(03)PU VOCAB.P
Inventarni broj:16405
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za romanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/romanistika
MFN:19940

17
ISBN:2-278-01873-8
Autor(i):Porcher, Louis
Naslov:Introduction a une sémiotique des images : sur quelques exemples d'images publicitaires / Louis Porcher
Impresum:[Paris] : Crédif : Didier , 1987
Materijalni opis:261 str., [8] str. s tablama : ilustr. ; 23 cm
Jezik:francuski
Napomena:Na vrhu nasl. str.: Ecole Normale Supérieure de Saint-Cloud. - Str. 259-261: Bibliografija
Ključne riječi:semiologija * semiotika * slika * reklame * znakovi
UDK:81'22:659
Signatura:RO 81'22 POR i
Inventarni broj:30676
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za romanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/romanistika
MFN:3109

18
Autor(i):Vukmir, Janka
Naslov:Muški likovi u reklami : diplomski rad / Janka Vukmir
Impresum:Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet , 1989
Materijalni opis:79 str., [49] listova s tablama, [4] dvostruko presavijena lista : ilustr. c/b ; 30 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Rukopis. - Meki uvez. - Str. 78-79: Literatura
Ključne riječi:reklame * muški likovi * diplomski rad
UDK:7
Signatura:Dp-1989 VUKMIR
Inventarni broj:DP 41/1989
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za povijest umjetnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povumjetnosti
MFN:4560

19
ISBN:963 7232 40 0
Autor:Jusztin, Marta
Naslov:Tourismus und Werbung in Ungarn zwischen den Weltkriegen
Matična publikacija:Internationales Kulturhistorisches Symposion Mogersdorf 2004 in Nagyatad, 34=2004(2005), str. 97-103
Impresum:Kaposvar : Somogy Megye Kozgyulese, 2005
Ključne riječi:turizam * reklame * Mađarska * 20. stoljeće
SignaturaČ
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka povijesti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest
MFN:1212

20
ISSN:1330-7487
Autor:Šarčević, Ivan
Naslov:Kršćanski govor između šutnje i reklame : jezik televizijske reklame
Matična publikacija:Bosna franciscana : časopis Franjevačke teologije Sarajevo, 7(1999) 11, str. 3-29
Impresum:Sarajevo : Franjevačka teologija, 1999
Ključne riječi:reklame * jezik * marketing * kršćanstvo * religija
SignaturaČ
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka povijesti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest
MFN:773

21
ISSN:1330-7487
Autor:Šarčević, Ivan
Naslov:Kršćanski govor između šutnje i reklame
Matična publikacija:Bosna franciscana : časopis Franjevačke teologije Sarajevo, 6(1998) 9, str. 3-21
Impresum:Sarajevo : Franjevačka teologija, 1998
Ključne riječi:reklame * kršćanstvo * religija * filozofija
SignaturaČ
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka povijesti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest
MFN:734

22
ISSN:0352-8715
Autor:Sačić, Darko
Naslov:Jezik novinske reklame
Matična publikacija:SOL : Lingvistički časopis, God. 2, Sv. 1, br.3 (1987) / v. d. glavnog i odgovornog urednika Milorad Pupovac ; uredništvo Marin Andrijašević [et al.]. - LO. - str. 87-95 / 800
Impresum:Zagreb : Filozofski fakultet, 1987
Ključne riječi:sociolingvistika * jezik reklame
UDK:81'27
SignaturaLO 800
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka lingvistike
MFN:512

23
ISBN:953-222-071-2
Autor:Barnard, Malcolm
Naslov:Oglašavanje i reklama : retorički imperativ
Matična publikacija:Vizualna kultura / uredio Chris Jenks ; [prijevod Zrinka Pavlić]
Impresum:Zagreb : Naklada Jesenski i Turk, 2002
Ključne riječi:marketing * oglašavanje * reklame * sociologija kulture * vizualno
UDK:316.7 : 7.01
Signatura316.7 VIZ
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:10542

24
ISSN:0037-1998
Autor:Heiskala, Risto
Naslov:How to be a virtuous male/female : the politics of gender in advertisements in some Finnish magazines in 1955 and 1985
Matična publikacija:Semiotica : journal of the international association for semiotic studies = revue de l'association internationale de sémiotique / editor-in-chief Jean Umiker-Sebeok. - Vol. 87 - 3/4 (1991), (Special issue: Semiotics in Finland / guest editor Eero Tarasti); str. 381-412
Impresum:Berlin, New York : Mouton de Gruyter
Ključne riječi:rod * reklame * Finska * semiotika
UDK:81'22
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:10057

25
ISSN:0037-1998
Autor:Saint-Martin, Fernande
Naslov:A case of intersemiotics : the reception of a visual advertisement
Matična publikacija:Semiotica : journal of the international association for semiotic studies = revue de l'association internationale de sémiotique / editor-in-chief Jean Umiker-Sebeok. - Vol. 91 - 1/2 (1992), (Special issue: Clothing, fashion and consumer identity / guest editor Jean Umiker-Sebeok); str. 79-98
Impresum:Berlin, New York : Mouton de Gruyter
Ključne riječi:reklame * semiotika
UDK:81'22
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:9977

26
ISBN:0-415-22324-5
Autor(i):Cronin, Anne M.
Naslov:Advertising and consumer citizenship : gender, images and rights / Anne M. Cronin
Impresum:London ; New York : Routledge , 2000
Materijalni opis:xii, 179 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Cultural studies)(Gender studies)(Media studies)(Sociology
Napomena:Str. 167-174: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:oglašavanje * reklame * rod * kulturalni studiji * mediji * sociologija
UDK:316.77
Namjena :poslijediplomski studij književnosti
Signatura:316.77 CRO A
Inventarni broj:III-1403
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:6823

27
ISBN:0-415-12470-0
Autor(i):Strinati, Dominic
Naslov:An introduction to theories of popular culture / Dominic Strinati
Impresum:London ; New York : Routledge , cop. 1995
Materijalni opis:xviii, 301 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 275-289: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:masovna kultura * kulturalni studiji * filozofija kulture * strukturalizam * oglašavanje * reklame * feminizam * Barthes, Roland * Lévi-Strauss C. * Marx, Karl * Gramsci, Antonio * feminizam * popularna kultura * postmodernizam * Althusser, L * semiotika
Sažetak:Acknowledgements. -Introduction. -1. Mass culture and popular culture. -Mass culture and mass society. -The mass culture debate. -Mass culture and Americanisation. -Americanisation and the critique of mass culture theory. -A critique of mass culture theory. -2.The Frankfurt school and the culture industry. -The origins of the Frankfurt school. -The theory of commodity fetishism. -The Frankfurt school's theory of modern capitalism. -The culture industry. -The culture industry and popular music. -'Adorno's theory of popular music, Cadillacs and Doo-wop'. -The Frankfurt school: a critical assessment. -'Benjamin and the critique of the Frankfurt school'. -3. Structuralism, semiology and popular culture. -Structural linguistics and the ideas of Saussure. -Structuralism, culture and myth. -Structuralism and James Bond. -Barthes, semiology and popular culture. -'Barthes, structuralism and semiology'. -'Writing degree zero'. -'Myths and popular culture'. -'Burgeois men and women novelists'. -Structuralism and semiology: some key problems. -'Lévy-Strauss's structuralism'. -'Roland Barthes's semiology'. -4. Marxism, political economy and ideology. -Marx and ideology. -Marxism and political economy. -'The limits of political economy'. -Althusser's theory of ideology and structuralist Marxism. -'Althusser's Marxism: economic determinism and ideology'. -Gramsci, Marxism and popular culture. -Gramsci's concept of hegemony. -Conclusions: Marxism, Gramscian Marxism and popular culture. -5. Feminism and popular culture. -The feminist critique. -'Women and advertising'. -The feminist analysis of popular culture. -'Feminism and mass culture'. -'Feminist theory and the critique of content analysis'. -'Feminist theory, patriarchy and psychoanalysis'. -'Feminist theoy and the study of ideology'. -Feminist analysis, semiology and ideology'. -Feminist analysis, ideology and audiences'. -Conclusion. -6. Postmodernism and popular culture. -What is postmodernism?. -'The breakdown of the distincion between culture and society'. -'The breakdown of the distinction art and popular culture'. -'Confusions over time and space'. -'The decline of metanarratives'. -Contemporary popular culture and postmodernism. -'Architecture'. -'Cinema'. -'Television'. -'Advertising'. -Pop music'. -The emergence of postmodernism. -'Consumerism and media-saturation'. -'New middle-class occupations and consumer markets'. -'The erosion of personal and collective identities'. -The limits of postmodernism. -7. Conclusions. -'Discourse and popular culture'. -'The 'dialogical' approach to popular culture'. -'Cultural populism'. -Notes. -Bibliography. -Index
UDK:130.2
Namjena :poslijediplomski studij književnosti
Signatura:130.2 STR INT
Inventarni broj:III-1184, III-1185, III-1186, III-1914, III-1915
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:6509

28
ISSN:0025-0228
Autor:Forgács, Erzsébet
Naslov:Proverbiumok a reklám nyelvében
Matična publikacija:Magyar nyelv : a Magyar Nyelvtudományi Társaság folyóirata, br. 3 / Str. 360-367
Impresum:Budapest : Argumentum Kiadó, 1997
Ključne riječi:jezikoslovlje * poslovice * reklame
SignaturaHUN 811.511.141'1 MAG
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka hungarologije
MFN:1776

29
ISBN:3-15-017517-8
Autor:Reitani, Luigi
Naslov:Zeitkritisches Hören
Matična publikacija:Werke von Ingeborg Bachmann / hrsg. von Mathias Mayer. - str. 67-80
Impresum:Stuttgart : Philipp Reclam jun., 2002
Ključne riječi:njemačka književnost * književne studije * interpretacije * Bachmann, Ingeborg * Reklame
UDK:821.112.2.09
SignaturaGE 821.112.2.09(082) Ee-358
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka germanistike
MFN:2905

30
ISBN:3-631-54526-6
Autor(i):Faehrmann, Rosemarie
Naslov:Die historische Entwicklung der Werbesprache : eine empirische Untersuchung von Text- und Bildwerbung im Zeitraum vom Ende des 19. Jahrhunderts bis zum Ende des 20. Jahrhunderts / Rosemarie Fährmann
Impresum:Frankfurt am Main [etc.] : Peter Lang , cop. 2006
Materijalni opis:319 str. : ilustr. ; 21 cm
Jezik:njemački
Nakladnička cjelina:Angewandte Sprachwissenschaft ; Bd. 20
Napomena:Str. 307-314: Literaturverzeichnis. - 315-316: Verzeichnis der Abbildungen. - 317-319: Korpusverzeichnis
Ključne riječi:njemački jezik * povijest * povijest oglašavanja * promidžba * marketing * reklame * jezik promidžbe * jezik oglašavanja
UDK:811.112.2(091)"18/19":659.1
Signatura:GE Dc-590
Inventarni broj:47568
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za germanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/germanistika
MFN:15322

31
ISSN:0351-0840
Autor:Čelić, Željka
Naslov:Novi ruski vokabular reklamnoga porijekla
Matična publikacija:Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku / glavna urednica Neda Pintarić. - 36 (2007), 1; str. 9-19
Impresum:Zagreb : Odjela za strane jezike Hrvatskoga filološkog društva : Školska knjiga
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 18 jed. - Sažetak. - Summary
Ključne riječi:žargon * standardni jezik * novi vokabular * reklame
UDK:811.161.1'373:81'276.4:81.373.45=111:659.1
SignaturaBF 811:37 STR inv. br. 2354/95
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:9215

32
ISSN:0351-0840
Autor:Braović, Mira
Naslov:Televizijski programi kao didaktičko sredstvo u nastavi stranoga jezika
Matična publikacija:Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku / glavna urednica Neda Pintarić. - 35 (2006), 4; str. 445-450
Impresum:Zagreb : Odjel za strane jezike Hrvatskoga filološkog društva : Školska knjiga
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 8 jed. - Sažetak. - Summary. - Riassunto
Ključne riječi:televizija * vijesti i dnevnik * dokumentarni, igrani i crtani film * talk-showovi * reportaže * reklame * primjeri obrade programa
UDK:371.687:7.097:81'243
SignaturaBF 811:37 STR inv. br. 2354/94
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:9041

33
ISBN:953-96391-8-2
Autor:Šabec, Nada
Naslov:The globalization element in slovene media advertising
Matična publikacija:Jezik i mediji - jedan jezik : više svjetova : zbornik / urednica Jagoda Granić. - Str. 658-692
Impresum:Zagreb ; Split : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 2006
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 5 jed. - Sažetak. - Abstract
Ključne riječi:globalizacija * mediji * slovenske reklame * leksički aspekti * posuđenice * sintaktički aspekti * međukulturni aspekti * diskurzni obrasci * kreativni spelling
UDK:316.42:659:316.774(497.4)
SignaturaBF 81(082) JEZ B-1165b inv. br. 7041
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:9022

34
ISSN:0352-7565
Autor:Miljković Kharboutly, Sonja
Naslov:Hrvatska TV reklama
Matična publikacija:Govor : časopis za fonetiku = Speech / glavni urednik Damir Horga. - 22 (2005), 2 : str. 145-154
Impresum:Zagreb : Odjel za fonetiku Hrvatskoga filološkog društva
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 8 jed. - Sažetak. - Summary
Ključne riječi:TV reklame * oglašavanje * retorički postupci * Hrvatska
UDK:659.14(497.5)
SignaturaBF 81'34(05)"540.6" GOV inv. br. 6903
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:8118

35
ISSN:1330-6928
Autor:Govedić, Nataša
Naslov:Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz
Matična publikacija:Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije / [Nada Zgrabljić glavna urednica]. - God.1 (1995), 2; str. 227-240
Impresum:Rovinj : ZNAK ; Zagreb : Kulturno-informativni centar
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 34 jed. - Sažetak. - Summary
Ključne riječi:televizija * reklame
UDK:659.11:654.1
SignaturaMED inv.br.5162/2
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:486

36
Autor(i):Miljković Kharboutly, Sonja
Naslov:Retorika reklame u Hrvatskoj : magistarski rad / Sonja Miljković Kharboutly
Impresum:Zagreb : [S. Miljković Kharboutly] , 2004
Materijalni opis:202 str. : ilustr. ; 30 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str. 195-197: Bibliografija. - Sažetak. - Summary
Ključne riječi:reklama * retorika * televizija * magistarski rad
UDK:659.1:808
Signatura:BF 659.1:808 MILJ r Mr-45
Inventarni broj:6745
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:4886

37
ISBN:978-953-6979-45-5
Autor(i):Bertoša, Mislava
Naslov:"Jamči se za uspjeh kano i za neštetnost" : o reklamnome diskursu iz sociosemiološke perspektive / Mislava Bertoša
Impresum:Zagreb : Srednja Europa , 2008
Materijalni opis:346 str. ; 25 cm
Jezik:hrvatski
Ključne riječi:semiološko gledište * reklame * Istra * povijest
UDK:316.77:003(497.5-3 Istra)(091)
Signatura:ET
Inventarni broj:6289
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za etnologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/etnologija
MFN:4915

38
ISBN:0-03-059697-1
Autor(i):Brown, Bruce W.
Naslov:Images of family life in magazine advertising : 1920-1978 / by Bruce W. Brown
Impresum:New York : Praeger , 1981
Materijalni opis:XXI, 131 str. ; 25 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Praeger Studies on Changing Issues in the Family
Napomena:Str. 117-124: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:sociologija obitelji * obitelj * oglašavanje * reklame * rodni stereotipi * obitelj * oglašavanje * reklame * rodni stereotipi u oglašavanju * mediji * sociologija medija * sociologija komunikacija
UDK:316.356.2:316.77
Signatura:SOC 316.356.2 BRO i
Inventarni broj:7234
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:2880

Upit: UncontrolledTerms_swish=(reklame )

login