Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 59

1
ISSN:0037-1998
Autor:Umiker-Sebeok, Jean
Naslov:The First International Conference on Marketing and Semiotis [Special report]
Matična publikacija:Semiotica : journal of the international association for semiotic studies = Revue de l'association internationale de sémiotique / editor-in-chief Jean Umiker-Sebeok. - Vol. 64 - 1/2 (1987); str. 195-
Impresum:Berlin, New York : Mouton de Gruyter
Ključne riječi:marketing * semiotika
UDK:81'27
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:10577

2
ISBN:953-222-071-2
Autor:Barnard, Malcolm
Naslov:Oglašavanje i reklama : retorički imperativ
Matična publikacija:Vizualna kultura / uredio Chris Jenks ; [prijevod Zrinka Pavlić]
Impresum:Zagreb : Naklada Jesenski i Turk, 2002
Ključne riječi:marketing * oglašavanje * reklame * sociologija kulture * vizualno
UDK:316.7 : 7.01
Signatura316.7 VIZ
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:10542

3
ISSN:0037-1998
Autor:Mick, David Glen
Naslov:Schema-theoretics and semiotics : toward more holistic, programmatic research on marketing communication
Matična publikacija:Semiotica : journal of the international association for semiotic studies = Revue de l'association internationale de sémiotique / editor-in-chief Jean Umiker-Sebeok. - Vol. 70 - 1/2 (1988); str. 1-
Impresum:Berlin, New York : Mouton de Gruyter
Ključne riječi:marketing * komunikcija * semiotika
UDK:81'22
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:10388

4
ISSN:0037-1998
Autor:Danesi, Marcel
Naslov:Marketing cool
Matična publikacija:Semiotica : journal of the international association for semiotic studies = Revue de l'association internationale de sémiotique / editor-in-chief Jean Umiker-Sebeok. - Vol. 129 - 1/4 (2000); str. 139-148
Impresum:Berlin, New York : Mouton de Gruyter
Ključne riječi:marketing * semiotika
UDK:81'22
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:9250

5
ISSN:1330-7665
Autor:Primorac, Damir
Naslov:Marketing u filmskoj distribuciji
Matična publikacija:Hrvatski filmski ljetopis = The Croatian cinema chronicle / [Hrvoje Turković (glavni urednik)]. - God. 8 (2002), br. 29; str. 37-
Impresum:Zagreb : Hrvatsko društvo filmskih kritičara : Hrvatski državni arhiv - Hrvatska kinoteka : Hrvatski filmski savez (izvršni nakladnik)
Ključne riječi:marketing * film * teorija filma
UDK:791.44.075
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:6987

6
Autor:Lovrinčević, Jasmina
Naslov:Menadžment kao sustav razmišljanja i planiranja u školskoj knjižnici
Matična publikacija:Zbornik radova / Proljetna škola školskih knjižničara, Novi Vinodolski, 2003. - Str. 29-40
Impresum:Zagreb : Zavod za školstvo Republike Hrvatske ; Rijeka : Prva sušačka gimnazija, 2004
Napomena:Anketno istraživanje
Ključne riječi:školska knjižnica - menadžment * školska knjižnica - marketing
UDK:027.8:023
Signatura027.8 PRO 2003
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka za informacijske znanosti
MFN:391

7
ISBN:953-6001-18-7
Autor:Tomljenović, Renata
Naslov:Kulturni turizam : strategije za postizanje uspjeha
Matična publikacija:6. seminar arhivi, knjižnice, muzeji / uredila Tinka Katić ; [prijevod na engleski jezik Iva Šrot]. - Str. 201-209
Impresum:Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2003
Ključne riječi:kulturni turizam * planiranje * marketing
UDK:379.8:910.4
Signatura930.25 ARH 2002 930.25 ARH 2002REF
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka za informacijske znanosti
MFN:231

8
ISBN:953-6001-13-6
Autor:Pšenica, Davorka
Naslov:Promicanje kulturnog turizma : radionica
Matična publikacija:5. seminar arhivi, knjižnice, muzeji / uredile Mirna Willer i Tinka Katić ; [prijevod na engleski jezik Iva Šrot]. - Str. 253-256
Impresum:Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2002
Sažetak:Prilog 1 : Marketinške akcije žive slike i donacija Ericsson - Nikola Tesla / Đurđa Sorić. -Prilog 2 : Animiranje turista u promicanju kulturnog turizma / Ljiljana Desanić. -Prilog 3 : Muzej u službi marketinga ili marketing u službi muzeja / Antonija Jergović. -Prilog 4 : Pogled s vidikovca - Kula Lotrščak, Belvedere CD-ROM / Koraljka Jurčec Kos, Dubravka Tomljenović
Ključne riječi:kulturni turizam - radionica * marketing * baštinske ustanove * kulturna baština
UDK:379.8:910.4
Signatura930.25 ARH 2001 930.25 ARH 2001REF
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka za informacijske znanosti
MFN:47

9
Autor(i):Filipan-Žignić, Blaženka
Naslov:Jezik reklamnih poruka na internetu njemačkog i hrvatskog govornog područja : doktorska disertacija / Blaženka Filipan-Žignić
Impresum:Zagreb : Filozofski fakultet , 2007
Materijalni opis:324 str. : ilustr. ; 30 cm
Jezik:njemački, hrvatski
Napomena:Str. 292-317: Bibliografija
Ključne riječi:hrvatski jezik * njemački jezik * jezik reklamnih poruka * marketing * internet
UDK:811.112.2'373.7:659(043)
Signatura:GE O-120
Inventarni broj:48437
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za germanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/germanistika
MFN:17067

10
ISBN:3-631-54526-6
Autor(i):Faehrmann, Rosemarie
Naslov:Die historische Entwicklung der Werbesprache : eine empirische Untersuchung von Text- und Bildwerbung im Zeitraum vom Ende des 19. Jahrhunderts bis zum Ende des 20. Jahrhunderts / Rosemarie Fährmann
Impresum:Frankfurt am Main [etc.] : Peter Lang , cop. 2006
Materijalni opis:319 str. : ilustr. ; 21 cm
Jezik:njemački
Nakladnička cjelina:Angewandte Sprachwissenschaft ; Bd. 20
Napomena:Str. 307-314: Literaturverzeichnis. - 315-316: Verzeichnis der Abbildungen. - 317-319: Korpusverzeichnis
Ključne riječi:njemački jezik * povijest * povijest oglašavanja * promidžba * marketing * reklame * jezik promidžbe * jezik oglašavanja
UDK:811.112.2(091)"18/19":659.1
Signatura:GE Dc-590
Inventarni broj:47568
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za germanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/germanistika
MFN:15322

11
Autor(i):Marić, Marko
Naslov:Afektivnost u suvremenoj ekonomskoj propagandi : diplomski rad / Marko Marić
Impresum:Zagreb : [M. Marić] , [19__?]
Materijalni opis:35 str. ; 30 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str. 35: Bibliografija
Ključne riječi:diplomski rad * marketing * afektivnost * stilistika
UDK:81'38:659
Signatura:BF 81'38:659 MAR a R-15
Inventarni broj:2723
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:2176

12
ISBN:953-6213-52-4
Autor(i):Šiber, Ivan
Naslov:Politički marketing / Ivan Šiber
Impresum:Zagreb : Politička kultura , 2003
Materijalni opis:239 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis Studiorum Zagrebiensis
Napomena:Bibliografija: str. [225]-229
Signatura:Sig.:
Inventarni broj:15558
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za filozofiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/filozofija
MFN:2018

13
Naslov:Rječnik marketinga / glavni urednik Fedor Rocco ; [suradnici Vlasta Andrić...[et al.]]
Impresum:Zagreb : Masmedia , 1993
Materijalni opis:585 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski, njemački, engleski
Napomena:Sadrži i: Englesko-hrvatski rječnik marketinškog nazivlja; Njemačko hrvatski rječnik marketinškog nazivlja
Ključne riječi:marketing * rječnik
UDK:658.8(038)
Ostali autori / urednici:Rocco, Fedor
Signatura:SR 658.8(038) RJE M
Inventarni broj:98/56
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Središnja čitaonica, http://www.knjiznice.ffzg.hr/citaonica
MFN:70

14
Autor(i):Dewey, Alice
Naslov:Capital, credit and savings in Javanese Marketing / Alice Dewey
Impresum:[S.l.] : Wenner-Gren Foundation for anthropological research , 1960
Materijalni opis:49 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Napomena:Na nasl. str.: Paper prepared in advance for participants in symposium no. 6 Economics and anthropology, August 21-27,1960, summer symposia program at Burg Wartenstein, Austria. - Bibliografske bilješke uz tekst
Ključne riječi:ekonomski odnosi-Java * Java-ekonomija
UDK:572:33
Signatura:ET 74.12f
Inventarni broj:1178
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za etnologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/etnologija
MFN:3421

15
ISSN:0352-3101
Autor:Haramija, Predrag
Naslov:Marketing usmenom predajom : fenomen i mogućnosti
Matična publikacija:Bogoslovska smotra : ephemerides theologicae Zagrabienses / [glavni i odgovorni urednik Tomislav Zdenko Tenšek], God. 77(2007), br. 4, str. 881-900
Impresum:Zagreb : Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007
Napomena:Tromjesečnik. - Str. 898-900: Bibliografija. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary
Sažetak:Članak obrađuje fenomen usmene predaje u marketinškom kontekstu. Autor opisuje dosadašnja istraživanja, daje kratak povijesni prikaz uloge usmene predaje u marketingu te raščlanjuje moguće uzroke današnjeg rasta važnosti marketinga usmenom predajom.
Ključne riječi:usmena predaja * marketing * oglašavanje * etičnost u oglašavanju
UDK:658.8:659.144+659.186:2-425:17.036.2
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9494

16
ISSN:0306-3127
Autor:Greene, Jeremy A.
Naslov:Attention to "details" : etiquette and the pharmaceutical salesman in postwar American
Matična publikacija:Social studies of science : an international review of research in the social dimensions of science and technology / [editor Michael Lynch], Vol. 34(2004), no. 2, p. 271-292
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 2004
Napomena:Dvomjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary
Sažetak:Govori se o ulozi prodavača ili promotora na sceni farmaceutskog tržišta.
Ključne riječi:sociologija znanja i znanosti * marketing * tržište * promotor
UDK:316.74:001
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6797

17
ISSN:0306-3127
Autor:Lakoff, Andrew
Naslov:The anxieties of globalization : antidepressant sales and economic crisis in Argentina
Matična publikacija:Social studies of science : an international review of research in the social dimensions of science and technology / [editor Michael Lynch], Vol. 34(2004), no. 2, p. 247-269
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 2004
Napomena:Dvomjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary
Sažetak:Rad govori o važnosti tvrtki za ispitivanje tržišta prije plasiranja novih biomedicinskih preparata.
Ključne riječi:sociologija znanja i znanosti * marketing * tržište * tvrtke za ispitivanje tržišta
UDK:316.74:001
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6796

18
ISSN:0306-3127
Autor:Sismondo, Sergio
Naslov:Pharmaceutical maneuvers
Matična publikacija:Social studies of science : an international review of research in the social dimensions of science and technology / [editor Michael Lynch], Vol. 34(2004), no. 2, p. 149-159
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 2004
Napomena:Dvomjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary
Sažetak:Raspravlja se o marketinškim potezima farmaceutskih tvrtki.
Ključne riječi:sociologija znanja i znanosti * marketing * tržište * farmaceutske tvrtke
UDK:316.74:001
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6792

19
ISSN:0032-3241
Autor:Sudar-Kulčar, Mirna
Naslov:Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing
Matična publikacija:Politička misao : croatian political science review / [glavni i odgovorni urednik Damir Grubiša], God. 42(2005), br. 4, str. 97-114
Impresum:Zagreb : Fakultet političkih znanosti, 2005
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary
Sažetak:Raspravlja se o novim zakonima u području zaštite privatnosti i sigurnosti podataka u komunikaciji između marketinških agencija i mase potrošača.
Ključne riječi:sociologija politike * zaštita privatnosti * sigurnost podataka * izravni marketing
UDK:658.8:342.738
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:5588

20
ISSN:0032-3241
Autor:Šiber, Ivan
Naslov:Politički marketing i politički sustav
Matična publikacija:Politička misao : croatian political science review / [glavni i odgovorni urednik Davor Rodin], God. 37(2000), br. 2, str. 149-167
Impresum:Zagreb : Fakultet političkih znanosti, 2000
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary
Sažetak:Autor daje određenje političkog marketinga i naglašava njegovu povezanost s demokratskim poretkom u Hrvatskoj.
Ključne riječi:sociologija politike * politički marketing * demokracija * komunikacija
UDK:32.019.5
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:5053

21
ISSN:0032-3241
Autor:Grbeša, Marijana
Naslov:Suvremene izborne kampanje i kako one utječu na demokratski proces
Matična publikacija:Politička misao : croatian political science review / [glavni i odgovorni urednik Damir Grubiša], God. 42(2005), br. 1, str. 49-59
Impresum:Zagreb : Fakultet političkih znanosti, 2005
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary
Sažetak:Analizira se pravac i struktura suvremenih izbornih kampanja.
Ključne riječi:sociologija politike * politički marketing * izborne kampanje * demokratski proces
UDK:32.019.5:324
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:4859

22
ISSN:1330-0288
Autor:Vukelić, Ivan
Naslov:Plaća, organizacijska kultura i menadžerski stil u funkciji uspješnog upravljanja prodajnom silom
Matična publikacija:Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica Maja Štambuk], god. 14(2005), br. 3(77), str. 459-482
Impresum:Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2005
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung
Sažetak:Autor je proveo anketu među zaposlenicima prodajne sile u proizvođačkim i zastupničkim poduzećima, u djelatnosti prehrane i robe široke potrošnje na području Republike Hrvatske.
Ključne riječi:prodajna sila * menadžerski stil * organizacijska kultura * marketing
UDK:658.82
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:3145

23
ISSN:0038-0326
Autor:Kolega, Ante
Naslov:Marketinška strategija hrvatske poljoprivrede
Matična publikacija:Sociologija sela / [glavna i odgovorna urednica Maja Štambuk], God. 30(1992), br. 1-2(115-116), str. 109-112
Impresum:Zagreb : Centar za društvena istraživanja Sveučilišta u Zagrebu, 1992
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Resume
Sažetak:Od 1945. do 1990. godine koristio se šablonizirani obrazac razvitka poljoprivrede u Hrvatskoj i on je rezultirao niskom proizvodnosti, malim posjedom, slabom ekonomičnosti.
Ključne riječi:Hrvatska * poljoprivreda * marketing
UDK:339.1:63(497.5)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:2073

24
ISSN:0350-154X
Autor:Burić, Ivan
Naslov:Sociologija i marketing : mogućnosti novog istraživanja
Matična publikacija:Revija za sociologiju : sociologijski tromjesečnik / [urednica Jelena Zlatković Winter], God. 27(1996), br. 1-2, str. 61-72
Impresum:Zagreb : Hrvatsko sociološko društvo, 1996
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary
Sažetak:Jedno od mogućih područja primjene sociologije u gospodarstvu jest marketing. Ta mogućnost ostvaruje se time što se marketing, poput sociologije, određuje kao humanistička disciplina. Takvo određenje marketinga temelji se na kategoriji potreba.
Ključne riječi:marketing * primjenjena sociologija * istraživanje tržišta * segmentacija tržišta * marginalne razlike
UDK:316:339.13.017
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:459

25
ISBN:0-415-25034-X
Autor(i):Huggan, Graham
Naslov:The postcolonial exotic : marketing the margins / Graham Huggan
Impresum:London ; New York : Routledge , 2001
Materijalni opis:XVI, 328 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 265-290: Bibliografske bilješke. - Str. 291-316: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:sociologija kulture * postkolonijalizam
UDK:316.7
Namjena :Doktorski studij sociologije
Signatura:SOC 316.7 HUG p
Inventarni broj:11512
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6341

26
ISBN:978-953-95319-0-2
Autor(i):Milas, Goran
Naslov:Psihologija marketinga / Goran Milas
Impresum:Zagreb : Target , 2007
Materijalni opis:252 str. : ilustr. u boji ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 233-240: Bibliografija. - Kazalo pojmova. - Sažetak knjige. - Summary
Ključne riječi:sociologija komunikacija * marketing * psihologija marketinga * potrošači * potrošačko ponašanje * komunikacijski procesi
UDK:316.77
Signatura:SOC 316.77 MIL p
Inventarni broj:10903
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:5728

27
ISBN:86-7102-045-2
Autor(i):Jenkins, Nicholas
Naslov:Oblikovanje vizuelnog identiteta : vizuelno prenošenje korporativne poruke / Nikolas Dženkins ; [prevela sa engleskog Jelena Petrović]
Impresum:Beograd : Clio , 2002
Materijalni opis:199 str. : ilustr. ; 21 cm
Jezik:srpski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Marketing
Napomena:Naslov izvornika: The business of image / Nicholas Jenkins. - Bilješke uz tekst
Ključne riječi:ekonomski menadžment * marketing * vizualni identitet * grafički dizajn * sociologija kulture
Podaci o svescima:86-7963-128-0
86-7963-130-2
UDK:316.7
Signatura:SOC 316.7 JEN o
Inventarni broj:10220
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:4631

28
ISBN:953-96462-1-9
Autor(i):Baranović, Branislava ; Hodžić, Alija ; Krištofić, Branimir
Naslov:Izbori u medijima : Hrvatska 1995. / [autori Branislava Baranović, Alija Hodžić, Branimir Krištofić]
Impresum:Zagreb : Centar za istraživanje tranzicije i civilnog društva : Centar za medije Instituta "Otvoreno društvo" Hrvatska , 1996
Materijalni opis:127 str. : ilustr. ; 30 cm
Jezik:hrvatski
Ključne riječi:izbori 1995. * Hrvatska * mediji * televizija * politička propaganda * HTV * politički marketing * sociologija komunikacija
UDK:316.77:324(497.5)"1995"
Signatura:SOC 316.77 BAR i
Inventarni broj:10106
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:4525

29
ISBN:953-7056-01-5
Autor(i):Beigbeder, Frédéric
Naslov:129,90 kn / Frédéric Beigbeder ; s francuskog prevela Ljiljana Ješić
Impresum:Zagreb : OceanMore , 2002
Materijalni opis:267 str. ; 21 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: 14,99 EUR. - Na omotu: On je licemjer, elitist i pariški snob. Njegov roman je mediokritetski kao i njegova karijera u marketingu
Ključne riječi:francuska književnost * sociologija kulture * marketing
UDK:821.133.1:316.7
Signatura:SOC 316.7 BEI 1
Inventarni broj:9309
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:3111

30
ISBN:953-98148-0-4
Naslov:Žene u predizbornoj kapanji / [urednice Martina Belić i Biljana Bijelić]
Impresum:Zagreb : B.a.B.e. , 2000
Materijalni opis:75 str. ; 21 cm
Jezik:hrvatski
Ključne riječi:žene * politički marketing * Izbori 2000 * Hrvatska * predizborne poruke * sociologija roda
UDK:316.334.3-055.2(497.5)
Ostali autori / urednici:Belić, Martina ; Bijelić, Biljana
Signatura:SOC 316.66-055.2 ŽEN
Inventarni broj:10043
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:1229

31
Autor(i):Matrineau, Pierre
Naslov:Motivation in advertising : motives that make people buy / Pierre Martineau
Impresum:New York [etc.] : McGraw-Hill Book Company , 1957
Materijalni opis:XI, 210 str., [12] str. s tablama : ilustr. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:McGraw-Hill series in advertising and selling
Napomena:Str. 203-206: Bibliografija. - Summary. - Kazalo
Ključne riječi:sociologija komunikacija * komunikacija * reklama * propaganda * marketing
UDK:316.77:659:658.8
Signatura:SOC 316.77 MAR m
Inventarni broj:1081
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:542

32
ISBN:0-226-18399-8
Autor(i):Edelman, Murray
Naslov:Constructing the political spectacle / Murray Edelman
Impresum:Chicago ; London : The University of Chicago Press , 1988
Materijalni opis:137 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Kazalo
Ključne riječi:politička propaganda * politički marketing * politička psihologija * politički spektakl * sociolingvistika * simbolizam
UDK:316.334.3:32.019.5
Signatura:SOC 316.334.3 MUR c
Inventarni broj:7387
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:473

33
ISBN:2-246-56762-9
Autor(i):Beigbeder, Frédéric
Naslov:14,99 euros : roman / Frédéric Beigbeder
Impresum:Paris : Albin Michel , 2001
Materijalni opis:120 str. ; 21 cm
Jezik:francuski
Prošireni naslov:quatorze, quatre-vingt dix-neuf euros
Ključne riječi:francuska književnost * proza * sociologija kulture * marketing
UDK:821.133.1-31
Signatura:RO 821.133 BEIG q
Inventarni broj:31908
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za romanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/romanistika
MFN:8150

34
ISBN:978-953-95319-0-2
Autor(i):Milas, Goran
Naslov:Psihologija marketinga / Goran Milas
Impresum:Zageb : Target d.o.o. , cop. 2007
Materijalni opis:252 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:str.233-240: Bibliografija. - str. 241-244: Kazalo pojmova. - str. 245-247: Sažetak. - str. 249-251: Summary
Ključne riječi:potrošačko ponašanje * marketing
APA CC:3940
Signatura:3940 2007 MIL
Inventarni broj:296/2007
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:5751

35
ISBN:953-246-023-3 (Mate)
Autor(i):Kotler, Philip ; Wong, Veronica ; Saunders, John ; Armstrong, Gary
Naslov:Osnove marketinga / Philip Kotler ... [et al.] ; [prevoditelji Maja Martinović ... et al.]
Izdanje:4. europsko izd.
Impresum:Zagreb : Mate ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa , 2006
Materijalni opis:XXXIV, 958 str. : ilustr., graf. prikazi u bojama ; c 27 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Gospodarska misao
Napomena:Prijevod djela: Principles of marketing. - Ostali zastupljeni autori: Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong. - Slike autora i bilješke o njima: str. XXXIII-XXXIV. - Bibliografija iza svakog poglavlja. - Predmetna kazala. - Pojmovnik: str. 905-924
Ključne riječi:marketing
APA CC:2940
Ostali autori / urednici:Martinović, Maja
Signatura:2940 2006 KOT
Inventarni broj:28/2007
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:5578

36
Autor(i):Šiber, Ivan
Naslov:Politički marketing / Ivan Šiber
Impresum:Zagreb : Politička kultura , 1992
Materijalni opis:239 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Univesitatis studiorum Zagrebiensis
Napomena:Bibliografija: str. 225-229
Ključne riječi:psihologija persuazije i propagande
UDK:159.9
APA CC:2960 3940
Inventarni broj:83/2006
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:5379

37
Autor(i):Šiber, Ivan
Naslov:Politička propaganda i politički marketing / Ivan Šiber
Impresum:Zagreb : Alinea , 1992
Materijalni opis:148 str. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Politologija. kolo 1 ; knj. 1
Napomena:Nakl. 1000 primj. - Bilješke uz tekst. - Bibliografija: str. 145-148
Ključne riječi:psihologija persuazije i propagande
UDK:159.9
APA CC:2960
Signatura:LIT
Inventarni broj:F-223, F-224, F-269, F-270
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:4535

38
ISBN:0-256-13904-0
Autor(i):Peter, J. Paul ; Olson, Jerry C.
Naslov:Consumer behavior and marketing strategy / J. Paul Peter, Jerry C. Olson
Izdanje:4th ed.
Impresum:Boston, Mass. : Irwin : McGraw-Hill , cop. 1996
Materijalni opis:738 str. : ilustr
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:psihologija potrošača
UDK:159.9
APA CC:3920
Signatura:3920 96 PET
Inventarni broj:9416
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1519

39
ISSN:1330-7487
Autor:Šarčević, Ivan
Naslov:Kršćanski govor između šutnje i reklame : jezik televizijske reklame
Matična publikacija:Bosna franciscana : časopis Franjevačke teologije Sarajevo, 7(1999) 11, str. 3-29
Impresum:Sarajevo : Franjevačka teologija, 1999
Ključne riječi:reklame * jezik * marketing * kršćanstvo * religija
SignaturaČ
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka povijesti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest
MFN:773

40
ISBN:953-97820-8-2
Autor(i):Miljković, Dubravka ; Rijavec, Majda
Naslov:Psihologija prodaje / Dubravka Miljković, Majda Rijavec
Impresum:Zagreb : IEP ; Karlovac : D2 : , 2001
Materijalni opis:84 str. ; 17 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Edicija Obelisk : Menadžerske vještine 2 ; knj. 4
Napomena:Str. 79-80: Bibliografija
Ključne riječi:marketing * prodaja
UDK:658.8
Signatura:PE 37.005 MILJ p
Inventarni broj:16923
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2778

41
ISBN:953-96849-1-9
Autor(i):Bilandžija, Dragica
Naslov:Obrazovanje odraslih : (organizacija, marketing i izvođenje) / Dragica Bilandžija ; [prijevod na engleski Renata Barac]
Impresum:Zagreb : Mardid , 1998
Materijalni opis:198 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str. 196: Literatura. - Summary
Ključne riječi:pedagogija * obrazovanje odraslih
UDK:374.7
Signatura:PE 374.7 BIL o
Inventarni broj:16014
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:85

42
ISBN:0-415-23562-6
Autor:Berenstein, Rhona
Naslov:Horror for sale : the marketing and reception of classic horror cinema
Matična publikacija:Horror, the film reader / edited by Mark Jancovich; str. 135-136
Impresum:London ; New York : Routledge, cop. 2002
Ključne riječi:filmski žanrovi - film strave - klasični film strave - marketing i recepcija
UDK:791.43
Signatura791.43 HORR
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:15827

43
ISSN:0163-4437
Autor:Miller, Laura J.
Naslov:Shopping for community : the transformation of the bookstore into a vital community institution
Matična publikacija:Media, culture & society. - Vol. 21 (1999), No. 3; pp 385-407
Impresum:Thousand Oaks : Sage Publications
Sažetak:F-2167
Ključne riječi:knjižare * knjige - izdavaštvo - marketing
UDK:316.7
Signatura316.7 MILL S
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:15310

44
ISBN:0-415-31982-X
ISSN:0950-2386
Autor:Nel, Philip
Naslov:The Disneyfication of dr Seuss : faithful to profit, one hundred percent?
Matična publikacija:Cultural studies : theorizing politics, politicizing theory / editors Lawrence Grossberg, Della Pollock. - Vol. 17 (2003), no. 5; pp. 579-614
Impresum:London ; New York : Routledge
Ključne riječi:copyright * marketing * zakon * djeca * kulturalni studiji * teorije kulture * sociologija kulture
UDK:316.7
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:14352

45
ISBN:0037-1998
Autor:Martinec, Radan
Naslov:Concept evaluation in focus groups : semantic fields and evaluative strategies
Matična publikacija:Semiotica : journal of the international association for semiotic studies = Revue de l'association internationale de sémiotique / editor-in-chief Jean Umiker-Sebeok. - Vol. 147 (2003) - 1/4; pg. 357-388
Impresum:Berlin ; New York : Mouton de Gruyter
Ključne riječi:semiotika - marketing - ispitivane skupine
UDK:81'22
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:14273

46
ISSN:0037-1998
Autor:Umiker-Sebeok, Jean
Naslov:Workshop on semiotics and marketing [Report]
Matična publikacija:Semiotica : journal of the international association for semiotic studies = revue de l'association internationale de sémiotique / editor-in-chief Jean Umiker-Sebeok. - Vol. 57 - 1/2 (1985); str. 189-
Impresum:Berlin, New York : Mouton de Gruyter
Ključne riječi:marketing * semiotika
UDK:81'22
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:10721

47
Autor(i):Moor, Elizabeth
Naslov:Branded spaces : the scope of 'new marketing' / Elizabeth Moor
Materijalni opis:22 str
Jezik:engleski
Napomena:Fotokopija iz čas. 'Journal of consumer culture', Vol. 3, no. 1, 2003, pp 39-60
Ključne riječi:branding * robna marka * iskustvo * ekonomija * marketing * materijalna kultura
UDK:316.77
Signatura:316.77 MOO B
Inventarni broj:F-2099
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:7456

48
ISBN:0-13-028329-0
Autor(i):Kotler, Philip
Naslov:Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
Izdanje:9th ed
Impresum:Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall International , cop. 2001
Materijalni opis:785 str. : ilustr. u bojama ; 26 cm + 1 CD-ROM
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz svako poglavlje
Ključne riječi:marketing
UDK:3940
APA CC:3940
Signatura:3940 2001 KOT
Inventarni broj:9171
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:761

49
ISBN:86-7057-119-6
Autor(i):Šiber, Ivan
Naslov:Politička propaganda i politički marketing / Ivan Šiber
Impresum:Zagreb : Alinea , 1992
Materijalni opis:148 str. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Politologija ; kolo 1, knj. 1
Napomena:Str. 145-148: Bibliografija, i uz tekst
Ključne riječi:politička propaganda * politički marketing * izbori * propaganda * ratna propaganda
UDK:316.334.3:32.019.5
Signatura:SOC 316.334.3 ŠIB p
Inventarni broj:7379
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:209

50
ISBN:0-07-048971-8
Autor(i):Guiltinan, Joseph P. ; Paul, Gordon W.
Naslov:Marketing management : strategies and programs / Joseph P. Guiltinan, Gordon W. Paul
Impresum:New York : McGraw-Hill , cop. 1994
Materijalni opis:XVI, 480str. : ilustr. u bojama ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz svako poglavlje. - Kazalao
Ključne riječi:marketing
UDK:3940
APA CC:3940
Signatura:3940
Inventarni broj:8968
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:542

51
ISSN:0350-154X
Autor:Vugrinec-Hitrec, Veronika
Naslov:Pojmovne odrednice iz marketing managementa
Matična publikacija:Revija za sociologiju : sociologijski tromjesečnik / [urednik Vjekoslav Afrić], God. 23(1992), br. 1-2, str. 51-64
Impresum:Zagreb : Sociološko društvo Hrvatske, 1992
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary
Sažetak:U ekonomskoj teoriji je marketing prisutan skoro već jedno stoljeće. Od tada do danas izredalo se oko desetak različitih škola mišljenja marketinga. Preobrazba marketinga iz ekonomske u višedisciplinarnu teoriju i praksu izvedena je unutar njega samog, sa željom da se održi na položaju jedne od ključnih poluga modernog managementa.
Ključne riječi:marketing * management * menadžment * marketing management * ekonomska teorija
UDK:339.1
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:390

52
ISBN:0-256-17474-1
Autor(i):Roxas, Juanita
Naslov:Study guide Marketing : creating values for customers / Juanita Roxas
Impresum:Chicago : Irwin , cop. 1995
Materijalni opis:VI, 294 str. ; 27 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:marketing
UDK:3940
APA CC:3940
Signatura:3900 95 CHU-S
Inventarni broj:8967
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:541

53
ISBN:0-256-12539-2
Autor(i):Churchill, Gilbert A. ; Peter, J. Paul
Naslov:Marketing : creating value for customers / Gilbert A. Churchill, J. Paul Peter
Impresum:Burr Ridge, Ill : Irwin , cop. 1995
Materijalni opis:XXXII, 703 str. : ilustr. u bojama ; 27 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: str. 655-674. - Kazala
Ključne riječi:marketing
UDK:159.9
APA CC:3940
Signatura:3940 95 CHU
Inventarni broj:8966, 8880
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:540

54
ISBN:953-6073-64-1
Autor(i):Leko-Šimić, Mirna
Naslov:Marketing hrane / Mirna Leko-Šimić
Impresum:Osijek : Ekonomski fakultet , 2002
Materijalni opis:X, 137 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Knjižnica Ekonomskog fakulteta u Osijeku ; 99 ; Serija U
Napomena:Str. 129-134: Bibliografija, i uz tekst. - Kazalo pojmova
Ključne riječi:tržište * hrana * marketing u proizvodnji hrane * ekonomska sociologija
UDK:(075.8):316.334.5">339.138:641>(075.8):316.334.5
Signatura:SOC 316:504 LEK m
Inventarni broj:9434
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:3711

55
ISBN:0-256-12576-7
Autor(i):Boyd, Jr., Harper W. ; Walker, Jr., Orville C. ; Larréché, Jean-Claude
Naslov:Marketing management : a strategic approach with a global orientation / Harper W. Boyd, Jr., Orville C. Walker, Jr., Jean-Claude Larréché
Izdanje:2nd ed.
Impresum:Chicago : Irwin , cop. 1995
Materijalni opis:555 str. : ilustr
Jezik:engleski
Napomena:Kazalo
Ključne riječi:marketing * management
UDK:159.9
APA CC:3640
Inventarni broj:9459
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1521

56
ISBN:953-6213-52-4
Autor(i):Šiber, Ivan
Naslov:Politički marketing / Ivan Šiber
Impresum:Zagreb : Politička kultura , 2003
Materijalni opis:239 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = manualia Universitatis Studiorum Zagrabiensis
Napomena:Bibliografija: str. 225-229. - Kazalo
Ključne riječi:politika * politički marketing * marketing * propaganda * izborna kampanja * izborna strategija
UDK:32.019.5
Signatura:SOC 316.334.3 ŠIB p
Inventarni broj:9774
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:4330

57
ISBN:953-6343-42-6
Autor(i):Lukić, Darko
Naslov:Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu / Darko Lukić
Impresum:Zagreb : Hrvatski centar ITI UNESCO , 2006
Materijalni opis:[312] str. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Mansioni
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst
Ključne riječi:Kazališna umjetnost -- Produkcija * Kazališna umjetnost -- Marketing
Sažetak:Napomena autora: Thalia na burzi rada. -Prvi dio: Osnove produkcije scenskih i izvedbenih umjetnosti : Što je kazališna produkcija? ; Osnovni elementi kazališne produkcije ; Planiranje u kazalištu ; Organizacija kazališnih djelatnosti ; Poslovna kultura - poslovna filozofija ; Izrada studije projekta ; Financiranje i eksploatacija u kazališnoj proizvodnji ; Investicijsko planiranje ; Kazališna produkcija i tržište ; Plasman kazališnog proizvoda. -Drugi dio: Praktični poslovi kazališne produkcije. -Proizvodnja kazališne predstave. -Pretprodukcija : Osiguranje autorskih prava - opcija ; Pitanje vlasništva autorskog prava ; Financijski uvjeti opcije ; Vrijeme i prostor opcije ; Treća strana u ugovoru ; Stički aspekti ugovora o opciji ; Dramatizacija, adaptacija, scenska prilagodba. -Koprodukcija i produkcijska suradnja : Suradnici u produkciji ; Pokrivanje roškova producentova rada. -Zatvaranje financijske konstrukcije : Subvencije ; Sponzori ; Donacije ; Pokroviteljstva ; Vlastiti prihod ; Gratis ulaznice ; Alternativni fundrising ; Važnost osobnog pristupa. -Osiguranje prostora i atehničkih resursa. -Osiguranje kadrovskih resursa : Redatelj ; Autorski tim ; Angažiranje glumaca ; Primjer pregovaranja ; Inspicijent ; Ostali redateljevi suradnici ; Tehničko osoblje ; Administrativno osoblje ; Radionice. -Produkcijski poslovi i sastance : U fazi pretprodukcije ; Sastanak s umjetničkim timom ; Prvi produkcijski sastanak ; Konačan produkcijski sastanak ; U fazi produkcije ; Plan B. -Pokusi i premijera : Premijera ; Domijenak. -Dan poslije : Producentov odmor ; Odluka o nastavku postprodukcije. -Kazališni producent : Nema "rođenih producenata" ; Provjeriti sebe ; Provjeriti projekt. -Upravljanje ljudskim resursima : Pažljivo sa surednicima ; Angažiranje suradnika ; Profesionalni životopis - CV ; Intervjuiranje pristupnika ; Audicija ; Odabir pristupnika ; Timski rad i upravljanje humanim resursima. -Treći dio: Kazališni marketing. -Kako i kome prodati kazališnu predstavu. -Što učiniti s gotovim kazališnim proizvodom?. -Kazališni marketing : Marketinško planiranje ; Razlozi za ; Razlozi protiv ; Strategijsko i taktičko planiranje ; Postupak marketinškog planiranja ; Misija ; Analiza situacije ; Kritički čimbenici uspjeha ; Marketinške strategije ; Detaljan taktičko-operativni plan ; Budžet za marketinšku kampanju ; Provedba marketinškog plana u praksi ; Internet ; Osobnost. -Alternativni oblici marketinga : Kazališno tržište. -Pristup tržištu - psihologija u marketingu. -Pakiranje, označavanje, prepoznatljivost. -Gostovanja, turneje i festivali : Evaluacija marketinške kampanje
UDK:792.02 * 792.075
Signatura:792 LUK P
Inventarni broj:06/339
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:8549

58
ISBN:953-157-487-1
Autor(i):Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Aleksić, Ljiljana
Naslov:Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti / Jurica Pavičić, Nikša Alfirević, Ljiljana Aleksić
Impresum:Zagreb : Masmedia , 2006
Materijalni opis:352 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Udžbenici Sveučilišta u Splitu = Manualia Universitatis studiorum Spalatensis
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazala
Ključne riječi:kultura-menadžment * kulturna politika-marketing * marketing
UDK:008:339.138
Signatura:ET 74.14/1 MAR m
Inventarni broj:6016
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za etnologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/etnologija
MFN:4709

59
ISSN:1330-0113
Autor:Tišma, Sanja
Naslov:Zaštita okoliša i marketing
Matična publikacija:Socijalna ekologija : časopis za ekološku misao i sociologijska istraživanja / [glavni i odgovorni urednik Ivan Cifrić], God. 10(2001), br. 3, str. 183-193
Impresum:Zagreb : Hrvatsko sociološko društvo : Zavod za sociologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta, 2001
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung
Sažetak:Ovim se člankom nastoje odrediti okviri u kojima je nastao ekološki marketing, pojasniti njegov pojam i koncept, koje su njegove temeljne razlike s obzirom na tzv. klasični marketing, istražiti različitosti u pristupu glede osnovnih funkcija marketinga, a u zaključku je istaknut poticaj za intenziviranje istraživačkih aktivnosti na ovom području.
Ključne riječi:zaštita okoliša * održivi razvoj * marketing * društveni marketing * ekološki marketing * marketing u zaštiti okoliša * ekološki proizvodi
UDK:574:339.138
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:798

Upit: UncontrolledTerms_swish=(marketing )

login