Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 30

1
ISSN:0351-0840
Autor:Repkina, G. V.
Naslov:Pamćenje u nastavi jezika
Matična publikacija:Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika / glavni urednik Rudolf Filipović. - 3 (1974), 2 ; str. 121-131
Impresum:Zagreb : Sekcija za strane jezike Hrvatskog filološkog društva : Školska knjiga
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 4 jed
Ključne riječi:nastava jezika * pamćenje
UDK:81'243:371.3:159.953
SignaturaBF 811:37 STR inv. br. 5238
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:6415

2
ISSN:0351-0840
Autor:Ljubešić, Marta
Naslov:Pogled u učenje
Matična publikacija:Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika / glavni urednik Damir Horga. - 22 (1993), 3-4 ; str. 189-197
Impresum:Zagreb : Odjel za strane jezike Hrvatskog filološkog društva : Školska knjiga
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 27 jed. - Sažetak. - Summary
Ključne riječi:učenje * motivacija
UDK:371.32:159.953.5
SignaturaBF 811:37 STR inv. br. 2354/59
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:5711

3
ISSN:0351-0840
Autor:Bosiljevac, Helga
Naslov:Strategije učenja vokabulara
Matična publikacija:Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika / glavna urednica Jelena Mihaljević Djigunović. - 26 (1997), 4 ; str. 441-449
Impresum:Zagreb : Odjel za strane jezike Hrvatskog filološkog društva : Školska knjiga
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 49 jed. - Sažetak. - Summary
Ključne riječi:vokabular * učenje vokabulara
UDK:371.3:159.953:801.3:802.0
SignaturaBF 811:37 STR inv. br. 2354/68
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:5634

4
ISSN:0351-0840
Autor:Jelić, Andrea-Beata
Naslov:Strategije učenja i nastava stranih jezika
Matična publikacija:Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika / glavna urednica Jelena Mihaljević Djigunović. - 28 (1999), 3-4 ; str. 177-190
Impresum:Zagreb : Odjel za strane jezike Hrvatskog filološkog društva : Školska knjiga
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 10 jed. - Sažetak. - Summary. - Résumé
Ključne riječi:strategija učenja * samostalnost učenika * kognitivna psihologija
UDK:371.32:159.953:81'243
SignaturaBF 811:37 STR inv. br. 2354/74
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:5595

5
ISSN:0351-0840
Autor:Kovačević, Milena
Naslov:Strategije usvajanja stranog jezika : teorijska ishodišta
Matična publikacija:Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika / glavna urednica Jelena Mihaljević Djigunović. - 28 (1999), 3-4 ; str. 137-148
Impresum:Zagreb : Odjel za strane jezike Hrvatskog filološkog društva : Školska knjiga
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 47 jed. - Sažetak. - Summary
Ključne riječi:strategija učenja * učenička strategija * usvajanje drugog jezika
UDK:371.32:159.953:81'243
SignaturaBF 811:37 STR inv. br. 2354/74
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:5591

6
ISBN:953-6101-53-X
Autor(i):Jensen, Eric
Naslov:Super-nastava : nastavne strategije za kvalitetnu školu i uspješno učenje / Eric Jensen ; prevele Iris Marušić, Nina Morana Šoljan
Impresum:Zagreb : Educa , 2003
Materijalni opis:IX, 342 str. : ilustr. ; 28 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 60
Napomena:Prijevod djela: Super teaching. - Str. 338-339: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:nastava * metodika nastave * pedagogija * nastavne metode
UDK:371.3:159.953.5
Inventarni broj:1331/04, 1332/04, 1333/04, 1334/04, 1335/04, 1336/04, 1337/04, 1338/04, 1339/04, 1340/04
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za povijest, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest
MFN:3583

7
ISSN:0351-0840
Autor:Bagarić, Vesna
Naslov:Jezična svjesnost i učenje engleskog i njemačkog kao stranih jezika
Matična publikacija:Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika / glavna urednica Vesna Mildner. - 30 (2001), 3 ; str. 107-121
Impresum:Zagreb : Odjel za strane jezike Hrvatskog filološkog društva : Školska knjiga
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 21 jed. - Sažetak. - Summary
Ključne riječi:jezična svjesnost * uočavanje * razumijevanje * jezična kompetencija
UDK:371.32:159.953:811.111'243:811.112.2'243
SignaturaBF 811:37 STR inv. br. 2354/79
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:5533

8
ISBN:953-99121-2-1
Autor:Basta, Sanja
Naslov:Mind maping u nastavnom procesu
Matična publikacija:Škola i razvoj : Peti dani Mate Demarina : Međunarodni znanstveno stručni skup : zbornik radova = School and development / glavni urednik Ivan Prskalo, str. 324-330. - ilustr
Impresum:Petrinja : Visoka učiteljska škola ; Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2004
Napomena:Str. 330: Bibliografija
Sažetak:Abstract
Ključne riječi:pedagogija
UDK:159.953:371.3
SignaturaPE 37.01 ŠKO z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6161

9
ISSN:1330-0059
Autor:Bratanić, Marija
Naslov:Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju
Matična publikacija:Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Dubravka Maleš]
Impresum:Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2004
Napomena:Str. 144: Bibliografija; . - Summary
Ključne riječi:nastava * nastavnici * učenici * učenje
UDK:372:371.12:37.04:159.953
SignaturaPE C 52
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:125

10
ISBN:0-7100-6428-4
Autor(i):McFarland, H. S. N.
Naslov:Human learning : a developmental analysis / H. S. N. McFarland
Impresum:London ; Henley : Routledge & Kegan Paul , cop. 1969
Materijalni opis:128 str. ; 19 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Students library of education
Napomena:Str. 124-128: Bibliografija
Ključne riječi:nastavne metode * učenje
UDK:371.3:159.953.5
Signatura:PE 371.3 MCF h
Inventarni broj:18106
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8191

11
ISBN:953-200-860-8
Autor(i):Evano, Chantal
Naslov:Imamo pravo na shvatiti sve odmah : učenički mentalni modeli ; precipiranje, dosjećanje, razumijevanje / Chantal Evano ; ilustrirao Marc Chalvin; [prevela Nataša Desnica- Žerjavić]
Impresum:Zagreb : Profil internacional , 2004
Materijalni opis:204 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Profil akademija
Napomena:Prijevod djela: La Gestion mentale, un autre regard, una autre ecoute en pedagogie
Ključne riječi:psihologija odgoja i obrazovanja * shvaćanje * pamćenje * usvajanje gradiva
UDK:37.015.3:371.322.7:159.953(035)
Signatura:PE 371.3 EVA i
Inventarni broj:18017
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8143

12
ISBN:953-98463-2-6
Autor(i):Jarvis, Peter
Naslov:Poučavanje : teorija i praksa / Peter Jarvis ; [prevela s engleskog: Gordana Tobisch]
Impresum:Zagreb : Andragoški centar , 2003
Materijalni opis:304 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Teorija i praksa poučavanja ; Knjiga 4
Napomena:Prijevod djela: The Theory and Practise of Teaching. - Bibliografija nakon svakog poglavlja
Ključne riječi:podučavanje * učenje * pedagogija * didaktika * metode podučavanja * obrazovanje odraslih * obrazovanje na daljinu * iskustveno učenje * visoko obrazovanje
Sažetak:<Poučavanje, učenje - krajolik se mijenja>, <Poučavanje u svijetu koji se mijenja>, <Stilovi i metode poučavanja>, <Etika i obrazovanje>, <Radikalne i feminističke pedagogije>, <Didaktičnost: predavanja i predavanje kao metoda>, <Sokratovska metoda>, <Facilitacija i facilitatorov stil>, <Načela iskustvenog obrazovanja>, <Iskustvene metode poučavanja i učenja>, <Učenje zasnovano na praksi i učenje zasnovano na problemu>, <Mentorstvo: umijeće podučavanja i učenja>, <Zajednica učenja: model za poučavanje i učenje>, <Procjena u obrazovanju nakon formalnog školovanja>, <Procjena iskustvenog učenja u visokom obrazovanju>, <Obrazovanje na daljinu u društvu koje uči>, <Daljnji razvoj poučavanja>
UDK:371.3:37:374.7:159.953:378
Signatura:PE 371.3 JAR p
Inventarni broj:17692, 17693
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:7687

13
ISBN:0-89862-378-2
Autor(i):Rourke, Byron P.
Naslov:Nonverbal learning disabilities : the syndrome and the model / Byron P. Rourke
Impresum:New York ; London : The Guilford Press , cop. 1989
Materijalni opis:253 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 239-249:Bibliografija. - Str. 251-253: Kazalo
Ključne riječi:učenje * podučavanje * specijalne škole * hendikepirane osobe
UDK:159.953:371.2:376-056.26
Signatura:PE 376 ROU n
Inventarni broj:17490
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6225

14
ISBN:0-7691-4386-2
Naslov:Early childhood education : society and culture / edited by Angela Anning, Joy Cullen and Marilyn Fleer
Impresum:London, Thousand Oaks, New Delhi : SAGE Publications , 2004
Materijalni opis:226 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 193-215: Bibliografija. - Str. 217-226: Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * podučavanje * predškolsko obrazovanje * učenje * djeca
UDK:37:371.3:373.2:159.953-053.2
Ostali autori / urednici:Anning, Angela ; Cullen, Joy ; Fleer, Marilyn
Signatura:PE 371.3 ANN e
Inventarni broj:17281
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5730

15
ISBN:0-87120-227-1
Autor(i):Johnson, David W. ; Johnson, Roger T. ; Holubec, Edythe, Johnson
Naslov:The new circles of learning : cooperation in the classroom and school / David W. Johnson... [et al.]
Impresum:Alexandria : Association for Supervision and Curriculum Development , cop. 1994
Materijalni opis:111 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 106-110: Bibliografija
Ključne riječi:školstvo * učenje
UDK:371:159.953
Signatura:PE 371 JOH t
Inventarni broj:17255
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5374

16
Autor(i):Bush, Robert R. ; Mosteller, Frederic
Naslov:Stochastic models for learning / Robert R. Bush ; Frederic Mosteller
Impresum:New York ; London : John Wiley and Sons ; Chapman and Hall, limited , cop. 1955
Materijalni opis:365 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Wiley publication in statistics
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Str. 359-365: Kazalo
Ključne riječi:metodologija * statistika * metode podučavanja * učenje
UDK:37.012:371.3:159.953
Signatura:PE 37.012 BUS s
Inventarni broj:5354
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5262

17
Autor(i):Association for supervision and curriculum development
Naslov:Learning and the teacher : 1959 Yearbook / Association for supervision and curriculum development
Impresum:Washington : Association for supervision and curriculum development , cop. 1959
Materijalni opis:222 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 199-219: Bibliografija
Ključne riječi:učenje * učitelji
UDK:159.953:371.12
Signatura:PE C 1946
Inventarni broj:6566
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3855

18
ISBN:3-407-50051-3
Autor(i):Fuerntratt, Ernst
Naslov:Motivation schulischen lernens / Ernst Fuerntratt
Izdanje:1. izd
Impresum:Weinheim : Beltz Verlag , 1976
Materijalni opis:198 str. ; 18.5 cm
Jezik:njemački
Ključne riječi:školstvo * učenje
UDK:371:159.953
Signatura:PE A 719
Inventarni broj:12250
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3308

19
ISBN:953-191-067-7
Autor(i):Zarevski, Predrag
Naslov:Psihologija pamćenja i učenja / Predrag Zarevski
Izdanje:3. izd
Impresum:Jastrebarsko : Naklada Slap , 1997
Materijalni opis:320 str. : ilustr. ; 29 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis
Napomena:Str. 301-320: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:psihologija pamćenja * pamćenje * učenje * učenje kroz igru
Sažetak:>Prvi dio>: <Tok informacija u ljudskoj svijesti>, <Pamćenje>, <Učenje>, <Metamemorija>, <Drugi dio>: <Kako brže učiti i manje zaboravljati>, <Svakodnevno pamćenje>, <Osnove modifikacije ponašanja>, <Kako biti uspješniji roditelj>, <Pamćenje u sudnici>
UDK:159.953:371.322.7
Namjena :BC
Signatura:PE 371.3 ZAR p
Inventarni broj:15801, 15802, 15803, 15804, 15805
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2647

20
ISBN:953-6101-18-1
Autor(i):Schachl, Hans
Naslov:Učenje bez straha: više radosti i uspjeha u školi / Hans Schachl ; prevela s njemačkog Vitarnja Lee Janković
Impresum:Zagreb : Educa , 1999
Materijalni opis:53 str. : ilustr. ; 30 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 25
Napomena:Prijevod djela: Lernen ohne Angst: mehr freude und erfolg in der schule!
Ključne riječi:ispitivanje * učenje
UDK:371.279.1:159.953
Ostali autori / urednici:Lee Janković, Vitarnja
Signatura:PE 371.2 SCH u
Inventarni broj:16331, 16332, 16333
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2628

21
ISBN:0-87120-228-X
Autor(i):Harmin, Merrill
Naslov:Inspiring active learning : a handbook for teachers / Merrill Harmin
Impresum:Alexandria, Virginia : Association for supervision and curriculum development , 1994
Materijalni opis:197 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:podučavanje * učenje
UDK:371.3:159.953
Signatura:PE 371.3 HAR i
Inventarni broj:16838
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2222

22
ISBN:953-6101-43-2
Naslov:Uspješno učenje i podučavanje : psihologijski pristupi / uredio Charles Desforges ; [prevele s engleskog: Lidija Arambašić... [et al.]
Impresum:Zagreb : Educa , 2001
Materijalni opis:341 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: An introduction to teaching. - Str. 317-336: Literatura. - Str. 337-341: Kazalo imena
Ključne riječi:pedagogija * pedagoška psihologija * učenje * podučavanje
UDK:37.015.3:159.953:371.3
Signatura:PE 371.3 DES u
Inventarni broj:16363, 16364, 16365
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:17

23
ISSN:0351-0840
Autor:Bagarić, Vesna
Naslov:Svjesnost i učenje (stranog) jezika
Matična publikacija:Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika / glavna urednica Neda Pintarić. - 32 (2003), 3 ; str. 7-19
Impresum:Zagreb : Odjel za strane jezike Hrvatskoga filološkog društva : Školska knjiga
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 31 jed. - Sažetak. - Summary
Ključne riječi:jezična svjesnost * implicitno i eksplicitno učenje/poučavanje/znanje
UDK:371.32:159.953:81'243
SignaturaBF 811:37 STR inv. br. 2354/87
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:8922

24
ISSN:0351-0840
Autor:Kolka, Aleksandar
Naslov:Radni materijali i kreativno učenje
Matična publikacija:Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika / glavni urednik Rudolf Filipović. - 3 (1974), 4 ; str. 264-267
Impresum:Zagreb : Sekcija za strane jezike Hrvatskog filološkog društva : Školska knjiga
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 7 jed
Ključne riječi:nastava * kreativno učenje
UDK:371.3:159.953
SignaturaBF 811:37 STR inv. br. 2354/10
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:6433

25
ISBN:0-7879-0261-6
Autor(i):Darling-Hammond, Linda
Naslov:The right to learn : a blueprint for creating schools that work / Linda Darling-Hammond
Impresum:San Francisco : Jossey-Bass Publishers , 1997
Materijalni opis:394 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 339-376: Bibliografija. - Str. 377-384: Autorsko kazalo
Ključne riječi:školstvo * podučavanje * učenje * SAD
UDK:371:371.3:159.953:(73)
Signatura:PE A 826
Inventarni broj:17603
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:7812

26
Autor(i):Gray, William S.
Naslov:The teaching of reading and writing : an international survey / William S. Gray
Impresum:UNESCO : , cop. 1956
Materijalni opis:286 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Monographs on fundamental education ; X
Napomena:Str. 275-281: Kazalo
Ključne riječi:metode podučavanja * učenje * čitanje * pismeno izražavanje
UDK:371.3:159.953:028:159.946
Signatura:PE C 1567
Inventarni broj:4945
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5410

27
Autor(i):Hillebrand, M. J.
Naslov:Psychologie des Lernens und Lehrens : eine anthropologisch-psychologische Grundlegung / M. J. Hillebrand
Impresum:Bern ; Stuttgart : Hans Huber ; Ernst Klett , cop. 1958
Materijalni opis:172 str. ; 23 cm
Jezik:njemački
Nakladnička cjelina:Abhandlungen zur paedagogischen Psychologie ; Bd. 2
Napomena:Str. 171-172: Autorsko kazalo
Ključne riječi:antropologija * psihologija * učitelji * učenje
UDK:572:159.9:371.12:159.953
Signatura:PE C 1847
Inventarni broj:6120
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3900

28
ISBN:953-178-507-4
Autor(i):Mihaljević Djigunović, Jelena
Naslov:Strah od stranog jezika : kako nastaje, kako se očituje i kako ga se osloboditi / Jelena Mihaljević Djigunović ; [ilustrator [i] oblikovanje naslovne stranice Ninoslav Kunc]
Izdanje:1. izd
Impresum:Zagreb : Naklada Ljevak , 2002
Materijalni opis:179 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
Napomena:Literatura. - Kazala. - Bilješka o piscu
Ključne riječi:hrvatski jezik * učenje stranih jezika * psihološki utjecaji
UDK::159.9 159.953:81'243">371.3:81'243>:159.9 159.953:81'243
Signatura:GE J-382
Inventarni broj:33135
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za germanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/germanistika
MFN:2287

29
ISBN:0-309-07036-8
Naslov:How people learn : brain, mind, experience, and school / editors John D. Bransford, Ann L. Brown, Rodney R. Cocking ; Committee on developments in the science of learning ; Committee on learning research and educational practice
Izdanje:Expanded ed
Impresum:Washington, D. C. : National Academy Press , cop. 2000
Materijalni opis:374 str. : ilustr. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 285-348:Bibliografija. - Str. 363-374: Kazalo
Ključne riječi:učenje * podučavanje * obrazovna tehnologija * kurikulum * nastavnici * osobe
Sažetak:<Part I: Introduction>, <Part II: Learners and learning>, <Part III: Teachers and teaching>, <Part IV: Future directions for the science of learning>
UDK:371.322.7:159.953:371.2:371.12-05
Signatura:PE 371.3 HOW
Inventarni broj:17505
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6344

30
ISBN:953-196-692-3
Autor(i):Faber, Adele ; ... [et al.]
Naslov:Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila : kod kuće i u školi / Adele Faber ...[et al.] ; prevela s engleskog Daria Cindrić
Impresum:Zagreb : Mozaik knjiga , 2000
Materijalni opis:248 str. : ilustr. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: How to talk so kids can learn - at home and in school
Ključne riječi:dječja psihologija * učenje * razgovor * suradnja roditelja i nastvanika * pamćenje * usvajanje gradiva * pohvale * kazne
Sažetak:<Kako je nastala ova knjiga>, <Tko je "ja">, <Kako izići na kraj s osjećajima koji ometaju učenje>, <Sedam vještina koje potiču djecu na suradnju>, <Zamke kažnjavanja - alternativa koja vodi samodisciplini>, <Zajedničko rješavanje problema - šest koraka za poticanje dječje kreativnosti i posvećenosti radu>, <Pohvala koja ne ponižava, kritika koja ne vrijeđa>, <Kako osloboditi dijete uloge koja mu je nametnuta?>, <Partnerstvo između roditelja i nastavnika>, <Čuvar snova>
UDK:159.953.5:159.922.7:37.064.1:371.322.7:371.53/.54
Signatura:PE 371.3 FAB k
Inventarni broj:16802
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8100

Upit: UDC_swish=(371:159.953 )

login